«نبات» ایمان صفا و واکنش‌ ها به آن؛ ماجرا چیست؟

«نبات» ایمان صفا و واکنش‌ ها به آن؛ ماجرا چیست؟

به تازگی ویدیویی از اشارات ایمان صفا، هنرپیشه، به یک ماجرای شخصی و عاشقانه در برنامه «دوشات» در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

صحبت‌های ایمان صفا واکنش‌های متفاوتی در پی داشته است، برخی اشارات عاشقانه او و توصیفش از «نبات» را به شدت شاعرانه و لطیف تفسیر کرده‌اند، برخی دیگر اما کلیت ماجرا را «لوس» و «بی‌ارزش» دانسته‌اند. عده‌ای هم به اجرای علی میرمیرانی و تکرار و تاکیدش بر عبارت «تکرار کن» نقد داشته‌اند.

ظاهراً این بازیگر سال‌‌ها با کسی در ارتباط بوده که حالا دیگر در زندگی‌اش نیست، همان که «نبات» توصیفش کرده، او اما «نبات» را «قند روزهای تلخش می‌داند» یعنی علی‌رغم این که نیست، اما در ذهن او عزیز است و همچنان حسرت نبودن او را به دوش می‌کشد.

در اینجا چند استوری از ایمان صفا که مربوط به «نبات» است و در سال‌های اخیر منتشر کرده بوده و برخی نظرات کاربران راجع به این ماجرا را آورده‌ایم.

در ادامه واکنش برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی را در این خصوص بخوانید: 

آراد در واکنش به شعری که از سوی ایمان صفا خوانده شد نوشت: شعری که خونده می‌شه، از محمود درویش نیست. من خیلی گشتم و هیچ منبع معتبری که این شعر درش باشه نیافتم. صرفاً تو شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شه و بس.

اکانت کاربری «مدیریت بهتر» هم در نقد وایرال شدن این بخش از صحبت‌های ایمان صفا گفت: مردم ایران درگیر گرانی و تورم هستند، هشتگ نبات و بالا آوردن و بهش توجه کردن!

شراره در یک واکنش احساسی توئیت زد: او قند روزهای تلخ من است. اون لبخند بزرگِ از ته قلبش. اون برقِ چشاش.

میثم دیگر کاربر مجازی هم نظر داد: یه سری آدما انگار از جهان‌های موازی با من اومدن، هیچ ایده‌ای ندارم کین و همه میشناسنشون. مثل این یارو و مجری.

میلاد هم با این بخش از مصاحبه ایمان صفا شوخی کرد و نوشت: من قند روزهای تلخ کدومتونم؟ اعتراف کنین.

مهرداد هم در واکنشی متفاوت گفته است: ایمان صفا رو که من خیلی دوسش دارم و خیلی زیبا حرف زد ولی مجریه چرا اینجوریه؟

الی هم در توئیتر خود نوشت:  واقعا نمیدونم چه حکمتی توشه که هرکی یک نفرو از ته قلب و اعماق وجودش دوست داره و عاشقشه، هیچ وقت به معشوقش نمیرسه. انگار که باید زجر بکشه یا ناراحت باشه یا نمیدونم غم همراهش باشه!

محمد هم اینگونه نظر داد: جز یه تعداد انگشت شمار؛ هرکی عاشق شد تو غمش سوخت‌.

مهشید هم نوشت که خیلی وقتا هم وفادار موندن به یکی خیانت به خودته.

«نبات» ایمان صفا و واکنش‌ها به آن؛ ماجرا چیست؟

حضور ایمان صفا در «دوشات» حواشی دیگری هم داشت که از دید کاربران فضای مجازی دور نماند و مورد توجه قرار گرفت که در ادامه چند نمونه از سکانس‌های پربازدیدِ حضور این بازیگر در این برنامه را آورده‌ایم:

لُری خواندن ایمان صفا به یاد معشوقش

ایمان صفا در برنامه «دوشات» آهنگی لری را به یاد معشوق خود خواند.

آرزوی معنادار ایمان صفا برای جوانان ایرانی

ایمان صفا در گفتگو با برنامه دوشات گفت:  آرزوی من این است که هیچ جوان ایرانی رویاهایش را در خارج از کشور نبیند.

روایت عجیب ایمان صفا از کتک خوردن از مه‌لقا باقری

ویدیویی از ماجرای کتک خوردن ایمان صفا از مه لقا باقری در نیسان آبی را ببینید.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود