درگیری لفظی محسن هاشمی با مجری شبکه خبر  که حرف او را قطع می کرد + ویدیو

درگیری لفظی محسن هاشمی با مجری شبکه خبر  که حرف او را قطع می کرد + ویدیو

محسن هاشمی و حسین شریعتمداری در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه خبر درباره برگزاری انتخابات پیش رو مناظره کردند. در حین این گفتگو محسن هاشمی با مجری شبکه خبر که حرف او را قطع می‌کرد وارد بحث شد و خطاب به مجری گفت: «نمی گذارید حرفم را بزنم. شما یک بار وسط حرف آقای شریعتمداری نمی پرید، هی تو حرف من می پرید.»

متلک‌ شریعتمداری به پسر رفسنجانی

محسن هاشمی در گفتگوی ویژه خبری در مناظره با حسین شریعتمدای مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: طرفداران آقای مصباح و پایداری ها انتخابات را زینتی می‌دانند.

حسین شریعتمداری: تا جایی که یادم است تنها کسی که چنین نظری داشت مرحوم هاشمی بود.

درگیری لفظی محسن هاشمی با مجری شبکه خبر  که حرف او را قطع می کرد

محسن هاشمی: در بررسی صلاحیت‌ها وقتی کسی صلاحیتش احراز نمی‌شود، موضوع باید به مردم سپرده شود. روشهایی که در دولت عمل شده مشخص است که به سمت مشروعیت نمی رود، هنوز برای مردم فضایی درست کنند که نظام به سوی مشروعیت حرکت کند.

درگیری لفظی محسن هاشمی با مجری شبکه خبر  که حرف او را قطع می کرد

حسین شریعتمداری: در کجای دنیا چنین کاری می‌کنند؟ همۀ جای دنیا صلاحیت نامزدها را بررسی می‌کنند. کار شورای نگهبان کمک به مردم است. فردی در شمال کشور تایید صلاحیت شد ولی رای نیاورد بعد از مدتی به جرم قتل دستگیر شد زیرا از فردی پول زیادی برای تبلیغات انتخاباتی قرض کرده بود و چون فرد راضی نشده بود به تهدیداتش تن دهد وی را کشته بود. اگر این جرثومه وارد مجلس میشد چه اتفاقی رخ میداد؟ مردم عادی چگونه میخواستند وی را بشناسند؟ شورای نگهبان افراد را به مردم میشناساند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار است در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهار ساله، برگزار شود. احراز صلاحیت و یا رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی، یکی از بحث های همیشگی احزاب مختلف و فعالان سیاسی بوده است.

درگیری لفظی محسن هاشمی با مجری شبکه خبر  که حرف او را قطع می کرد

در سال جاری بعد از اعلام نتیجه ی بررسی صلاحیت‌ های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیئت‌های اجرائی، معلوم شد تعدادی از نمایندگان مجلس کنونی که عموماً موضع‌ گیری‌ هایی همسو با مجلس یازدهم نداشتند و همواره به فرایندهای اجرائی با رویه انتقادی برخورد می‌ کردند،‌ از مسعود پزشکیان تا احمد علیرضابیگی از سوی هیئت‌ های اجرائی رد صلاحیت شده‌ اند.

۲ نظر

ورود

  • ……. دی ۴, ۱۴۰۲

    رای دادن یا ندادن مردم چیزی رو تغییر نمیده
    مردم خواهان تغییر ساختار قدرت هستند
    که امکانش برای مردم فراهم نمیشه
    اینها همش نمایشه
    ( بگم سانسور میشه) گرچه بیشتر مردم میدونن

  • ارژنگ دی ۴, ۱۴۰۲

    رای بی رای .