چرا مرجان محتشم پس از سریال «پس از باران» بازیگری را کنار گذاشت؟

چرا مرجان محتشم پس از سریال «پس از باران» بازیگری را کنار گذاشت؟

بازپخش سریال خاطره انگیز «پس از باران» مدتی است از شبکه آی‌ فیلم آغاز شده است، سریالی که در سال ۱۳۷۹ از شبکه سه سیما پخش و خیلی زود با استقبال مخاطبان تلویزیون رو به رو شد و توانست بینندگان زیادی را با خود همراه کند. از این سریال هنوز هم به عنوان یکی از پربیننده ترین مجموعه های تلویزیونی یاد می شود و بازتاب جدیدترین بازپخش آن در شبکه های اجتماعی نشان می دهد این سریال هنوز هم برای مخاطبان تلویزیون محبوب و جذاب است.

بیوگرافی مرجان محتشم

در سریال «پس از باران» مجموعه ای از بازیگران شناخته شده و تازه کار نقش آفرینی می کردند. یکی از بازیگران اصلی این سریال، مرجان محتشم بود که نقش شهربانو یا همان خانوم کوچیک را برعهده داشت. مرجان محتشم گرچه تا پیش از سریال «پس از باران» در چند سریال نقش آفرینی کرده بود، اما با این مجموعه تلویزیونی بود که به شهرت زیادی رسید و به چهره ای شناخته شده بدل شد.

بیوگرافی مرجان محتشم

علیرغم موفقیت سریال «پس از باران»، بعد از پخش این مجموعه تلویزیونی، مرجان محتشم بسیار کم کار بود و پس از بازی در چند فیلم و سریال معدود در دهه ی ۱۳۸۰، دیگر فعالیتی در زمینه ی بازیگری نداشت. آخرین نقش آفرینی او به سال ۱۳۸۷ در دو تله فیلم بازمی گردد.

اما دلیل کناره گیری مرجان محتشم از بازیگری چه بود؟

بیوگرافی مرجان محتشم

مرجان محتشم در سال ۱۳۹۶ پس از مدت ها غیبت هنری، در برنامه «دورهمی» مهران مدیری حضور یافت.

او در این برنامه در خصوص عدم فعالیتش گفت:

همیشه تاکیدم بر این بود که کم‌کار کنم و این را ثابت کردم. خدا را شاکرم که از همان ابتدای فعالیت، مورد لطف مردم قرار گرفتم؛ اما همین اظهار لطف‌ها هم نتوانست آن گزیده‌کاری را از من بگیرد. متأسفانه روزهای پایانی سال ۹۱ پدرم و دو سال بعد برادرم و هشت ماه پیش مادرم را از دست دادم. همه این اتفاقات تلخ باعث شد، مدت طولانی را کار نکنم. البته که در این سال‌ها دوران طلایی را برای کار هنری از دست دادم اما پشیمان نیستم.

بیوگرافی مرجان محتشم

بیوگرافی مرجان محتشم

مرجان محتشم متولد سال ۱۳۴۸ در تهران است.

پس از گذراندن دوره های تجربی بازیگری، اولین بار در سال ۱۳۷۳ زمانی که ۲۵ ساله بود با سریال «حقیقت در آینه» به کارگردانی اسماعیل میهن دوست جلوی دوربین رفت.

پس از بازی در چند سریال دیگر، در سال ۱۳۷۹ با بازی در سریال «پس از باران» در نقش خانوم کوچیک به شهرت رسید.

او در سال ۱۳۸۱ با بازی در فیلم «رز زرد» به کارگردانی داریوش فرهنگ، وارد سینما شد.

بیوگرافی مرجان محتشم

بیوگرافی مرجان محتشم

بیوگرافی مرجان محتشم

بیوگرافی مرجان محتشم

او تا پایان دهه ی ۱۳۸۰ در چند سریال و تله فیلم دیگر بازی کرد و پس از آن بازیگری را کنار گذاشت.

از وضعیت تأهل مرجان محتشم اطلاعی در دست نیست. قبلاً شایعاتی در فضای مجازی درباره ی ازدواج او و عادل فردوسی پور منتشر شده بود که صحت نداشتند.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود