روایت شاعر مشهور از ماجرای مرگ ناصر عبداللهی بعد از گذشت ۱۸ سال + ویدئو

روایت شاعر مشهور از ماجرای مرگ ناصر عبداللهی بعد از گذشت ۱۸ سال + ویدئو

محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه سرای مشهور، در گفتگویی روایت تازه ای از مرگ ناصر عبداللهی مطرح کرده است، خواننده ی محبوب و موفق جنوبی که ۱۸ سال از مرگ نابهنگام و پرابهام او در سن ۳۵ سالگی می گذرد. محمدعلی بهمنی همکاری های متعددی با ناصر عبداللهی در آلبوم های او داشت.

از زمان مرگ ناصر عبداللهی در سال ۱۳۸۵ روایت هایی درباره ی این اتفاق تلخ و عوامل آن مطرح شده که به تأیید رسمی نرسیده است.

حالا محمدعلی بهمنی در مصاحبه ی تازه ی خود با رسانه ی اینترنتی «بیلبورد» درباره ی ماجرای مرگ ناصر عبداللهی گفته است:

برخی دوستانش او را به یک جایی که آب شیرین خوبی دارد برده بودند.

وقتی ناصر برنگشت، دوستان دیگری به دنبالش رفتند؛ دیدند که هم به سرش زده‌اند هم به بدنش.

 او را به بیمارستان بردند، اما دیگر نمی‌توانست نفس بکشد.

بیوگرافی ناصر عبداللهی

ناصر عبداللهی، متولد دی ماه ۱۳۴۹ در بندرعباس بود که از ۱۳ سالگی به موسیقی علاقه‌مند شد و فعالیت‌های هنری اش را از سال‌های نوجوانی در صداوسیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات هرمزگان آغاز کرد.

او کار موسیقی را به‌طور جدی از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد و در یک برنامه زنده صبحگاهی سراسری که از شبکه یک سیما پخش شد، به شهرت رسید.

مرگ ناصر عبداللهی

در سال ۱۳۷۵ به تهران آمد و با یاری محمدعلی بهمنی (شاعر و ترانه‌سرا)، وارد عرصه حرفه‌ای موسیقی شد و آلبوم‌های «عشق است» و «دوستت دارم» را به بازار فرستاد. پس از آن، آلبوم‌های «بوی شرجی»، «هوای حوا» و «ماندگار» را پخش کرد. پس از مرگ او، آلبوم «رخصت» هم منتشر شد.

«ناصریا»، معروف‌ترین قطعه ناصر عبداللهی است که او، این ترانه را به گویش بندری خواند و پس از انتشار در سال ۱۳۷۶، سبب شهرت روز افزون او شد.

در سال ۱۳۶۶ وقتی ۱۷ ساله بود با بابک غفوری برادر فهیمه غفوری در یک گروه موسیقی آشنا و همین رفت و آمدها باعث علاقمند شدن وی به فهیمه غفوری شد.

مرگ ناصر عبداللهی

ناصر عبداللهی و فهیمه غفوری در سال ۱۳۶۷ ازدواج کردند که حاصل این ازدواج ۳ فرزند به نام های نوید (متولد سال ۶۸) ، نازنین (متولد سال ۷۱) و نامی (متولد سال ۷۳) شد.

زندگی مشترک آن ها بعد از ۱۵ سال به پایان رسید.

ناصر عبداللهی در سال ۱۳۸۲ چند ماه پس از طلاقش، با زنی به نام فاطمه فهیمی آشنا شد که به خاطر دوستی با پدرش، خانواده ی او را به خوبی می شناخت.

ناصر عبداللهی و فاطمه فهیمی در نهایت با یکدیگر ازدواج کردند و در سال ۱۳۸۴ صاحب دختری به نام نینا شدند. همه ی فرزندان ناصر عبداللهی از همسر اولش نیز با آقای خواننده و همسر دومش زندگی می کردند.

مرگ ناصر عبداللهی
فرزندان ناصر عبداللهی، نوید، نازنین و نینا

ماجرای مرگ ناصر عبداللهی

این خواننده، در سوم آذر ۱۳۸۵، در بندرعباس به دلایل نامشخصی به کما رفت. به گفته ی بسیاری، او توسط افرادی مضروب و زخمی شده بود. عبداللهی را در بیمارستان‌های بندرعباس و تهران بستری کردند، ولی پس از گذراندن ۲۶ روز در کما، وی سرانجام در روز ۲۹ آذر ۱۳۸۵ در سن ۳۵ سالگی درگذشت. پیکر او در تهران تشییع و سپس در بندرعباس به‌ خاک سپرده شد.

مرگ ناصر عبداللهی

مرگ ناصر عبداللهی

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • امین فروردین ۱۸, ۱۴۰۳

    یکم عجیبه
    این طوری که آقای بهمنی تعریف می کنه، ضاربان کسانی جز اون دوستانی که به آب شیرین بردنش نبودن. پس چرا با وجود اطلاع آقای بهمنی و دوستان دیگر، اون افراد تا به حال بازداشت نشدن؟!