حضور پر رنگ برند الگادو در آگروفود ۲۰۲۴

حضور پر رنگ برند الگادو در آگروفود ۲۰۲۴

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حضور صاحبان کسب‌وکار در نمایشگاه‌های تخصصی، بین‌المللی و خارجی یکی از بهترین راه‌های برقراری ارتباطات تجاری در دنیای امروز است. از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی،‌ توسعه‌ی ارتباطات و بهبود بخشیدن به روابط تجاری و توسعه کسب‌وکار برندها و شرکت‌های مختلف است.

نمایشگاه آگروفود که یکی از این نمایشگاه‌های تخصصی در زمینه‌ی صنایع غذایی‌ است هر ساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و مشاغل و افراد زیادی را از سراسر جهان گرد هم می آورد تا محصولات، خدمات و فناوری‌های خود را در بخش صنایع غذایی و کشاورزی به نمایش بگذارند.

در این نمایشگاه طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها و برندهای مختلف صنایع غذایی، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی، محصولات دام و طیور، ماشین‌آلات فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی و صنایع مرتبط شرکت می‌کنند. این رویداد فرصتی طلایی برای عرضه و نمایش محصولات صنایع غذایی و توانمندی‌های تولیدی تولیدکنندگان با هدف رفع نیاز خریداران و تجار بین‌المللی است.

در بین شرکت‌کنندگان امسال نمایشگاه آگروفود یک برند جدید قهوه، با نام الگادو حضور دارد که اولین سال حضور این برند در این نمایشگاه بین‌المللی است. اینطور که پیداست این برند قصد دارد تا حضور پررنگی در بازار ایران داشته باشد و سال‌های آتی نیز شاهد حضور آن در آگروفود خواهیم بود.

به گفته مدیر روابط عمومی برند قهوه الگادو، این برند که بعد از مدت کوتاهی جزو پرطرفدارترین قهوه‌های فوری در بازار ایران شده است، امسال در سالن ۷ نمایشگاه ایران آگروفود حضور دارد و به معرفی محصولات متنوع خود می‌پردازد. حضور در آگروفود برای عموم آزاد بوده و در صورت حضور در نمایشگاه، می‌توانید از غرفه الگادو دیدن کنید.

بدون نظر

ورود