بهترین هواپیما برای سفر به کیش

بهترین هواپیما برای سفر به کیش

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همان‌گونه که می‌دانید چندین سال است که گردشگران برای سفر و خوش‌گذرانی جزیره کیش را انتخاب می‌کنند و قطعا جاذبه‌های تفریحی، مراکز خرید لوکس و لاکچری، کنسرت و جنگ‌های شادی این جزیره در این محبوبیت بی‌تاثیر نبوده است. بهترین وسیله برای سفر به این جزیره زیبا و دوست‌داشتنی، هواپیما است. شما با هواپیما می‌توانید خیلی فوری به کیش برسید و سفر رویایی خود را آغاز کنید. چنانچه قصد سفر به کیش را دارید و به دنبال بهترین هواپیما برای سفر به کیش هستید چند دقیقه از وقت خود را در اختیارما قرار دهید؛ تا تعدادی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی که به کیش پرواز دارند را به شما معرفی کنیم.

بهترین هواپیما برای سفر به کیش

شرکت هواپیمایی کیش ایر

ایرلاین کیش ایر یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی است که می‌توانید با خیال راحت از آن بلیط هواپیما کیش تهیه کنید. این شرکت علاوه بر کیش به ده نقطه دیگر پرواز دارد و از آنجایی که هواپیماهای این شرکت تحت نظارت انجمن‌های بین‌المللی هستند می‌توان از امن بودن آن‌ها مطمئن بود. با سفر با این ایرلاین می‌توانید از میان وعده‌های عالی و لذیذ آن لذت ببرید.

شرکت هواپیمایی ایران ایر

ایرلاین ایران ایرعضو رسمی شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی است که نزدیک به یک قرن قدمت دارد. جالب است که پروازهای این شرکت تنها به مقصدهای داخلی ختم نمی‌شوند و سفرهای خارجی همچون سفرهای حج به وسیله هواپیماهای این شرکت انجام می‌شوند. ایران ایر به طور منظم به کیش پرواز دارد و شما می‌توانید از این شرکت هواپیمایی برای خود بلیط تهیه کنید.

شرکت هواپیمایی ماهان

به جرات می‌توان گفت که شرکت هواپیمایی ماهان بزرگترین خطوط هوایی را دارد. این شرکت به بیش از ۵۰ مقصد داخلی و خارجی پرواز دارد. هواپیماهای ماهان جز مطمئن‌ترین و بهترین هواپیماهای ایران هستند و می‌توانند با بهترین امکانات شما را به کیش برسانند. خطوط هوایی این شرکت با کلاس‌های مختلفی پروازهای خود را انجام می‌دهد و شما می‌توانید یک سفر جذاب و به یاد ماندنی را با هواپیما‌های ماهان تجربه کنید.

شرکت هواپیمایی وارش

شرکت وارش یکی از جدیدترین شرکت‌های هوایی است؛ که درمازندران تاسیس شده و به‌طور منظم به کیش پرواز دارد. این شرکت هواپیمایی در سال ۱۳۹۶ به پشتوانه کسب تجارب بسیاردرصنعت هوانوردی دراستان مازندان تاسیس شد. لازم به ذکر است بیان کنیم پروازهای این شرکت هواپیمایی درداخل کشورانجام می‌شود؛ اما در آینده شاهد موفقیت روزافزون این شرکت هواپیمایی خواهیم بود؛ و پروازهای بین الملی راهم پوشش می‌دهد. اولویت مهم این شرکت هواپیمایی تضیمن ایمنی هنگام پروازها است. از آنجایی که قیمت بلیط‌های آن بسیار مناسب است طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

بهترین هواپیما برای سفر به کیش

شرکت هواپیمایی زاگرس ایر

زاگرس ایر یکی دیگر از ایرلاین‌های محبوب و شناخته شده‌ای است که دائم به کیش پرواز دارد. این شرکت هواپیمایی اغلب سفرهای داخلی را پوشش می‌دهد. مسافران معمولاً به دلیل اخلاق خوب پرسنل این شرکت هواپیمایی و تضمین امنیت سفر خویش پروازهای این شرکت را هنگام سفر انتخاب می‌کنند. پس اگر به دنبال بلیط هواپیما کیش از یک شرکت معتبر هستید ما زاگرس ایر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شرکت هواپیمایی معراج

شرکت هواپیمایی معراج نیز یکی دیگر از بهترین ایرلاین‌های فعال در خط هوایی کیش شناخته می‌شود که قیمت‌های بسیار مناسبی دارد. این شرکت علاوه بر قیمت مناسب، خدمات عالی دارد و معمولا در طول پرواز امنیت شمارا تضمین می‌کند ودرحین پروازها هیچ مشکلی ندارد. اغلب سفرهای این شرکت بدون تاخیر و دقیقا سرموعد مقرر انجام می‌شوند. پس اگر جز آن دسته افرادی هستید که خیلی به تاخیرهواپیما اهمیت می‌دهید این شرکت هواپیمایی می‌تواند نظرتان را به خود جلب کند و سفر خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور

هواپیمایی ایران ایرتور نیز می‌تواند یک انتخاب عالی برای سفر به کیش باشد؛ زیرا هواپیما‌های این شرکت امکانات بسیاری دارد. شما در طول سفر خود با هواپیما‌های این ایرلاین می‌توانید مجله نگاه کنید و یا اینکه با کمک کتاب‌ها یا بازی‌های فکری کودک خود را سرگرم کنید. البته این شرکت به فکر طرفداران فیلم و موسیقی نیز بوده است و امکاناتی برای آن ها فراهم کرده است؛ تا بدین گونه بتوانند از زمان حضور خود در هواپیما لذت ببرند. با این تفاسیر با ایران ایرتور یک شروع عالی در پیش رو خواهید داشت.

شرکت هواپیمایی قشم ایر

این شرکت حدود ۳۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است و حالا ۲۰ ناوگان به مقاصد مختلف می‌فرستد. شما با هواپیما‌های شرکت قشم ایرعلاوه برسفرهای داخلی می‌توانید سفرهای خارجی را نیز تجربه کنید.

بهترین هواپیما برای سفر به کیش

شرکت هواپیمایی آتا

شرکت هواپیمایی آتا نیز یکی از موفق‌ترین شرکت‌هایی هوایی است که در سال ۸۷ در شهر تبریز افتتاح شد. این شرکت روزانه به ۲۰ مقصد پرواز دارد و افراد زیادی را جابه جا می‌کند. این شرکت هواپیمایی خدمات بی‌نظیری را باقیمت مناسب به مسافران عزیز ارائه می‌دهد. برخی از مهم‌ترین پروازهای داخلی این شرکت هواپیمایی عبارت‌اند از؛

  • آبادان _تهران
  • اصفهان_تبریز
  • تهران _قشم
  • تهران _کرمانشاه
  • شیراز_مشهد
  • مشهد_اصفهان

پس می‌توانید برای سفر به این جزیره زیبا و دوست‌داشتنی شرکت هواپیمایی آتا را انتخاب کنید و سفری به‌یادماندنی داشته باشید.

بهترین بلیط هواپیما تهران کیش از نظر قیمت

باید به این نکته اشاره‌کنیم که قیمت بلیط هواپیما تهران کیش به چندین عامل همچون زمان سفر، شرکت هواپیمایی، نوع هواپیما، میزان خدمات و.‌‌.‌‌. بستگی دارد. همانگونه که انتظار می‌رود در ایام نوروز یا تابستان شاهد افزایش قیمت خواهیم بود‌‌‌. علاوه براین باید اضافه کنیم که صندلی‌های هواپیما معمولا به سه دسته اکونومی، بیزینس و فرست کلاس تقسیم می‌شوند؛ خدمات و میزان راحتی این صندلی‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و به طبع هزینه‌های مختلفی نیز دارند. برای مثال صندلی‌های اکونومی قیمت پایین‌تری نسبت به صندلی های فرست کلاس دارند. جالب است بدانید بلیطی که انتخاب می‌کنید می‌تواند منوی هواپیما را نیز تغییر دهد؛ پس در هنگام خرید بلیط حتما به این موارد دقت کنید تا بهترین سفر را داشته باشید. یادتان باشد که در زمان خرید بلیط، پس از جست و جو می‌توانید خط هوایی و همچنین مدل هواپیما را مشاهده کنید و سپس با توجه به سلیقه و بودجه خود یک هواپیما را انتخاب کنید.

 

کلام پایانی

ازآنجایی‌که کیش یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری در ایران است شرکت‌های هواپیمایی بسیاری برای سفر به این جزیره هواپیما اختصاص داده‌اند؛ که برخی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی شامل مواردی همچون: ماهان، ایران ایر، زاگرس ایر، کیش ایر، وارش، آتا، قشم ایر، معراج می شود. چنانچه جز آن دسته افرادی هستید که قیمت بلیط و هزینه‌های سفر برایتان مهم است قبل از خرید بلیط هواپیما حتما حواستان به شرکت هواپیمایی موردنظر، نوع هواپیما و همچنین نوع خدماتی که قراراست دریافت کنید باشد. یک بلیط متناسب با شرایط و بودجه خود تهیه کنید و از سفر خود به کیش زیبا لذت ببرید.

بدون نظر

ورود