ستاره معصومی همسر مهدی قائدی کیست؟

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی کیست؟

ستاره معصومی، همسر مهدی قائدی، یکی از فوتبالیست‌های لژیونر ایرانی است. او در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۷۰ در بوشهر به دنیا آمده است. پس از ازدواج با قائدی، ستاره معصومی به یکی از چهره‌های مشهور و مورد توجه در فضای مجازی تبدیل شد. در ادامه، بیوگرافی و حواشی طلاق ستاره معصومی از مهدی قائدی را بخوانید.

اطلاعات موجود درباره زندگی خصوصی و خانواده ستاره معصومی محدود است. اما می‌توان اشاره کرد که همسر مهدی قائدی یک خواهر به نام پریسا دارد که بسیار شبیه به او است. درباره میزان تحصیلات ستاره معصومی هیچ اطلاعاتی در دست نیست. همچنین آناهیتا کریمی، همسر سردار آزمون، یکی از دوستان صمیمی ستاره معصومی است. آن‌ها همیشه با هم به گردش می‌روند و انتشار عکس و فیلم‌های گردش این دو همسر فوتبالیست معروف کشورمان در دبی و سایر کشورها، بار‌ها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

علایق و شغل ستاره معصومی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

ستاره معصومی علاقه زیادی به حیوانات خانگی، به ویژه سگ‌ها، دارد. او در اینستاگرام خود عکس‌های بسیاری از حیوانات را منتشر می‌کند. این علاقه و عشق او به سگ‌ها در بیشتر پست‌های اینستاگرامش به وضوح قابل مشاهده است. درباره شغل ستاره معصومی می‌توان گفت که در حوزه مدلینگ فعالیت می‌کند.

حواشی عکس‌های قبل از ازدواج با مهدی قائدی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

یکی از نکات مهم درباره ستاره معصومی، همسر مهدی قائدی، این است که او چندین جراحی زیبایی داشته است و عکس‌هایش با مهدی قائدی یکی از موضوعات حاشیه‌ساز برای این زوج بود. همچنین بیشتر عکس‌های منتشر شده از همسر مهدی قائدی بدون حجاب است که برای او و همسرش، که فوتبالیست معروفی در لیگ برتر کشورمان است، موجب حاشیه‌های زیادی شده است.

ازدواج لاکچری ستاره معصومی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

مهدی قائدی و همسرش در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۹۸ ازدواج کردند. از همان ابتدای زندگی مشترک، عکس‌های مراسم عقد آن‌ها در بسیاری از رسانه‌های کشور پخش شد و بسیاری از افراد اعتقاد داشتند که مراسم ازدواج آن‌ها به صورت لاکچری بوده است. طبق آخرین اخبار و قبل از حواشی طلاق این زوج، قائدی و ستاره معصومی در دبی زندگی لاکچری را تجربه می کردند و عکس‌هایی از آن‌ها در مراکز خرید، پاساژ‌ها و مکان‌های لاکچری منتشر شده است که نشان می‌دهد آن‌ها امکانات مالی و رفاهی بسیار خوبی دارند. ستاره معصومی پس از ازدواج با مهدی قائدی عکسی را در کنار برادر شوهرش، ابوالفضل (برادر کوچک مهدی قائدی) در اینستاگرام منتشر کرد که نشان از تفریحات خانوادگی آن‌ها دارد.

حواشی اختلاف سنی ستاره معصومی و مهدی قائدی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

یکی از حواشی مهم درباره ستاره معصومی پس از ازدواج با مهدی قائدی، که در رسانه‌ها بسیار بررسی شد، اختلاف سنی بین آن‌ها بود. به نظر می‌رسد که ستاره معصومی حدود ۷ سال از مهدی قائدی بزرگتر است. با این حال، این زوج فعال در اینستاگرام به هیچ کدام از نظرات عموم و عناوین رسانه‌ها واکنش نشان نداده‌اند و به زندگی لاکچری خود در کنار یکدیگر ادامه می‌دهند.

طلاق مهدی قائدی از ستاره معصومی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

یکی از عکس‌های منتشر شده، شادی گل معنی‌دار مهدی قائدی، مهاجم ایرانی الاتحاد کلبا، پس از اتهاماتی که در فضای مجازی به خیانت همسرش ستاره معصومی ارتباط داده شده بود، بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشت. در این تصویر، که با واکنش‌های متفاوت کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد، مهدی قائدی، مهاجم سابق استقلال که پس از ازدواج به امارات رفته بود و در الاتحاد کلبا بازی می‌کرد، پس از زدن آخرین گل برای این تیم، شادی گل عجیبی را نشان داد.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

بعضی منابع مجازی، بعد از اینکه قائدی تمام تصاویر همسرش را از اینستاگرام حذف کرد و استوری‌های کنایه‌آمیزی را منتشر کرد، درباره خیانت همسر این بازیکن در دبی و رابطه پنهانی او با یک بلاگر ایرانی صحبت کردند؛ اما هنوز مهدی قائدی به این خبر‌ها واکنشی نشان نداده است.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

همچنین مهدی قائدی به دلیل حواشی و مشکلات روحی، درخواست جدایی از تیم الاتحاد کلبا را دارد. البته لازم به ذکر است که تمامی این اخبار هنوز تایید یا تکذیب نشده اند و در حد و اندازه یک شایعه هستند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • خسرو اسفند ۱۴, ۱۴۰۲

    ایرانیا کی انقدر سیاه شدن؟
    چند وقت دیگه باید با پاکستانی ها و هندی ها مسابقه سیاه بودن بذارن.