سورپرایز شدن علی دایی توسط دخترش در برنامه عادل فردوسی پور + ویدئو

سورپرایز شدن علی دایی توسط دخترش در برنامه عادل فردوسی پور + ویدئو

علی دایی روز گذشته میهمان برنامه ی اینترنتی «فوتبال ۳۶۰» بود و عادل فردوسی پور، مجری برنامه با همکاری دختر علی دایی، نورا دایی در پخش زنده ی این برنامه اسطوره ی فوتبال کشورمان را در روز تولدش غافلگیر کرد.

علی دایی که حسابی از تدارک عادل فردوسی پور برای تولد ۵۴ سالگی‌اش غافلگیر شده بود ناگهان دختر و همسرش را در استودیو ضبط برنامه دید که بدون اطلاع او در این برنامه حضور پیدا کرده بودند.

علی دایی که در این لحظه بسیار منقلب شده بود برای لحظاتی اشک ریخت که همین موضوع باعث شد پژمان جمشیدی نیز احساساتی شود. دایی همچنین خطاب به فردوسی‌پور گفت: «این اتفاق بهترین کادو تولدم عمر بود.»

نورا دایی در این برنامه با وجود اصرار عادل فردوسی‌ پور حاضر نشد برای دقایقی در برنامه حضور پیدا کند و حتی از خجالت صورت خود را نیز می‌ پوشاند.

در نهایت نیز عادل فردوسی پور و علی دایی که موفق نشدند نورا دایی را به حرف زدن وادارند او را راحت گذاشتند تا استودیو محل ضبط برنامه را ترک کند.

همچنین روز گذشته، همسر علی دایی، مونا فرخ آذری با انتشار عکسی عاشقانه در اینستاگرام گالری جواهر «نور» که به او و همسرش تعلق دارد، تولد علی دایی را تبریک گفت.

علی دایی چند فرزند دارد؟

علی دایی تاکنون ۲ بار ازدواج کرده است.

گفته می شود مهسا خانپور، همسر اول علی دایی از آشنایان خانوادگی او بوده که حاصل این ازدواج دختری به نام دنیز دایی بوده است. پس از به پایان رسیدن زندگی مشترک این زوج، دخترشان دنیز به همراه مادر خود به انگلیس رفت. او به تازگی برای تحصیل در رشته تاریخ وارد دانشگاه آکسفورد شده است.

دنیز هر از گاهی هم برای دیدار با پدر و خانواده ی پدری خود به ایران سفر می کند که تصاویر آن را در اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد.

دختر علی دایی
مهسا خانپور
دختر علی دایی
دنیز دایی

علی دایی سپس با یک طراح جواهرات به نام مونا فرخ آذری ازدواج کرد. گفته شده مراسم عروسی این زوج بسیار مجلل بود و هزینه ی زیادی صرف آن شد.

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است، در سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذایی است. او در یکی از مناطق شمالی تهران، گالری جواهراتی به نام «گالری نور» دارد.

علی دایی همچنین درباره ی مهریه ی همسر دومش گفته: «از آنجا که خانواده ی همسرم دارای اعتقادات ارزشمند اسلامی هستند، مهریه شان مثل مهریه حضرت فاطمه (س)، «آب» است. خیلی ها فکر می کردند که مهریه ی همسرم سکه های زیادی است، به قول این جدیدی ها!… اما با تفاهمی که بین ما بود، مهریه ضامن خوشبختی نیست، بلکه صداقت ها و حسن نیت ها، زمینه ساز یک زندگی مشترک است.»

ثمره ی این ازدواج، دختر دوم علی دایی، نورا دایی بوده است.

دختر علی دایی
مونا فرخ آذری
تولد علی دایی
نورا دایی

۴ نظر

ورود

  • میترا بهمن ۱۵, ۱۴۰۲

    برو بابا حوصلتو نداریم

  • BeHTaSH بهمن ۱۵, ۱۴۰۲

    علی آقا دایی فوق العاده، علی آقا ی دونه، علی آقا افتخار ایرانیان، ولی ببخشید ایشان مگه ایران تشریف ندارن !؟؟
    چطوریه ایشون با کمال آرامش اینگونه میزبان دختر خانومشون با این نوع پوشش تشریفشون رو آوردن پیش ددی !!؟ واقعا نمیفهممم، هنگ کردمممممم !!!
    اون از ادعای دروغ و خلاف واقعی ک ایشان در شلوغیهای پارسال و تز مرگ اون دختر دانش آموز منتشر کردن!! ک همه دیدم ک قوه قضاعیه هیچ اقدامی در این رابطه انجام نداد. !!!
    العانم ک. … آره دگ ایشان فرق دارن. ….
    چ خوب و چ بد!؟؟
    چ خوشمون بیاد و چ نیاد !!؟
    هر فردی ک ب واسطه ی، قهرمانی هایش در هر زمینه، حال ایشان ورزش فوتبال، خواه ناخواه او الگویی برای جوانان کشورش میشود، الگویی ک خود قانون را رعایت نکند !! چگونه میشود او را الگویی مفید و سازنده برای افراد جامعه مد نظر داشت. !!!! ؟؟؟؟ ؟
    علی آقا دایی فک کنم ی لحظه خودشو لندن تصور کرده. !!!

    • حامد بهمن ۱۶, ۱۴۰۲

      هیچ کس نمیخواد قانون قرون وسطی ایه شما رو رعایت کنه
      سرانجام شما، قانونتون و نظامتون تو …

      • ... بهمن ۱۶, ۱۴۰۲

        واقعا لایک داری