تعمیرات و خدمات پس از فروش دستگاه‌های ال جی در نمایندگی‌های مرکزی

تعمیرات و خدمات پس از فروش دستگاه‌های ال جی در نمایندگی‌های مرکزی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خراب شدن لوازم خانگی که نیاز هرروزه‌ی ماست آن هم زمانی که انتظار آن را نداریم معمولا خوشایند نیست. اما این دسته از دستگاه‌ها هم مانند هر دستگاه دیگری ممکن است گاهی دچار مشکل شود و تعمیر و رفع فوری ایراد آن نیز با توجه به نیازمان ضروری است. در سال‌های اخیر با توجه به بالا رفتن سرعت پاسخگویی شرکت‌های خدمات پس از فروش لوازم خانگی و … معمولا در مورد تعمیرات سریع دستگاه‌‌ها جای نگرانی وجود ندارد و می‌توان از طریق راه‌های ارتباطی متفاوت به شرکت گارانتی دستگاه دسترسی پیدا کرد.

البته توصیه ما به شما این است که همیشه با نمایندگی اصلی و رسمی خدمات پس از فروش دستگاه‌ها در ارتباط باشید و خدمات مورد نیاز خود را از نماینده مجاز دریافت نمایید. نمایندگان مجاز تعمیرات لوازم خانگی که زیرمجموعه شرکت اصلی ارائه خدمات هستند، علاوه بر اینکه دستگاه را به طور تخصصی، با قطعات استاندارد و طبق راهکارهای تعمیراتی کارخانه تعمیر می‌کنند، در مورد خرابی‌های مجدد پس از تعمیر نیز پاسخگوی شما بوده و معمولا گارانتی تعمیرات ارائه می‌دهند.

تعمیرات و خدمات پس از فروش دستگاه‌های ال جی در نمایندگی‌های مرکزی

شرکت گلدیران سال‌هاست که خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات ال جی گلدیرانی از جمله لوازم خانگی، دستگاه‌های صوتی و تصویری و سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی را عهده‌دار بوده و هرچند که چند سالی است واردات دستگاه‌های ال جی محدود شده است، اما همچنان خدمات پس از فروش و سرویس‌های مورد نیاز دستگاه‌های ال جی را همانند قبل انجام می‌دهد.

نمایندگی ال جی در تهران

تعمیرات و خدمات پس از فروش دستگاه‌های ال جی در نمایندگی‌های مرکزی

از آنجایی که نمایندگی‌های متفرقه و غیرمجاز در تمامی شهرها به ویژه شهرهای اصلی در حال فعالیت هستند و ممکن است مشتریان زیادی به اشتباه درخواست تعمیر خود را به این نمایندگان غیر مجاز اعلام نمایند، دسترسی به نمایندگی رسمی و مجاز گاهی ممکن است کمی سخت باشد؛ البته ما در شرکت مشتریان گلدیران سعی کرده‌ایم از طریق راه‌های ارتباطی متفاوت در دسترس مشتریان باشیم تا بتوانند درخواست خود را به نمایندگان اصلی اطلاع دهند.

نمایندگی اصلی و مرکزی ال جی گلدیران در تهران با کارشناسان فنی آموزش‌دیده و تعمیرکاران متخصص تمامی شهرهای استان تهران را پوشش می‌دهد و معمولا طی ۴۸ ساعت عیب‌یابی و اقدام برای رفع مشکلات را انجام خواهند داد. اگر در استان تهران هریک از دستگاه‌های گلدیرانی شما دچار مشکل شد، کافی است با نمایندگی ال جی در تهران در تماس باشید.

نمایندگی ال جی کرج

نمایندگی ال جی در کرج نیز در دسترس مشتریان تمامی محدوده‌های استان البرز از جمله فردیس، محمدشهر، مهرشهر، مارلیک، کمال‌شهر، گرمدره و … بوده و گلدیران دارای دفتر مرکزی در این استان است. این نمایندگی برای تعمیرات دستگاه‌های ال جی گلدیرانی شما به محل مراجعه کرده و در کوتاهترین زمان برای رفع مشکلات اقدام خواهد نمود. علاوه بر این برای سرویس‌های دوره‌ای دستگاه و تامین قطعات جانبی مورد نیاز دستگاه‌های خود هم می‌توانید با نمایندگی ال جی کرج در ارتباط باشید.

نمایندگی ال جی اصفهان

در شهر اصفهان و تمامی شهرهای کوچک و بزرگ اطراف آن نیز نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ال‌جی فعال هستند و یکی از دفاتر مرکزی بزرگ گلدیران در این شهر قرار دارد تا بتوانیم پاسخگویی درخواست‌های مشتریان عزیز در تمامی مناطق این استان باشیم. این نمایندگی مانند دیگر نمایندگی‌های اصلی مرکزی ال جی خدمات زیر را به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد:

بازدید، عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی دستگاه‌های الجی؛ نمایندگی ال جی در اصفهان تعمیرات محصولات ال‌جی را مانند دیگر شهرها در بازه‌زمانی کوتاه انجام می‌دهد و خدمات گارانتی تعمیرات نیز دارد. با توجه به ارسال روزانه قطعات مورد نیاز این دفتر از انبار مرکزی برای تعمیرات، می‌توان مطمئن بود که از قطعات اصلی، استاندارد و باکیفیت برای تعمیرات استفاده می‌شود.

تعویض قطعات فنی دستگاه؛ همانطور که اشاره کردیم دسترسی به منبع اصلی تامین قطعات دستگاه یکی از مزایای خدمات تعمیر شرکت مشتریان گلدیران است. البته گاهی نیز نیاز به تعویض قطعات وجود ندارد و مشکل دستگاه با تعمیر قطعه رفع می‌شود؛ کارشناسان گلدیران دانش و مهارت کافی برای تعمیر قطعات را نیز دارند و در صورت نیاز این نوع تعمیرات را به نحو احسن انجام خواهند داد.

پشتیبانی فنی مهندسین ارشد: در هر یک از نمایندگی‌های اصلی ال جی گلدیران کارشناسان ارشد فنی حضور دارند و روزانه روند تعمیرات دستگاه‌‌های مشتریان را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیرکاران را راهنمایی می‌کنند.

آموزش و راهنمایی؛ اگر برای استفاده از دستگاه‌ها سوالی برای شما پیش آمده، کارشناسان ما در نمایندگی گلدیران پاسخگوی سوالات فنی و غیرفنی شما خواهند بود.

اگر شما هم نیاز به خدمات پس از فروش ال جی دارید، برای اطلاعات دقیق‌تر با نمایندگی ال جی اصفهان تماس بگیرید و درخواست مشاوره کنید.

یک نظر

ورود

  • g خرداد ۱۳, ۱۴۰۳

    گلدیران مگه هست؟ ما که خریدیم گلدسرویس بود.
    لباسشوییه بعد ۴ ماه به لرزش افتاد. ۲ میلیون تومن سرویسش شد.