آیا تزریق فیلر ظاهری طبیعی به صورت شما می‌دهند؟

آیا تزریق فیلر ظاهری طبیعی به صورت شما می‌دهند؟

تحقیقات نشان می‌دهد که در ایالات‌متحده، تزریق فیلر جزو ۳ درمان برتر زیبایی بوده و این روزها در ایران هم  استفاده از این روش رواج زیادی دارد؛ اما عامل این محبوبیت چیست؟ فیلرهای پوستی چه مزایایی برای افراد به همراه دارند؟ آیا فیلر ظاهری طبیعی به شما می‌دهد؟

آیا تزریق فیلر ظاهری طبیعی به صورت شما می‌دهند؟

این‌ها سوالات پرتکراری هستند که افراد قبل از تزریق فیلرهای پوستی از خود می‌پرسند؛ به همین دلیل در این مقاله با بررسی خصوصیات انواع فیلر، پاسخ همه این سوالات را در اختیار شما قرار خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

فیلر چیست و چگونه عمل می‌کند؟

فیلر پوستی یک ماده ژل‌مانند است که به زیر پوست تزریق می‌شود و خطوط اضافه و چین‌وچروک‌های ناحیه تزریق را از بین می‌برد. فیلر پوست را آبرسانی کرده، به بازیابی حجم از دست رفته پوست کمک می‌کند و در نهایت ظاهری با طراوت به شما می‌بخشد.

امروزه انواع مختلف فیلر تولید شده‌اند و افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند یکی از آن‌ها را مورد استفاده قرار دهند؛ البته هیالورونیک اسید که رایج‌ترین ماده‌ی سازنده فیلر است، تاثیرگذاری بالا و عوارض جانبی کم دارد و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از افراد آن را بهترین راهکار برای بهبود ظاهر پوست خود بدانند.

 

آیا تزریق فیلر پوستی راهکار مناسبی است؟

وقتی که به دنبال بهترین و کم‌خطرترین راهکار برای بهبود ظاهر پوست خود می‌گردیم، راهی جز مقایسه روش‌های موجود نسبت به یکدیگر نداریم! این مقایسه باید با توجه مزایا و معایبی که هر کدام از این روش‌ها دارند انجام بگیرد و در نهایت، گزینه‌ای که بیشترین منافع را دارد انتخاب شود.

در حال حاضر تزریق فیلر پوستی به دلیل ویژگی‌های مواد موجود در آن مثل هیالورونیک اسید (سازگاری بالایی با بدن دارد)، بهترین راهکار برای رفع چین‌وچروک و حجم‌دهی به پوست در نظر گرفته می‌شود که عوارض جانبی خیلی محدودی را به همراه دارد؛ این نکته، فیلر را به یکی از ایمن‌ترین راهکارهای زیبایی تبدیل می‌کند.

لازم به ذکر است که همین عوارض کم نیز در موارد محدودی دیده می‌شود و در صورت انتخاب فیلر مناسب و مراجعه به یک پزشک متخصص، بدون هیچ چالشی می‌توانید به نتیجه دلخواه‌تان دست پیدا می‌کنید. فیلر اینووسنس یکی از باکیفیت‌ترین و امن‌ترین فیلرهای موجود بوده و استفاده از این فیلر را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ البته یادتان باشد که حتماً قبل از هر گونه اقدامی با پزشکتان مشورت کنید؛ برای خرید فیلر اینووسنس از مرجع اصلی به اینجا مراجعه کنید.

آیا ظاهر صورت بعد از تزریق فیلر مصنوعی می‌شود؟

بسیاری از افراد قبل از تزریق فیلر سوال مهمی می‌پرسند؛ آیا با تزریق فیلرهای پوستی ظاهری مصنوعی پیدا می‌کنیم؟ پاسخ کوتاه به این سوال «خیر» است.

بسیاری از افراد فیلر را با بوتاکس اشتباه می‌گیرند و تصور می‌کنند که فیلر همانند بوتاکس، در بسیاری از موارد نتیجه مطلوبی به همراه ندارد! در صورتی که این ۲ نسبت به یکدیگر کاملا متفاوت هستند و اثرات متفاوتی دارند.

 فیلرهای پوستی چه مزایایی برای افراد به همراه دارند؟ آیا فیلر ظاهری طبیعی به شما می‌دهد؟

بوتاکس یک ماده سمی است که پس از تزریق، عضله‌های ناحیه تزریق را فلج می‌کند و همین عامل باعث می‌شود تا چهره افراد با تغییر حالت (خنده، گریه و غیره)، مصنوعی به نظر برسد و حالات طبیعی خود را از دست بدهد.

در صورتی که فیلر از مواد طبیعی بدن تشکیل شده است که تنها حجم موجود در زیر پوست را پر می‌کند و با بدن انسان کاملا سازگاری دارد؛ همچنین فیلر یک راهکار برگشت‌پذیر است و در صورت نارضایتی از نتیجه‌ی تزریق می‌توان ظاهر قدیمی را بازیابی کرد.

چرا نباید از تزریق فیلر بترسیم؟

فارغ از این‌که شما از چه روشی برای بهبود ظاهر پوست صورت خود استفاده می‌کنید، روند عمل‌های زیبایی می‌تواند برای شما نگرانی ایجاد کند؛ چراکه همه ما نتایج بدِ استفاده از روش‌های زیبایی پوست را مشاهده کرده‌ایم!

البته تا زمانی که شما به این منظور از یک فیلر باکیفیت و اصل استفاده کنید و قبل از تزریق، نظرات پزشک متخصص را جویا شوید، نیازی به نگرانی و ترس نیست. مواد موجود در فیلر کاملا با بدن سازگار هستند و در صورتی که تزریق آن‌ها توسط افراد متخصص انجام شود، هیچ عارضه‌ی جانبی بلندمدتی برای شما نخواهند داشت.

بنابراین قبل از انجام هرگونه اقدامی، از باکیفیت بودن فیلر انتخابی و صلاحیت پزشک خود اطمینان حاصل کنید تا نتیجه نهایی کاملا با خواسته‌ی شما هم‌راستا باشد.

جمع‌بندی

تزریق فیلر پوستی یکی از راهکارها برای ارتقای سلامتی و زیبایی پوست است که هر روز، بیش از پیش مورد استقبال قرار می‌گیرد. البته بسیاری از افراد نگرانی‌های خاص خود را نسبت به استفاده از فیلر دارند.

یکی از این دغدغه‌ها طبیعی بودن نتیجه تزریق فیلر است؛ چراکه فیلر به‌صورت میانی در نقاط مختلف صورت تزریق می‌شود و نتیجه آن برای همه قابل مشاهده است! در این مقاله با بررسی خصوصیات فیلر پوستی و آخرین تحقیقات مربوط به آن، به این سوال پاسخ دادیم که آیا فیلرهای پوستی ظاهری طبیعی به شما می‌دهد؟

در نهایت فراموش نکنید که انتخاب فیلر باکیفیت و پزشک متخصص، عوامل اصلی دریافت بهترین نتیجه از تزریق فیلر محسوب می‌شوند.

یک نظر

ورود

  • امیر. آبان ۱۱, ۱۴۰۲

    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره به امام حسین دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنید خدا عزیزانتو نگه داره واقعا کسی میتونه کمکم کنه
    ۶۱۰۴۳۳۷۴۴۶۵۸۰۴۴۹