عصبانیت ویدا جوان از سرقت مکرر تلفن همراهش و افزایش ناامنی در کشور + ویدئو

عصبانیت ویدا جوان از سرقت مکرر تلفن همراهش و افزایش ناامنی در کشور + ویدئو

ویدا جوان، بازیگر شناخته شده با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش از سرقت مجدد تلفن همراهش توسط سارقان خیابانی خبر داد و از گسترش ناامنی در ایران انتقاد کرد.

او در این ویدئو درباره ی تجربه ی خود از سرقت تلفن همراهش در خیابان توضیح داد و گفت زمانی که بعد از دزدیده شدن گوشی خود، برای سوزاندن سیم کارتش مراجعه کرد، به او گفتند که تنها در یک ماه گذشته ۴۰۰ نفر دیگر برای سوزاندن سیم کارت خود به دلیل سرقت تلفن همراه شان اقدام کرده بودند.

این بازیگر همچنین با اشاره به افزایش شدید سرقت های خیابانی گفت که بسیاری از دوستانش نیز این تجربه را داشته اند.

او گفت که وظیفه ی مسئولان حفظ امنیت و محافظت از جان و مال مردم است و به عنوان عضوی از جامعه توقع دارد که بیشتر احساس امنیت کند.

ویدا جوان همچنین با اشاره به مشکلات و تنش های متعدد اقتصادی و اجتماعی این روزهای کشور، از مسئولان خواست از بار سنگینی که بر دوش مردم ایران است بکاهند و احساس ترس و ناامنی را برای آن ها کمتر کنند.

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان متولد سال ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر است. وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان است. او فعالیت بازیگری اش را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی «از ما بهترون» ساخته ی مهرداد فرید آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ با بازی در سریال «راه طولانی» ساخته ی رضا کریمی وارد تلویزیون شد. او در سال ۱۳۹۲ با سریال «پژمان» به کارگردانی سروش صحت به شهرت رسید.

یک نظر

ورود

  • من بهمن ۱۶, ۱۴۰۲

    اکثر دزدی‌ها کار افغانی هاست. از زمانی که مهاجرت زیاد شد دزدی هم زیاد شد .