مصاحبه خبرساز ژیلا صادقی؛ از شهروندی آمریکا تا ماجرای ممنوع الکاری + ویدئو

مصاحبه خبرساز ژیلا صادقی؛ از شهروندی آمریکا تا ماجرای ممنوع الکاری + ویدئو

ژیلا صادقی مجری مشهور و پرحاشیه که پس از ۴ سال دوری از قاب تلویزیون مدتی است اجرا در صدا و سیما را از سر گرفته و بازگشت او در همین مدت کم با حواشی متعددی همراه بوده، شب گذشته جدیدترین مهمان تاکشوی «برمودا» با مجری گری کامران نجف زاده بود که از شبکه نسیم پخش می شود. برخی بخش های این مصاحبه در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

ژیلا صادقی در برنامه ی برمودا در پاسخ به سؤال کامران نجف زاده درباره ی شایعه ی ممنوع الکار شدنش در تلویزیون، با رد این شایعه ادعا کرد خود ترجیح داده بود مدتی در تلویزیون فعالیت نداشته باشد.

ژیلا صادقی همچنین در مصاحبه ی خود به داشتن شهروندی آمریکا اذعان کرد و علیرغم تأکید به علاقه اش به ایران و دشوار بودن دوری از خانواده و کشور برای او، گفت که ممکن است دوباره به آمریکا بازگردد.

این مجری مشهور خاطره ای نیز از ماجرای سانسور کفش های قرمز رنگش در تلویزیون تعریف کرد.

او گفت:

یک کتونی قرمز رنگ خریده بودم که خیلی زیبا و شیک بود. آقای پورمحمّدی مدیر سابق شبکه سه که من ایشان را پدر رسانه می‌دانم با تهیه‌کننده برنامه تماس گرفتند و پیغام دادند که من آن کفش را از پایم دربیاورم.

تهیه‌کننده برای من دمپایی آورد و گفت کتونی را دربیاور و دمپایی بپوش. من گفتم که نه، یک فکری به حالش می‌کنم. روی آنتن برنامه در مورد وابستگی‌ها صحبت کردم و گفتم چیزهایی که به آن‌ها وابسته هستید را از خودتان دور کنید. من از کفشم شروع می‌کنم. کفشم را درآوردم و به گوشه‌ای پرتش کردم و تا پایان برنامه پابرهنه بودم.

بیشتر بخوانید:

حواشی بی پایان ژیلا صادقی؛ گاهی دل آدم به حال خانم مجری می‌ سوزد!

ادعای ژیلا صادقی درباره قرار پنهانی همسرش با یک زن در هتل محل عروسی شان

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری باسابقه تلویزیون و همسرش

بدون نظر

ورود