ماجرای بلیت فروشی کنسرت معین در کیش چیست؟ + ویدئو

ماجرای بلیت فروشی کنسرت معین در کیش چیست؟ + ویدئو

عارف شکوری، رهبر ارکستر و مدیر برنامه‌ معین به اخبار منتشر شده درباره ی بلیت فروشی کنسرت این خواننده ی مشهور در کیش واکنش نشان داد. شکوری تمام شایعات منتشر شده درباره ی برگزاری کنسرت معین در کیش را تکذیب کرد و توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

همزمان با انتشار این شایعه، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد بار دیگر صحبت هایی را در خصوص بازگشت هنرمندان ایرانی ساکن خارج از کشور مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی «ایسنا»؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در مورد ایرانیان و مخصوصاً هنرمندان خارج نشین گفت:

کنسرت معین کیش

آقای رئیس جمهور در اولین نشست خبری خود یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های برنامه‌هایشان را رفت‌وآمد آسان‌تر و جذب راحت ایرانیانِ خارج از کشور اعلام کردند.

فکر می‌کنم یکی از نگرانی‌های مخالفین انقلاب اسلامی همین رویکرد است، ما در مورد ایرانیان خارج از کشور هیچ ممنوع‌الورودی به کشور نداریم و همه ایرانیان می‌توانند بیایند و فعالیت کنند.

سیاست دولت رفت‌وآمد آسان هنرمندان به کشور است، ممکن است هنرمندی داشته باشیم که در مقطعی دچار اشتباه شده باشد، حتی بسیاری از هنرمندان عزیزی که اکنون به نیکی از آنها یاد می‌کنیم بازیگران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بودند و کاری را انجام دادند که با نظام ارزشی انقلاب فاصله داشته است، اما اکنون در حال فعالیت هستند.

کنسرت معین کیش

مدتی است شایعات بازگشت معین به ایران منتشر شده و حتی در این زمینه موافقت مشروط وزیر ارشاد هم اخذ شده است، اما کاربران فضای مجازی با مرور اتفاقات بعد از بازگشت «حبیب» دید خوبی نسبت به این قضیه ندارند و آن را اقدامی تبلیغاتی می‌ دانند.

در این‌باره کاربری توییتری به نام حسام مقصودلو نوشت: «این وزیر محترم ارشاد که این‌قدر پیگیر حضور معین در ایران هست، یک‌بار پیگیری کند یکی از ترانه‌های معین در صدا و سیما پخش شود ببینیم چند چندیم! از رادیو هم پخش کنید راضیم، حتی شبکه چهار هم اوکیه!»

دیجیاتو
بدون نظر

ورود