ویدئوی جدید از خوانندگی رحمان و رحیم پایتخت

ویدئوی جدید از خوانندگی رحمان و رحیم پایتخت

مصطفی و مجتبی جلال حبشی که با نقش خود در سریال «پایتخت» به عنوان رحمان و رحیم، برادران دوقلوی شخصیت رحمت (با بازی هومن حاجی عبداللهی) شناخته می شوند و در زمینه ی خوانندگی هم فعالیت دارند، این روزها سخت مشغول انتشار آهنگ های مشترک جدید خود هستند. آن ها به تازگی آهنگی به نام «در آغوش تو» منتشر کرده اند.

این برادران دوقلوی مازندرانی که با یکدیگر گروه موسیقی دو نفره ای به نام «ریکاردو» تشکیل داده اند، پیش تر نیز چند تک آهنگ دیگر بصورت مشترک منتشر کرده بودند.

بیوگرافی مصطفی و مجتبی بلال حبشی

مصطفی و مجتبی بلال حبشی متولد سال ۱۳۷۴ در تنکابن مازندران و بزرگ شده ی شهر عباس آباد مازندران هستند.

این دو برادر دوقلو در سال ۹۳ با بازی در نقش رحمان و رحیم در سریال پایتخت ۳ به شهرت رسیدند.

آن ها درباره ی نحوه ی پیوستن شان به سریال پایتخت گفته اند: «همه چیز از سریال شاهگوش از سال ۱۳۹۲ شروع شد. زمان تصویربرداری می رفتیم سر صحنه کار را از نزدیک ببینیم، آقای محسن تنابنده ما را دید و برای سریال پایتخت به کارگردان، سیروس مقدم معرفی کرد.»

آهنگ برادران بلال حبشی

آن ها همچنین گفته اند: «پدر و مادرمان اول موافق نبودند بازیگر شویم، شاید به این دلیل که اطلاع کافی از کار ما نداشتند و اجازه نمی دادند کار کنیم. ولی وقتی از بزرگان فامیل مشورت گرفتند و برخی از اقوام ما گفتند که برایشان آینده خوبی دارد راضی شدند. الان خانواده ما مشوقمان هم هستند.»

در ابتدا قرار بود تنها به عنوان بازیگر مهمان چند قسمت در سریال پایتخت حضور داشته باشند اما به دلیل توانایی شان در سریال ماندگار شدند و در فصل های بعدی هم حضور یافتند.

آهنگ برادران بلال حبشی

این دو برادر قبل از بازیگری، به عنوان موزیسین فعالیت خود را شروع کرده بودند و با ساز تخصصی خود گیتار فعالیت های حرفه ای در زمینه ی موسیقی دارند و گروه موسیقی دو نفره ای هم به نام ریکادو تشکیل داده اند.

بعد از حضور در سریال پایتخت صدای این دو برادر مورد توجه قرار گرفت و مسعود دهقان، اسپانسر محسن چاوشی آن ها را نیز مورد حمایت قرار داد و هنوز هم زیر نظر وی فعالیت هنری خود را ادامه می دهند.

این دو برادر هنوز ازدواج نکرده اند و مجرد هستند.

بدون نظر

ورود