اظهارات خبرساز سحر قریشی؛ از حمله به سام درخشانی تا ادعای جنجالی درباره حمید فرخ نژاد + ویدئو

اظهارات خبرساز سحر قریشی؛ از حمله به سام درخشانی تا ادعای جنجالی درباره حمید فرخ نژاد + ویدئو

سحر قریشی که پس از پایان رابطه ی پر حاشیه اش با امیر تتلو، خواننده ی ایرانی ساکن ترکیه، یک سالی است در دبی به سر می برد، مدتی است به فعالیت در یوتیوب روی آورده و در ویدئوهای جدید خود انتقاداتی را علیه برخی چهره های مشهور ایرانی مطرح کرده است.

قریشی که پس از شروع رابطه با امیر تتلو همچون او به تتو کردن بدن خود روی آورد، حالا در یکی از ویدئوهای جدید خود در کانال یوتیوبش با اشاره به دوران رابطه اش با تتلو، مدعی شد تتو‌های دستش اکثراً به سلیقه ی خودش نبوده و در شرایط غیر انسانی زده شده، موضوعی که با واکنش تتلو مواجه شد. تتلو با انتشار ویدئویی در کانال یوتیوب خود در پاسخ به صحبت های قریشی گفت که این بازیگر خود قبلاً تتو داشت و او با هزینه ی بیشتر از سی هزار دلار تتوهای قریشی را برایش درست کرد.

سحر قریشی در ویدئوی دیگری از مهناز افشار و پرویز پرستویی در ماجرای برخوردش با یک پاکبان که با واکنش های زیادی مواجه شد، انتقاد کرد.

قریشی در این ویدئو مدعی شد که واکنش های انتقادی همکارانش از جمله افشار و پرستویی به این اتفاق باعث بالا گرفتن ماجرا و صادر شدن حکم حبس برای او شد.

قریشی همچنین اظهارات تندی را علیه سام درخشانی مطرح کرد.

ماجرای اختلاف سام درخشانی و سحر قریشی به یکی از مصاحبه های قدیمی درخشانی در یک برنامه باز می‌ گردد که در آن به حضور خبرساز قریشی در برنامه ی «دید در شب» رشیدپور و سواد سینمایی پایینش اشاره کرده بود.

سحر قریشی در یکی دیگر از ویدئوهای جدید خود ادعای جنجالی ای نیز درباره ی حمید فرخ نژاد داشته است.

قریشی در این ویدئو مدعی درخواست‌ های غیراخلاقی فرخ‌ نژاد به او در پشت صحنه ی یکی از پروژه های مشترک شان شد، فیلم «دوباره با هم» که محصول سال ۹۰ است.

قریشی بدون اسم آوردن از حمید فرخ‌ نژاد ادعا کرد که این بازیگر مرد قبل از رفتن به خارج از کشور درآمد نفتی داشت. او در ادامه مدعی شد که فرخ نژاد در یک پروژه ی سینمایی مشترک با یک تماس تلفنی شبانه مزاحمش شده بود.

سحر قریشی به حضور برخی بازیگران در مراسم تشییع داریوش مهرجویی و استایل آن ها نیز انتقاد کرد.

او با تأکید بر اینکه هرگز در مراسم های خاکسپاری هنرمندان شرکت نکرده و نخواهد کرد، ادعا کرد بسیاری از شرکت کنندگان مراسم صرفاً به دلیل حضور دوربین ها گریه می کردند.

سحر قریشی پس از جدایی از امیر تتلو در تابستان ۱۴۰۱، ترکیه را به مقصد دبی ترک کرد و از آن زمان در آنجا به سر می برد. او تاکنون درباره ی علت حضورش در دبی و فعالیتش در آنجا توضیحی نداده و تنها هر از گاهی تصاویری از خود از جمله در باشگاه منتشر می کند.

گرچه پس از حواشی فراوان رابطه ی او با تتلو، سؤالاتی در رابطه با بازگشت قریشی به ایران و ادامه ی فعالیتش در سینما و تلویزیون به وجود آمد، اما او همواره با حجاب جلوی دوربین حاضر شده و در یکی از لایوهای اینستاگرامی اخیر خود نیز مدعی شد که بعد از اتمام کارش در دبی، حتماً به ایران باز خواهد گشت.

۸ نظر

ورود

  • اشکان آبان ۶, ۱۴۰۲

    بابا خجالت نده مارو تو رو خدا .شما خیلی میفهمید.در حدی که فرانس فورد کاپلو رو میگی ال پاچینو🤣بعد اقای حمید فرخ نژاد روبروی شما بازی کرده یا شما روبروشون؟🤣نکته یه زیبایی که فرمودید من اشتباه وارد سینماشدم .دختر عزیز شوهر اول شما واسه کثافت کاری های شما تو سینما شمارو طلاق داد.۲۰ بارم گفتن.راستی پژمان جمشیدی اقای سام درخشانیرو کشیده بالا 🤣تورو خداخودت رو اوسکل مردم نکن.خزار تا گند زدی .دیگه جمش کن بابا حرف نزنی نمیگن لال شدی که.فرق سرکار بانو گل شیفته با حضرت عالی همین جاهاست.البته که مبدونم الان کلی حال کردی با ایشون مقایسه شدی .ولی نکن برای خودت میگم.من رو که میشناسی ؟اسمم رو نوشتم که بدونی کیم.یادته سر فیلم دریا کنار چه داستانی سر کثافت کاریت با بازیگرا بالا گرفت؟
    بزار من هم دهانم بسته باشه که نگم چرا وبرای چی تو تمام کار های اقای معریان بودی.بزار دو زار حرمت واسه مهناز خانم مادرتون و پدر و برادر گرامیتون بمونه.یادته آقای خلج چه جوری از کار اخراجت کرد ؟و با گریه و التماس دلش به حالت سوخت؟دیگه بزار دهنم بسته باشه.اینبارحرف چرت بزنی تمام زندگیتو واسه کل ایران برملا میکنم ها.نکن بچه.از خصلت ماهی که بدنیا اومدی که ۶ دی هست درست استفاده کن.

    • Artin آذر ۲۶, ۱۴۰۲

      میشه تل ی پیم بدی کارت دارم. Artin3644

    • Kk آذر ۲۶, ۱۴۰۲

      ..hgdkukvyh

  • عرفان آبان ۶, ۱۴۰۲

    سحر بهترین و زیباترین بازیگر ایرانه.
    بعد اینکه راس میگه خو
    چیتون کمه یکم شیک باشید.
    بعد اینکه فیلم دوباره با هم که ماله تقریبا ۱۰سال پیشه سحرقریشی و حمید فرخ‌نژاد نقش های اصلیش هستن.

  • بهزاد آبان ۷, ۱۴۰۲

    سحر قریشی کی باشه که بخواد فرخ‌نژاد رو بی‌آبرو کنه
    حمید آقا هنرمند مردمی هستش و تاج سرمون.
    بی‌آبرو کردن هم سیاست‌شونه.

  • ناشناس آبان ۹, ۱۴۰۲

    هنرمندمردمی روخوب اومدی همونی که میگفت ۸۰میلیون ایرانی فدای یه لبخندبچه م……..همونی میگه دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • یاشار محمودی آبان ۱۳, ۱۴۰۲

    سحر رو دوست دارم

  • شهروند آبان ۲۹, ۱۴۰۲

    بابا این طفلکی پشیمونه میخواد برگرده نمیدونه چکار کنه
    خدا تتلو رو لعنت کنه گولش زد بدبختش کرد
    یکی اینو راهنمایی کنه دستشو بگیره بیاره ایران گناه داره