بهترین کیف پول برای همستر کامبت چیست؟

بهترین کیف پول برای همستر کامبت چیست؟

در دنیای بازی‌های ارز‌های دیجیتال، همستر کامبت به عنوان یک ستاره بزرگ ظاهر شده است. این بازی کلیکی که در ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در شبکه باز راه‌اندازی شد، جامعه رمزنگاری را تحت تأثیر قرار داده است. تنها در عرض ۱۱ روز، ۱ میلیون بازیکن جمع آوری کرد و از آن زمان این تعداد سر به فلک کشیده است.

در حال حاضر، همستر کمبت بیش از ۸ میلیون کاربر دارد، با ۳ میلیون بازیکن فعال روزانه که به طور متوسط ​​۵۲ دقیقه در روز را در بازی صرف می‌کنند، در حال حاضر جایگاه خود را به عنوان یک رقیب جدی برای یکی دیگر از بازی‌های کلیکی محبوب یعنی نات کوین تثبیت کرده است.

موفقیت ویروسی بازی را می‌توان به مکانیزم بسیار جذاب و قدرت دهان به دهان برای تبلیغ آن نسبت داد. در ابتدا، هر بازیکن بازی را با حدود سه دوست به اشتراک می‌گذارد، اما با افزایش محبوبیت بازی، این تعداد به ۱۵ اشتراک برای هر بازیکن افزایش یافت. ویژگی‌های درون بازی که بازیکنان را به دعوت دوستان تشویق می‌کند، مطمئناً نقش بزرگی در این رشد سریع داشته است.

همستر کامبت بازیکنانی دارد که از برنامه تلگرام برای کسب سکه استفاده می‌کنند؛ به این معنی که برای انجام بازی، فقط یک چت در تلگرام باز می‌کنند. توسعه‌دهندگان بازی ادعا می‌کنند که بیش از ۶۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرده‌اند. همگی کاربران مشتاقانه وارد بازی می‌شوند و سکه‌هایی کسب کنند که احتمالاً برای تعیین تعداد توکن‌هایی که بازیکنان در ایردراپ آینده همستر کمبت دریافت می‌کنند، استفاده می‌شوند.

نحوه تبدیل و برداشت سکه‌های همستر کمبت

سکه‌های درون بازی که با انجام مراحل مختلف به دست می‌آورید، می‌توانند در طی ایردراپ به توکن‌های همستر تبدیل شوند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

کیف پول TON خود را متصل کنید: اطمینان حاصل کنید که کیف پول ارز دیجیتال شما به حساب همستر کمبت شما متصل است. می‌توانید از یک کیف پول مبتنی بر TON مانند Tonkeeper (تون کیپر) یا کیف پول ادغام شده در تلگرام استفاده کنید. در صورت انتخاب این گزینه کیف پول Tonkeeper را از یک فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید.

تبدیل سکه به توکن: دستورالعمل‌های بازی را برای تکمیل این فرآیند دنبال کنید. اطمینان حاصل کنید که کیف پول شما برای دریافت توکن‌ها آماده است و اطمینان حاصل کنید که به درستی لینک داده شده و تأیید شده است.

برداشت توکن: از یک کیف پول مبتنی بر TON مانند Tonkeeper برای مدیریت و برداشت سکه‌های همستر خود استفاده کنید.

فروش توکن: هنگامی که توکن‌های همستر در صرافی‌ها لیست شدند، می‌توانید آن‌ها را مستقیماً بفروشید. اطمینان حاصل کنید که از قبل این اتفاق فرآیند را می‌دانید تا بلافاصله پس از لیست شدن بتوانید آن را بفروشید.

با اتصال کیف پول خود و پیروی از این مراحل، می‌توانید درآمد‌های درون بازی خود را به طور موثر به توکن‌های ارز دیجیتال واقعی تبدیل کنید و آماده برای تجارت یا سرمایه‌گذاری بیشترباشید. اطلاعیه‌های بازی را دنبال کنید تا به روز بمانید و از زمان بندی و روند دقیق ایردراپ و لیست توکن مطلع شوید.

کیف پول Tonkeeper

گرینه‌های زیادی برای اتصال کیف پول به بازی همستر وجود دارد؛ اما باید بهترین گزینه را انتخاب کنیم. کیف پول Tonkeeper بهترین کیف پول برای کاربران ایرانی است. این کیف پول را از منابع مطمئن مانند گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید و سپس اقدام به راه‌اندازی کنید. پس از دانلود و راه‌اندازی این کیف پول می‌توانید به راحتی برای اتصال ولت به بازی همستر اقدام کنید.

آموزش اتصال کیف پول Tonkeeper به همسترکامبت

همستر در آخرین اطلاع رسانی این بازی اعلام کرد که کاربران می‌توانند کیف پول خود را به بازی همستر کامبت متصل کنند. این یعنی یک قدم به قیمت گذاری همستر کامبت نزدیک‌تر هستیم.

۱. برای اتصال کیف به همستر ابتدا وارد بازی همستر شوید و سپس به بخش “Airdrop” (ایردراپ) مراجعه کنید. در قدم بعدی بر روی گزینه “Connect your TON wallet” (اتصال به تون کیف) و سپس مجدد بر روی همین گزینه “Connect your TON wallet” کلیک کنید.

۲. در گام بعدی کیف پول Tonkeeper را انتخاب کنید. به هیچ وجه با کلیک بر روی گزینه “Open wallet in telegram” (بازکردن کیف در تلگرام) کلیک نکنید؛ کیف پول داخلی تلگرام به کاربران ایرانی خدمات نمی‌دهد.

۳. در ادامه و پس از ورود به برنامه کیف پول، بر روی گزینه “Connect wallet” (اتصال کیف پول) کلیک کنید تا کیف پول به بازی متصل شود.

همستر چه زمانی لیست می‌شود؟

درباره اینکه همستر چه زمانی لیست می‌شود قابل برداشت می‌شود هنوز اطلاعات زیادی در دست نیست. به هر حال شما هر چه زودتر باید کیف پول تون‌کیپر را به بازی وصل کنید تا زمانی که لیست می‌شود با مشکلی مواجه نشوید. 

منبع: رویداد 24
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود