ماجرای اوردوز پزشک رپر ایرانی؛ سروش ولی‌ زاده کیست؟

ماجرای اوردوز پزشک رپر ایرانی؛ سروش ولی‌ زاده کیست؟

هفته ی گذشته تصاویری از دکتر سروش ولی زاده، پزشک رپر ایرانی معروف به «هیپ هاپولوژیست»، بر روی تخت بیمارستان منتشر شد. بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه ی موسیقی در این رابطه مدعی شد این رپر به دلیل اوردوز در آی سی یو بیمارستانی در شمال کشور بستری شده است.

پیج اینستاگرامی «بیلبورد» که در زمینه ی موسیقی فعالیت دارد، در رابطه با این خبر نوشته است:

دکتر سروش ولی‌زاده با نام هنریِ «هیپ‌هاپولوژیست» و ملقب به «دکتر رپ‌فارسی»، یکی از پُر استریم‌ترین رپ‌کن‌های ایرانی‌ست؛ چهره‌ای جنجالی که ظرف سال‌های اخیر مخاطبان جوان زیادی را با خود همراه کرده است.

انتشار اخبار و تصاویری ناراحت‌کننده درباره‌ی بستری شدن «هیپ‌هاپولوژیست» در بخش مراقبت‌های ویژه -icu- شوک بزرگی به جامعه‌ی رپ‌فارسی وارد کرد. بسیاری از مخاطبان در حالی که به ابراز همدردی می‌پردازند، با ابهامات و شایعات زیادی هم دست و پنجه نرم می‌کنند.

در خلاءِ اطلاع‌رسانی توسط کادر درمان و نیز اطرافیان هیپ‌هاپولوژیست، اغلب گمانه‌زنی‌ها حول احتمال خودکشی‌ یا اوردوز در اثر سوءمصرف مخدر شکل گرفت. در این میان اشکان کاگان -پرودوسر و عضو شاخص لِیبل بِلاد- با انتشار لینکِ ترکِ‌ «نباید» از هیپ‌هاپولوژیست در کانال تلگرامش، به احتمال «اوردوز» دامن زد. «من شدم همون چیزیو که نباید / چون مصرف می‌کردم همون چیزیو که نباید».

سروش ولی‌زاده، دارای مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی و عضو سازمان نظام پزشکی کشور است. او در مقام رپ‌کن اگرچه به وفور درباره‌ی مصرف مواد مخدر تولید محتوا انجام داده اما به شکلی متناقض در ویدئوهایی که در مقام پزشک منتشر کرده، درباره‌ی مصرف الکل و دراگ به مخاطبانش هشدار داده بود.

به گفته برخی نزدیکان این خواننده رپ، او قرار است به زودی از بیمارستان مرخص شود و شرایط اش رو به بهبود است.

سروش ولی زاده کیست؟

سروش ولی زاده معروف به «هیپ هاپولوژیست» از رپرهای نسل جدید ایران است و به عنوان رپر نسل ۴ شناخته می‌ شود. وی متولد سال ۱۳۷۷ در ایران است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در مارکت موسیقی رپ شروع کرده است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود