چگونه تپ سواپ را به کیف پول وصل کنیم؟

چگونه تپ سواپ را به کیف پول وصل کنیم؟

برای دریافت ارز تپ سواپ لازم است کیف پول تن مثل تن کیپر را با برنامه Tap Swap پیوند دهید. در حالی که می توان هر کیف پول دیگری را که با TON سازگار است به تپ سواپ پیوند داد، تپ سواپ اتصال کیف پول Tonkeeper را برای عملکرد بهینه توصیه می کند. در ادامه راهنمای گام به گام دانلود، راه اندازی و پیوند کیف پول تن کیپر را ببینید.

کیف پول تن کیپر چیست؟

تون کیپر کیف پول غیرقانونی پیشرو در بلاک چین TON (شبکه باز) است. Tonkeeper به کاربران اجازه می دهد تا Toncoin را مستقیماً از دستگاه های تلفن همراه خود ارسال و دریافت کنند و همچنین آن را خریداری کنند. این کیف پول همچنین کاربران را قادر می سازد تا محصولات مختلفی از جمله NFT را خریداری کنند.

تون کیپر یک راه حل کیف پول قوی ارائه می دهد که ادغام یکپارچه با برنامه های غیرمتمرکز (dApps) و استکینگ را تسهیل می کند. با بیش از ۲.۳ میلیون کاربر فعال ماهانه، نقش مهمی در پیشرفت DeFi در شبکه TON دارد.

این کیف پول، مسئولیت حفظ کلید مخفی یا عبارت اولیه خود را دارند. از دست دادن این کلید به معنای از دست دادن دسترسی به کیف پول و محتویات آن است.

TON یک شبکه بلاک چین منبع باز است که به دلیل هزینه های کم تراکنش و زمان پردازش سریع آن شناخته شده است، این شبکه توسط بنیانگذاران تلگرام راه اندازی شد و اکنون توسط بنیاد TON مدیریت می شود.

چگونه تپ سواپ را به کیف پول متصل کنیم؟

برای دانلود Tonkeeper، می‌توانید آن را مستقیماً از Play Store یا Apple App Store دانلود و نصب کنید.

به اپلیکیشن تلگرام دسترسی پیدا کنید و به ربات تپ سواپ بروید، سپس به صفحه کار بروید و Connect Wallet را انتخاب کنید.

با باز کردن پنجره جدید، پیوندی به کیف پول تن کیپر خواهید دید. اگر کیف پول از قبل نصب شده است کافیست روی connect کلیک کنید.

برای افراد بدون کیف پول موجود، گزینه ایجاد کیف پول جدید در دسترس است. از طرف دیگر، اگر از قبل کیف پول دارید، گزینه «من قبلاً کیف پول دارم» را انتخاب کنید.

به صفحه بعد بروید و گزینه (دستگاه) را فعال کنید تا شناسایی دستگاه تلفن همراه خود برای بازیابی رمز عبور آینده فعال شود.

متعاقباً ۱۲ رمز عبور (رمز = کلید) در صفحه زیر آن دریافت خواهید کرد. از این اطلاعات به صورت ایمن محافظت کنید. در تصویر ارائه شده اشاره ای طنز آمیز به پنهان سازی رمز عبور برای جلوگیری از سرقت شده است.

پس از ذخیره رمزهای عبور، موافقت با شرایط و ضوابط کیف پول ضروری است (من با شرایط خدمات موافقم). نکته قابل توجه، یکی از شرایط حیاتی درک این موضوع است که مسئولیت محافظت از رمز عبور خود بر عهده کاربر است.

پس از پذیرفتن شرایط خدمات، روی «شروع به کار» کلیک کنید.

آموزش وصل کردن کیف پول به تپ سواپ

۱. برنامه تلگرام خود را باز کنید و روی باز کردن صفحه ربات Tapswap خود کلیک کنید

۲. مطمئن شوید که کیف پول Tonkeeper را دارید تا به آن مراجعه کنید

۳. روی x2 در سمت راست توکن Tapswap خود کلیک کنید

۴. تپ سواپ خود را به کیف پول Tonkeeper متصل کنید

سوالات متداول

۱- هدف از وصل کردن کیف پول تن کیپر به تپ سواپ چیست؟

برای دریافت سکه های استخراج شده، اتصال کیف پول تن کیپر با تپ سواپ ضروری است. تپ سواپ انتقال این سکه ها به کیف پول ارز دیجیتال شما را تسهیل می کند و در عین حال برای تکمیل این فرآیند پاداش هایی نیز ارائه می دهد.

۲- برای افزایش امنیت کیف پول خود چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

یکی از روش های موثر برای افزایش امنیت کیف پول خود، تنظیم رمز عبور برای اهداف ورود است.

۳- افراد باید رمز عبور خود را در کجا ذخیره کنند؟

رمزهای عبور را می توان در مکان های مختلف مورد نظر شما ذخیره کرد. به عنوان مثال، ممکن است تصمیم بگیرید که آنها را روی کاغذ بنویسید. در صورت گم شدن گوشی، می توانید با مراجعه به رمزهای عبور نوشته شده، تمام ارز خود را بازیابی کنید. از طرف دیگر، ذخیره رمزهای عبور در قسمت پیام های ذخیره شده تلگرام یکی دیگر از گزینه های امن است.

۴- چرا محرمانه نگه داشتن رمز عبور بسیار مهم است؟

رمزهای عبور به عنوان معادل کلید خانه شما عمل می کنند و به کیف پول شما دسترسی دارند. برخلاف پلتفرم هایی مانند فیس بوک که برای ایجاد حساب به شماره تلفن نیاز دارند، کیف پول ها اطلاعات ایمیل یا شماره تلفن را درخواست نمی کنند. بنابراین، بدون رمز عبور، دسترسی مجدد به کیف پول شما غیرممکن است.

منبع: فناورانه
دیجیاتو
۸ نظر

ورود

  • هادی تیر ۳, ۱۴۰۳

    درود….گزینه مورد نظر برای وصل کردن ربات به کیف پول در حال حاضر نیست….ما که وصل نکردیم چکاری باید انجام بدیم

  • 🇬🇧kont Sam👑santana🇬🇧 تیر ۳, ۱۴۰۳

    گزینه ی کیف پول رو چند مدته که حذف کرده برای شناسایی ربات ها و اکانت های فیک ودرحال آپدید هستش فقط الان سکه میشه جمع کرد وغیره..

  • Milad تیر ۴, ۱۴۰۳

    سلام عرض میکنم خواستم بگم گزینه ×۲دیگه در راست تپ سواپ نیست باید چکار کنیم لطفاً در این مورد راهنمایی کنید؟؟؟

  • مهدی تیر ۴, ۱۴۰۳

    گزینه فقط برای دو برابر کردن سکه بود و مهلت آن تمام شد.هموز نمی‌توان تپ سوابق را به کیف پول وصل کرد .

  • حمزه تیر ۴, ۱۴۰۳

    اصلا گذینه ی کیف پول ولت و اینا وجود نداره قبلا من رو کیف پول انداختم بعد گوشی فلش شد الان هرچی میخوام رو کیف پول جدید بندازم نیست گذینش ایا درست میشه؟

  • kasra تیر ۵, ۱۴۰۳

    دوستان اون گزینه×۲ فقط جهت دوبرابر کردن سکه ها بود نه برای وصل کردن تاپ سواپ به کیف پول.یه مدت موقت تاپ سواپ گزینه دو برابر کردن سکه هارو گذاشته بود که هرکسی خواست میتونست با خرید رمز ارز تون از ولت تونکیپر بتونه سکه هاشو دوبرابر کنه .ضمنا تپ سواپ اوایل کیف پول فانتوم رو معرفی کرد جهت وصل شدن ولی بعدا کلا گزینه کیف پولشو برداشت احتمالا در روزهای اینده کیف پول رسمیشو معرفی کنه و گزینشم فعال شه.

  • صدرصد برای وصل شدن تونکپیر نیست!!! تیر ۵, ۱۴۰۳

    این گزینه مال وارد کردن مبلغ notcoin کارمزد ۲ برابری موجودی و برای وصل نیست کیف پول بایننس را تاپسواپ را معرفی کرده و متاسفانه بایننس بلغارستانی ایرانیها را در لیست تحریم میداند نمیشود احراز هویت تکمیل کنیم …من با پاسپورت افغانستان ورود کردم ولی حالا گیر داده یه مدرک دیگه میخواد قبض پرداخت سیم‌کارت موبایل و قبوض آب و برق و شهرداری … در تاریخ همین سه ماهه

  • عثمان تیر ۶, ۱۴۰۳

    محمد