ماجرای تلاش امیر تتلو برای پیوستن به پرسپولیس از زبان حمید درخشان

ماجرای تلاش امیر تتلو برای پیوستن به پرسپولیس از زبان حمید درخشان

حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس در آستانه دربی روز پنجشنبه در گفتگویی درباره شرایط این تیم، بهبود رابطه گل‌محمدی و درویش و حضور امیر تتلو در تمرین پرسپولیس در زمان سرمربیگری خودش صحبت کرد.

پرسپولیس این هفته مقابل هوادار به یک برد مهم و ارزشمند دست یافت و پس از ۶ بازی به روند ناکامی‌های خود پایان داد. پیروزی در بازی با هوادار باعث شد سرخپوشان در آستانه دربی پایتخت از نظر روحی در شرایط خوبی قرار بگیرند و با شرایط بهتری به مصاف استقلال بروند. آن‌ها در این مدت روزهای پرحاشیه‌ای را سپری کرده بودند و با برد مقابل هوادار حداقل تا دربی شرایط این تیم آرام خواهد بود.

حمید درخشان، سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است در بازی با هوادار اولویت اصلی این تیم کسب ۳ امتیاز بازی بود و عملکرد فنی شاگردان یحیی گل‌محمدی در این مسابقه نباید چندان مورد توجه قرار بگیرد. او معتقد است آشتی درویش و گل‌محمدی باید خیلی زودتر از این رخ می‌داد تا مشکلات حاد نشود. او همچنین درباره ماجرای قدیمی حضور امیر تتلو در تمرین پرسپولیس در زمان سرمربیگری‌ای در این تیم هم توضیح داد.

ماجرای تلاش امیر تتلو برای پیوستن به پرسپولیس از زبان حمید درخشان

صحبت‌های درخشان با خبرآنلاین در ادامه آمده است:

پرسولیس پس از ۶ بازی ناکامی سرانجام برنده شد. بازی این هفته را چطور دیدید؟

مهم‌ترین مسئله برای پرسپولیس بردن و گرفتن ۳ امتیاز بود که به کورس برگردد. بازی زیبا خیلی مهم نبود و مهم بردن بود که این ۳ امتیاز خیلی به درد پرسپولیس می‌خورد. من فکر می‌کنم همین بازی آرامشی را به تیم برگرداند.

بازیکنان هم در بعضی دقایق استرس زیادی داشتند.

این طبیعی است. چون فشار زیادی روی آن‌ها بود و نیاز داشتند بازی را ببرند. خیلی خوب نبود ولی اصلا هم در بازی با هوادار به شرایط فنی پرسپولیس کاری نداریم چون مهم بردن و کسب ۳ امتیاز بود تا شرایط روحی و روانی تیم تغییر کند. این موضوع روی بازی بعدی تاثیر زیادی دارد.

ماجرای تلاش امیر تتلو برای پیوستن به پرسپولیس از زبان حمید درخشان

نبیل باهویی هم در ترکیب اصلی قرار داشت و اگر کمی شانس داشت شاید گلزنی می‌کرد. عملکرد او چطور بود؟

خیلی خوب است که باید منتظر باشیم لیگ تمام شود تا ببینیم باهویی خوب می‌شود یا خیر. اصلا این فلسفه غلطی است. بازیکن خارجی که به ایران می‌آید باید چند کلاس از داخلی‌ها بهتر باشد. حالا ما باید منتظر باشیم او گل می‌زند یا نه.

برای دربی به نظر شما یحیی باید از باهویی استفاده کند یا زاهدی؟

قطعا زاهدی.

به نظر شما چرا در سال‌های اخیر پرسپولیس انقدر بازیکن خارجی ضعیف گرفته است. در این مدت فقط لوکادیا عملکرد خوبی داشت.

انتخاب لوکادیا را نمی‌دانم چگونه بود ولی بقیه خارجی‌هایی که آمدند هیچکدام به درد نخوردند. خود کادر فنی این‌ها را انتخاب می‌کند و مورد تایید بوده است. نتوانستند به درستی تشخیص دهند و قراردادها بدون بررسی بسته شده است. وگرنه اگر مربی فیلم بازی‌ها را درست ببیند بعید است اشتباه کند.

ماجرای تلاش امیر تتلو برای پیوستن به پرسپولیس از زبان حمید درخشان

بعد از بازی با الدحیل هم انگار ارتباط درویش و گل‌محمدی بهتر شده است.

اصلا باید تلاش این دو نفر همین باشد. مگر پرسپولیس برای این دو نفر است که بخواهند یا نه؟ آن‌ها موظف بودند خیلی زودتر جلسه بگذارند تا مشکلات حاد نشود. امیدواریم با این جلسه رابطه‌شان خوب شود. آن‌ها وظیفه دارند که اختلافات را کنار بگذارند تا تیم شرایط بهتری پیدا کند. ما هم چون پرسپولیس را دوست داریم تا الان سکوت کرده بودیم.

در آستانه دربی شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟

اوضاع استقلال هم خیلی بهتر از پرسپولیس نیست. وضعیت آن‌ها قبلا بدتر از ما بود ولی تا حدودی پایدار شده است. برای این بازی هر دو تیم آماده هستند ولی برای دربی مهم است که تیم‌ها از نظر روحی و روانی آماده‌تر باشند. هر تیمی شرایط روحی‌اش بهتر باشد شانس بیشتری دارد.

پیش‌بینی خود شما از نتیجه چیست؟

فکر کنم پرسپولیس بازی را ببرد.

شما خودتان در یک دربی حضور داشتید که استقلال را بردید. درحالی که استقلال در آن بازی ستارگان بیشتری داشت.

من از هفته قبل دربی در تمرین روی شرایط فنی و روحی بچه‌ها خیلی کار کرده بودم. علت موفقیت تیم هم همین بود. انقدر از نظر روحی آماده بودند که توانستیم ببریم و تلاش بچه‌ها جواب داد. واقعا دنبال بردن بازی بودیم و با برنامه تاکتیکی موفق شدیم.

ماجرای تلاش امیر تتلو برای پیوستن به پرسپولیس از زبان حمید درخشان

این روزها بحث تتلو هم داغ شده است. یادم هست که آن سال در تمرینات پرسپولیس حضور داشت و حتی می‌خواست تست بدهد!

بله آمده بود تست بدهد و ما عذرخواهی کردیم و گفتیم نمی‌توانیم از شما تست بگیریم. چون زمان تست‌گیری ما نبود و در کوران مسابقات بودیم.

برخورد خاصی هم نداشتید؟

نه چیز خاصی نبود. نیم‌ساعتی آمد و از او پذیرایی کردند و رفت. من اصلا او را ندیدم و یک لحظه سلام و علیک کردیم و ارتباط و صحبت خاصی با او نداشتم. اصلا هم وارد تمرین ما نشد و با لباس شخصی آمد و با همان رفت.

ماجرای تلاش امیر تتلو برای پیوستن به پرسپولیس از زبان حمید درخشان

با پیام صادقیان ارتباط نزدیکی داشت که شما هم خیلی موافق این قضیه نبودید!

خب صنف آن‌ها باهم فرق داشت. صادقیان ورزشکار بود و تتلو هنرمند. این‌ها باهم تناقض داشت و اصلا نمی‌توانستند باهم ارتباط داشته باشند.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود