حرکات رندانه عادل فردوسی پور در گفتگوی اخیر با رامین رضاییان + ویدئو

حرکات رندانه عادل فردوسی پور در گفتگوی اخیر با رامین رضاییان + ویدئو

عادل فردوسی پور سال‌هاست که از چهره‌های محبوب و شناخته‌شده در میان مردم است. او گاه با شیطنت‌های خود و گاه به کمک هوش بالایی که دارد افکار عمومی را به سمتی که می‌خواهد می‌برد و از برد رسانه‌ای خود نهایت استفاده را می‌کند. هرچند که از صدا و سیما هم رانده شده باشد، او مخاطب خودش را پیدا می‌کند.

فردوسی‌پور سعی کرده در نهایتِ جسارت، با اشاره به وقایع اجتماعی اخیر و تاثیر آن بر نوع نگاه عده‌ای از افراد جامعه به تیم ملی فوتبال کشور و بازیکنانش، حرف خود را به مخاطب برساند.

او در جدیدترین گفتگوی فوتبالی خود در برنامه «فوتبال ۳۶۰»، این بار رامین رضاییان، بازیکن مطرح تیم ملی را به چالش کشیده است. گفتگوی کامل را اینجا تماشا کنید.

خاطره منشوری پدر رامین رضائیان از نوجوانی پسرش

قسمت های جالب و پربازدید گفتگوی عادل فردوسی پور و رامین رضاییان + ویدئو

برترین‌ها نوشته، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های گفتگوی عادل فردوسی‌پور با رامین رضائیان که در شبکه‌های اجتماعی سر‌و‌صدای زیادی به پا کرد، سوال جنجالی فردوسی‌پور از پدر رضائیان درباره زندگی شخصی این چهره مطرح فوتبال بود. عادل فردوسی پور در یک اقدام شیطنت‌آمیز سوالی را خطاب به پدر رامین رضاییان مطرح کرد که با پاسخ جنجالی او مواجه شد.

عادل فردوسی پور: اینکه رامین در بین دختران طرفداران زیادی دارد درست است؟

پدر رامین رضاییان با تائید این حرف عادل فردوسی پورو با اشاره به یک خاطره منشوری گفت: «به رامین گفتم بیا با هم دوست و صمیمی باشیم. هرچه شد به هم بگوییم. که رامین هم استقبال کرد و من هم خوشحال شدم. غروب که شد آمد و به من گفت می‌خواهم دوستم را به خانه بیاورم!»

رامین رضائیان اضافه کرد که «می‌خواستیم با هم صحبت کنیم.»

این پرسش و پاسخ جنجالی میان عادل فردوسی‌پور و پدر رامین رضاییان واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت تا آنجا که برخی از مخاطبان این برنامه این سوال عادل را یک حرکت جسورانه و شیطنت آمیز از سوی فردوسی پور توصیف کردند.

سبک زندگی رامین رضاییان به روایت عادل!

قسمت های جالب و پربازدید گفتگوی عادل فردوسی پور و رامین رضاییان + ویدئو

عادل فردوسی پور با اشاره به سبک زندگی پر فراز و نشیب رونالدو، ستاره فوتبال جهان، درباره سبک زندگی رامین رضائیان سوال معناداری را مطرح کرد

او پرسید: «می‌دانم که سختی‌های بسیاری را تحمل کردی و با یک برنامه سخت و فشرده به این جایگاه رسیدی مثل رونالدو! اما چیزی که برای مردم و طرفداران فوتبال جذاب است این است که رامین رضاییان در زندگی شخصی خود چه تفریحاتی دارد؟»

که رامین رضاییان پاسخ جالبی داد و گفت: «بله! تفریحات سالم دارم».

قسمت های جالب و پربازدید گفتگوی عادل فردوسی پور و رامین رضاییان + ویدئو

پرسش دوباره فردوسی‌پور در این رابطه، بازیکن سابق پرسپولیس را به چالش کشید. او دوباره پرسید: «چه تفریحاتی؟» که پاسخ رضاییان عجیب بود: «گفتم سالم! (با خنده)».

این سوال معنادار عادل فردوسی‌پور از رامین رضائیان اشاره دارد به انتشار تصاویری از بازیکن تیم سپاهان در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام که سبک زندگی لاکچری او در خارج از کشور بارها سوژه داغ رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی شده است.

عادل فردوسی‌پور یا کی‌روشی‌پور؟

قسمت های جالب و پربازدید گفتگوی عادل فردوسی پور و رامین رضاییان + ویدئو

در بخش دیگری از این گفتگو عادل سعی دارد با مرور کارنامه رامین رضاییان موفقیت‌های او در عرصه فوتبال را به جنجالی‌ترین چهره فوتبال ایران مرتبط کند! او کسی نیست جز کارلوس کی‌روش!

فردوسی‌پور از رامین رضاییان خواست از تاثیر کی روش بر زندگی فوتبالی خود بگوید که رامین رضاییان پاسخ داد: «این کارلوس کی‌روش بود که مرا کشف کرد و از یک تیم ته جدولی (تیم راه آهن) به اردوی تیم ملی دعوت کرد. او باعث دیده‌شدن من شد و امروز رامین رضائیان هر چه دارد از کارلوس کی‌روش است! تاثیر او بر نسل جدید فوتبال ایران غیرقابل انکار است و موفقیت من و بسیاری از بازیکنان تیم ملی مدیون تلاش و زحمات کارلوس کی‌روش است.»

قسمت های جالب و پربازدید گفتگوی عادل فردوسی پور و رامین رضاییان + ویدئو

عادل فردوسی پور در زمان حضور کی‌روش در ایران تقریبا حامی بی چون و چرای سرمربی پرتغالی بود و همین موضوع باعث شد محمد مایلی کهن نام «کی‌روشی‌پور» را به او بدهد! در واقع او اینجا هم با رندی حرفی که خودش دوست داشت به مخاطب القا کند را با فضاسازی در دهان رامین گذاشت و عرضه کرد.

ایران قبل و بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ از نگاه فردوسی پور

قسمت های جالب و پربازدید گفتگوی عادل فردوسی پور و رامین رضاییان + ویدئو

در این بخش گفتگوی عادل و رامین رضائیان، فردوسی‌پور با نگاهی خاص و متفاوت شرایط ایران را به دو دوره قبل و بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ تقسیم‌ کرد و در اظهاراتی کنایه‌آمیز گفت: «این جام جهانی آخرین شادی عمیق ملت ایران بود!»

این موضوع غیرقابل انکار است که پس از اتفاقات و حواشی تیم ملی در جام جهانی قطر، برند تیم ملی آسیب دیده است و فردوسی‌پور رندانه این ماجرا را مطرح کرد.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود