با همسر و فرزندان احمدرضا عابدزاده آشنا شوید

با همسر و فرزندان احمدرضا عابدزاده آشنا شوید

روز گذشته همزمان با آغاز اجرای طرح حجاب، برخی رسانه ها از دستگیری همسر و دختر احمدرضا عابدزاده در خیابان فرشته ی تهران به دلیل بی حجابی خبر دادند. کمی بعد، خبرگزاری دولتی «فارس» ضمن تأیید این خبر مدعی شد همسر و دختر این دروازه بان سابق مطرح ابتدا به‌ دلیل کشف حجاب تذکر گرفتند، اما بعد به‌ دلیل ایجاد تنش و درگیری با مأموران به‌ طور موقت بازداشت و در نهایت نیز آزاد شدند.

اما از خانواده ی احمدرضا عابدزاده چه می دانیم؟

بیوگرافی همسر و فرزندان احمدرضا عابدزاده

احمدرضا عابدزاده (متولد سال ۱۳۴۵ در آبادان) و نفیسه لطیفیان (متولد ۱۳۵۱ در اصفهان) در سال ۱۳۶۶ با یکدیگر ازدواج کردند. عابدزاده آن زمان ۲۱ ساله و لطیفیان ۱۶ ساله بود.

این زوج صاحب ۲ فرزند به نام های نگار (متولد ۱۳۶۸) و امیر (متولد ۱۳۷۲) شدند.

همسر فرزندان احمدرضا عابدزاده
احمدرضا عابدزاده در کنار همسرش
احمدرضا عابدزاده و فرزندانش

نفیسه لطیفیان در رشته ی آرایشگری و زیبایی تخصص دارد. وی مدیر یک سالن آرایشی و زیبایی به نام «فاروس» است و در رشته ی فوتسال نیز گهگاه فعالیت می کند.

از زندگی شخصی نگار عابدزاده اطلاعات چندانی در دست نیست. اما از صفحه ی اینستاگرامش پیدا است که با یک مؤسسه ی خیریه همکاری فعالانه ای دارد. همچنین او متأهل است و با فردی به نام رهام هاشمی ازدواج کرده است.

همسر فرزندان احمدرضا عابدزاده
احمدرضا عابدزاده و دخترش
همسر فرزندان احمدرضا عابدزاده
دختر احمدرضا عابدزاده در کنار همسرش و والدین خود

امیر عابدزاده که حالا ۳۰ سال دارد، دنباله روی راه پدرش بوده و به دروازه بان موفقی تبدیل شده است. او در ایران سابقه ی بازی برای تیم های پرسپولیس و راه آهن و تیم ملی را دارد و در تیم های خارجی متعددی نیز دروازه بانی کرده است. او در حال حاضر برای باشگاه ورزشی پرتغالی ماریتیمو بازی می‌ کند.

همسر فرزندان احمدرضا عابدزاده
احمدرضا عابدزاده در کنار پسرش
امیر عابدزاده

بدون نظر

ورود