ستاره‌های ایرانی در قطر

ستاره‌های ایرانی در قطر

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با انصراف کشور چین به عنوان میزبان این دوره، در پی شیوع دوباره کرونا، به چالشی‌ترین جام این بازی‌ها تبدیل شد. پس از این اعلام، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در اکتبر ۲۰۲۲ قطر را به عنوان کشور آماده میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ انتخاب کرد.

با تغییر میزبانی جام ملت‌های آسیا، تاریخ برگزاری این جام پرطرفدار از اواخر بهار به خاطر آب و هوای گرم و شرجی قطر، به نیمه دوم سال و فصل زمستان موکول شد. از این رو هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا با حضور ۲۴ تیم به طور رسمی در ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ با بازی بین دو تیم قطر و لبنان در ورزشگاه البیت افتتاح شد.

ایران یکی از پرافتخارترین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها است که پانزدهمین حضور متوالی خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند. از این رو نوشیدنی انرژی‌زای لایف استار با شعار “ستاره‌ها تغییر می‌دهند…” حامی رسمی تیم ملی فوتبال ایران در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا شد تا همچون هواداران و فوتبال‌دوستان، این تیم پرستاره را حمایت کند.

به گفته مدیر روابط عمومی این برند، لایف استار امیدوار است با وجود ستارگان تیم ملی فوتبال، این تیم برای چهارمین بار قهرمانی را در این رقابت بزرگ آسیایی به دست آورد.

در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه نویی یکی از مدعیان این جام به شمار می‌آید. در این دوره ایران با امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین هم گروه است.

بدون نظر

ورود