تاکید دوباره بهروز افخمی به ارتباط قتل داریوش مهرجویی و همسرش با اسرائیل + ویدیو

تاکید دوباره بهروز افخمی به ارتباط قتل داریوش مهرجویی و همسرش با اسرائیل + ویدیو

بهروز افخمی فیلمساز جنجالی که تصویر خندان او و صحبت هایش در کنار خانه داریوش مهرجویی بعد از قتل این کارگردان مشهور و همسرش خبرساز شده بود، پیش از این مدعی شده بود که به باور او اسرائیل مسئول قتل مهرجویی و همسرش است. افخمی دوباره این ادعای خود را در برنامه تلویزیونی به افق فلسطین مطرح کرده و دلایل خود را توضیح داد. او که به عنوان مهمان در این برنامه حاضر شده بود در پاسخ مجری برنامه درباره ادعای خود گفت که قرائنی وجود دارد که این احتمال را تقویت می کند.

افخمی در توضیح ادعای خود در این برنامه گفت: «احتمال دارد دستگیری کریم (فردی که پلیس به عنوان قاتل مهرجویی و همسرش دستگیر کرده است) هم جزئی از برنامه بوده و قرار بوده تا کارهایی بکند و این قتل را گردن سرویس امنیتی ایران بیندازد.»

وی افزود: «وقتی قاتل گفت احتمال می دادم دستگیر شوم، بیشتر به این موضوع مشکوک شدم.»

بهروز افخمی پیش از این توضیحات در تلویزیون هم، در ویدیویی که از خودش گرفته بود، به ارتباط اسرائیل و قتل داریوش مهرجویی و همسرش اشاره کرده بود. او ادعا کرده بود که بلافاصله بعد از شنیدن خبر قتل فجیع مهرجویی و همسرش، به این فکر کرده که این کار توسط اسرائیل انجام شده و هنوز هم بر این باور است که کار کار اسرائیلی هاست! او در ادامه صحبت های خود مدعی شد که در صورت درست بودن این فرضیه، سرویس های جاسوسی اسرائیل از ارتباط و اختلاف قاتلین دستگیر شده با مرحوم مهرجویی خبر داشته و آن ها را استخدام کرده اند. افخمی مدعی شد که احتمال دارد سرویس جاسوسی اسرائیل دست کم سرکرده گروه قاتلان مرحوم افخمی و همسرش که کریم نام داشته و از اتباع افغانستان است را برای این قتل اجیر و تامین کرده باشد.

او در پایان صحبت هایش تاکید کرد که این گفته های او صرفاً فرضیه مورد نظر اوست و برایش مشکوک است که این قتل تکان دهنده در روزهای ابتدایی حمله اسرائیل به غزه، به تلافی حمله غافلگیر کننده حماس به اسرائیل، اتفاق افتاده باشد. افخمی در ادامه می گوید که این قتل، به نظر او، و خرده گرفتن سلبریتی ها به خنده مشهور او در کنار خانه مرحوم مهرجویی، برای تبدیل کردن این قتل به خبر اول در ایران و تحت الشعاع قرار دادن حملات اسرائیل به غزه و کشتار بی نظامیان در این باریکه بوده است. افخمی در پایان از خرده گرفتن سلبریتی ها به صحبت های او درباره ایده ساختن فیلمی بر اساس ماجرای قتل مهرجویی و همسرش و سکوت در برابر کشتار غیرنظامیان در غزه توسط اسرائیل انتقاد کرد.

مطالب مرتبط
۲ نظر

ورود

  • امیر. آبان ۹, ۱۴۰۲

    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره به امام حسین دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنید خدا عزیزانتو نگه داره واقعا کسی میتونه کمکم کنه
    ۶۱۰۴۳۳۷۴۴۶۵۸۰۴۴۹

  • نقی معمولی آبان ۹, ۱۴۰۲

    …نگو مومن