بهترین کافه قلیان های تهران برای دورهمی های دوستانه

بهترین کافه قلیان های تهران برای دورهمی های دوستانه

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کسانی که اهل قلیان کشیدن هستند، به دنبال کافه‌هایی می‌گردند که علاوه بر غذا و نوشیدنی، قلیان نیز ارائه دهند. بهترین کافه قلیان باید دارای انواع طعم‌های توتون و بالاترین کیفیت قلیان باشد و سرویس مناسبی ارائه دهد. علاوه بر این، قیمت سرویس‌دهی و فضای کافه نیز از نکات مهمی است که مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد. اکنون این سوال پیش می‌آید که بهترین کافه قلیان های تهران کدام کافه‌ها هستند؟ در ادامه با پاسخ این سوال آشنا می‌شوید.

معرفی بهترین کافه قلیان های تهران

زمانی که حرف از معرفی رستوران های تهران به میان می‌آید، برخی افراد به دنبال کافه رستوران‌هایی با امکان سفارش قلیان هستند که در این بخش با آن‌ها آشنا می‌شوید.

۱. کافه رستوران لویلا

دربند، منطقه‌ای خوش آب‌وهوا در پایتخت است و اغلب تهرانی‌ها برای تفریح، دربند را انتخاب می‌کنند. کافه رستوران لویلا در منطقه دربند قرار دارد و قلیان با کیفیت بالا را نیز ارائه می‌کند. در فضای داخلی این رستوران، یک استخر بزرگ وجود دارد و شما می‌توانید در کنار استخر، قلیان بکشید و در جمع دوستانه خود لذت ببرید.

  • آدرس: دربند، بالاتر از سه راه ظهیرالدوله
  • شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۹۰۰۲

۲. کافه رستوران بلک لانژ

طرفداران غذاهای فرنگی و قلیان می‌توانند به رستوران بلک لانژ، به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها فکر کنند. منظره این کافه رستوران، دریاچه چیتگر است و بهترین قلیان را سرویس می‌دهد. قلیان‌هایی که دو شلنگ دارند، استفاده از توتون‌های سوئیسی و قرار دادن تکه‌های میوه داخل آب قلیان، موجب شده تا سرویس قلیان‌های بلک لانژ، همچون طعم غذاهای آن معروف شود.

  • آدرس: دریاچه چیتگر، مجتمع تجاری تفریحی بام‌لند، بلوک c3، طبقه اول
  • شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۱۸۲

۳. کافه رستوران مدائن

در منطقه جردن نیز یک کافه با قلیان به نام کافه رستوران مدائن وجود دارد. این کافه در کنار لیست غذاهای ایرانی و منوی کافه، قلیان با بیشترین کیفیت را نیز سرویس‌دهی می‌کند. فضای داخلی کافه رستوران مدائن، محیطی زیبا و آرامش‌بخش است که با بهره‌مندی از پرسنل حرفه‌ای، در تلاش است تا بهترین خاطرات را برای شما رقم بزند.

  • آدرس: جردن، بلوار آرش شرقی، بعد از تونل، پلاک ۴۴
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۵۲۴۲۰

۴. کافه رستوران روتا لانژ

بهترین کافه قلیان های تهران برای دورهمی های دوستانه

روتا لانژ یک رستوران در مرکز شهر تهران است که در کنار منو غذا و کافه، به ارائه قلیان نیز می‌پردازد. از نگاه کاربران آنلاین، یکی از بهترین قلیان های تهران در کافه روتا لانژ سرویس‌دهی می‌شود. همچنین این کافه، منویی کامل از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را سرو می‌کند که پاسخ‌گوی تمام سلیقه‌ها خواهد بود. روتا لانژ دارای دو فضای سرپوشیده و باز است که دکوراسیون زیبایی دارند.

  • آدرس: میدان ولیعصر، هتل آرامیس
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۰۱۳۳۰

۵. کافه رستوران بریل

اگر به دنبال قلیان‌های لوکس و باکیفیت هستید تا لحظات خوشی را در کنار دوستان خود سپری کنید، ما به شما رستوران بریل را پیشنهاد می‌کنیم. سرو انواع غذاهای فرنگی، پیتزا، سوخاری و… در کنار منوی کافه، بریل را در فهرست بهترین کافه های تهران جای داده است. این کافه، فضای داخلی زیبایی داشته و بهترین سرویس را در زمانی کوتاه ارائه می‌کند.

  • آدرس: نیاوران، مرکز خرید حیات سبز
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۶۳۷۹۶۰۶

۶. رستوران ایتالیایی مدیس

منطقه لواسان نیز برای تفریح و گردش انتخاب جذابی است و رستوران مدیس در لواسان فرصتی فراهم کرده تا بهترین قلیان ها با طعم‌های مختلف را نیز سفارش دهید. منوی این رستوران، انواع غذاهای ایتالیایی است و دو فضای باز و سرپوشیده دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و از لحظات خود لذت ببرید.

  • آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، ۳۰۰ متر بعد از شهرداری، نبش کوچه مروارید، پلاک ۶۹۰
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۶۵۵۰۰۷۱

۷. کافه رستوران مهنا

مهنا یک رستوران عربی در طبقه چهارم پالادیوم است که فهرست کاملی از انواع غذاها و نوشیدنی‌های عربی را سرو می‌کند. این رستوران فضایی برای قلیان و سیگار کشیدن نیز در نظر گرفته که در واقع یک بالکن مسقف است. علاوه بر زیبایی فضای داخلی رستوران و کیفیت فوق‌العاده غذاها، مشتریان مهنا از سرویس‌دهی قلیان نیز راضی بوده و آن را به دیگران پیشنهاد کرده‌اند.

  • آدرس: زعفرانیه، مرکز خرید پالادیوم، طبقه ۴
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۶۶۱۱۷۸

۸. کافه رستوران آهون

آهون یکی دیگر از بهترین کافه قلیان های پایتخت است که بهداشتی‌ترین و باکیفیت‌ترین قلیان‌ها در طعم‌های مختلف را ارائه می‌کند. تنوع منوی غذایی این رستوران و سرو پیتزا و پاستا، انواع غذاهای ایرانی مانند کباب و خورش، دسر و نوشیدنی‌های مختلف نیز جذابیت رستوران آهون را چندین برابر کرده است.

  • آدرس: بلوار کشاورز، فلسطین جنوبی، نبش کوچه ذاکری
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۶۰۳۷۶۵۸

۹. کافه رستوران لتو

بهترین کافه قلیان های تهران برای دورهمی های دوستانه

کافه رستوران لتو نیز در فهرست کافه ها با قلیان شهر تهران جای می‌گیرد. این کافه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱ شب فعال و آماده سرویس‌دهی است. منوی صبحانه، پیتزا، غذاهای فرنگی و منوی کامل و متنوعی از دسر و نوشیدنی‌های مختلف، در کافه لتو سرو می‌شود. قلیان‌های این کافه کیفیت بالایی داشته و در طعم‌های مختلف ارائه می‌شوند.

  • آدرس: بهار شمالی، خیابان ورکش، پلاک ١٧/۴
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۸۴۹۵۴۲۶

۱۰. کافه دلسا

کافه دلسا دو فضای باز و سرپوشیده دارد که در آن می‌توان قلیان با طعم‌های مختلف را سفارش داد و با بیشترین کیفیت تحویل گرفت. منوی کافه، صبحانه، پیتزا و غذاهای فرنگی این کافی‌شاپ کامل بوده و بیشترین کیفیت را دارند. در کافه دلسا همه چیز برای یک دورهمی تمام عیار فراهم است!

  • آدرس: پاسداران، رو‌به‌روی نگارستان ۵، پلاک ۴۶
  • شماره تماس: ۰۹۱۹۳۰۰۸۴۸۷

سفارش آنلاین از کافه رستوران‌ها با اسنپ فود

اکنون شما باکیفیت‌ترین کافه قلیان های تهران را می‌شناسید و می‌توانید برای دورهمی‌های دوستانه به آدرس آن‌ها مراجعه کنید. البته در کنار قلیان، یک غذا یا نوشیدنی داغ نیز انتخاب مناسبی خواهد بود. اغلب ما همیشه وقت و حوصله کافه رفتن نداریم و ترجیح می‌دهیم تا از جمع دوستان خود در منزل پذیرایی کنیم و برای این موقع اسنپ فود انتخاب مناسبی است.

شما می‌توانید غذا، نوشیدنی یا هر خوردنی دیگری را از طریق سفارش غذا تهران انتخاب کنید و در محل آدرس خود تحویل بگیرید. برای این کار تنها کافی است تا به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کرده و مابقی مراحل را با چند کلیک خیلی ساده انجام دهید.

بدون نظر

ورود