پیشرفت در فری فایر: کجا و چگونه جم ها را بخریم؟

پیشرفت در فری فایر: کجا و چگونه جم ها را بخریم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برنده شدن در فری فایر ممکن است کمی سخت باشد، اما ما برای اینکه شما در مسابقات بتل رویال پیشرفت کنید و برنده شوید نکات اساسی را برای شما آورده ایم. گاهی اوقات برنده شدن در یک بازی دشوار است. برای افزایش شانس خود برای اینکه آخرین بازیکن زنده در میدان باشید، در اینجا ترفندهای پیشرفت در بازی فری فایر را به شما آموزش می دهیم پس ادامه مطلب را ازدست ندهید.

آموزش پیشرفت در فری فایر

بهترین بازی استراتژی و بقا بدون شک Garena Free Fire است. این برنامه به ما این فرصت را داریم که هر کجا که می رویم سرگرمی خود را ببریم. اگرچه ما همچنین امکان لذت بردن از آن را در رایانه شخصی خود داریم، با صفحه نمایش بسیار بزرگتر که تجربه را بهبود می بخشد. در اینجا ما چند ترفند در مورد بازی به شما ارائه می دهیم تا آن را به سطح دیگری ببرید.

پیشرفت در فری فایر: کجا و چگونه جم ها را بخریم؟

فرود در بهترین مکان

بازی فری فایر در ابتدا با ۵۰ بازیکن در هواپیما آغاز می شود، در ادامه بازیکنان باید با چتر نجات به جزیره ای که در آن باید زنده بمانند، بپرند. برای زنده ماندن در اولین دقایق بازی، باید مکان مناسبی را برای سقوط انتخاب کنید: مکانی که بازیکنان زیادی در آن نمی روند و دارای مقدار مناسبی از آیتم ها برای اینکه بتوانید خود را مسلح کنید.

انتخاب بهترین سلاح

مهم است بدانید که برای شناخت و انتخاب بهترین سلاح چندبار بازی کنید. هنگامی که با یکی از آنها احساس راحتی کردید، پس از فرود آمدن باید تمام تلاش خود را برای یافتن آن انجام دهید، زیرا این ویژگی به شما امکان می دهد تا با یک اسلحه آشنا شوید و سپس بهترین آنها را انتخاب کنید.

استفاده بهینه از نقشه

نقشه برای دانستن اینکه دشمنان کجا هستند، حائز اهمیت است و تاثیر بسزایی در تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای در بازی فری فایر دارد، زیرا در صورت شلیک یا انفجار، به شما نشان می دهد که در کدام جهت رخ داده اند. از همین جهت، بسیار مهم است که به آن نگاه کنید تا بدانید از کجا می توانند به شما حمله کنند.

استفاده درست از وسیله نقلیه

لازم است بدانید که چه زمانی از وسایل نقلیه در بازی استفاده کنید. از یک طرف، می توان از آنها برای حمله به رقبا استفاده کرد، زیرا حمله به یکی مطمئنا آنها را می کشد. اما آنها همچنین بسیار پر سر و صدا هستند که به راحتی موقعیت ما را از دست می دهند. اگر در شرایطی هستیم که نمی خواهیم موقعیت مکانی خود را پنهان کنیم، استفاده از خودرو می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. اما اگر یواشکی بازی می کنیم توصیه نمی شود.

 با احتیاط بازی کنید

تقریباً هرگز توصیه نمی شود که دیوانه وار در اطراف جزیره بدوید، زیرا هدف آسانی برای دشمنان خواهید بود. بهتر است همیشه پوشیده باشید، چه توسط سازه ها و چه در میان پوشش گیاهی. این نه تنها مانع از این می شود که رقبا شما را به راحتی ببینند، بلکه در صورت رویارویی، اگر جایی را پوشش دهید، شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

راه دیگر برای پوشاندن خود استفاده از دایره است، زیرا نزدیک بودن به آن تضمین می کند که هیچ بازیکنی نمی تواند پشت سر شما قرار بگیرد و یک جهت کمتر به شما می دهد تا مراقب آن باشید.

تجهیز کردن بهترین لوازم جانبی

بعد از انتخاب سلاح مناسب در بازی، آشنایی با عناصری که می توانید آنها را شخصی سازی کنید، مهم است به طوری که هنگام مواجهه با آنها زمان را هدر ندهید و آنهایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با روش بازی شما مطابقت دارند. اینها همه لوازم جانبی موجود در نقشه برای بهبود آنها هستند:

مجله Magazine به شما امکان می دهد تعداد گلوله های موجود را بدون نیاز به بارگیری مجدد سلاح افزایش دهید.

استوک Stock ثبات و سرعت حرکت را در هنگام تیراندازی افزایش می دهد.

بینایی Sight بینایی را بهبود می بخشند و هدف گیری را آسان تر می کنند. حتی یک محدوده حرارتی وجود دارد که دشمنان را با دمای بدنشان نشان می دهد.

صداگیر در نهایت، صدا خفه کن صدای شلیک گلوله را کاهش می دهد و پیدا کردن شما را برای دشمنان سخت تر می کند.

شفت باعث کاهش پس زدن سلاح و افزایش دقت شلیک می شود.

Bipodهمان عملکرد شفت را انجام می دهد.

نازل Nozzle برد سلاح و در نتیجه آسیبی که به حریف وارد می کند را افزایش می دهد.

چگونه جم فری فایر بخریم؟

پیشرفت در فری فایر: کجا و چگونه جم ها را بخریم؟

جم یا الماس در بازی فری فایر نوعی واحد پول با ارزش درون بازی می باشد که به بازیکنان امکانات ویژه ای می دهد از جمله این امکانات می شود به اسلحه های پر قدرت، شخصیت های فوق العاده،اسکین های خاص و جذاب و سایر آیتم های جذاب در بازی اشاره کرد.

جم ها با روش های مختلفی بدست می آیند مثلا با شرکت در رویداد ها و چالش های بازی شما مقداری جم کسب می کنید همچنین می توانید در سریع ترین زمان و بدون دردسر جم فری فایر را خریداری کنید. البته اگر شما بازیکن فری فایر باشید می دانید که نمی توانید به صورت مستقیم جم را خریداری کنید و لازم است از سایت های واسطه ای اقدام به خرید کنید. 

از بهترین سایت های خرید جم فری فایر می شود به سایت معتبر گیمو گیفت اشاره نمود. این سایت با داشتن سابقه ای داشتن و انجام هزاران سفارش موفق توانسته جایگاه ویژه ای در بین طرفداران بازی های آنلاین به خود اختصاص دهد.

شما می توانید با روش های مختلفی الماس فری فایر را خریداری کنید و از مزیت های آن بهره مند شوید. در ادامه به روش های خرید GEM فری فایر میپردازیم.

خرید جم فری فایر با آیدی از گیمو گیفت

از سریع ترین و بهترین روش های خرید الماس، خرید جم فری فایر با آیدی می باشد در این روش تنها لازم است که نام کاربری و آیدی خود در بازی را در اختیار سایت واسطه مانند گیمو گیفت قرار دهید، با اینکه این روش کمی گران است اما سرعت بسیار فوق العاده ای دارد. اما تعداد جم های دریافتی بیبشتر و گاهی حتی دو برابر (جم دوبل فری فایر) است. 

دیجیاتو
بدون نظر

ورود