تصاویر و بیوگرافی حدیث تهرانی؛ از ورود به تلویزیون با «به کجا چنین شتابان» تا مهاجرت

تصاویر و بیوگرافی حدیث تهرانی؛ از ورود به تلویزیون با «به کجا چنین شتابان» تا مهاجرت

به تازگی حواشی از زندگی شخصی حدیث تهرانی و مهاجرت وی به انگلستان نامش را بر سر زبان‌ها انداخته است. به همین بهانه، با ما همراه باشید تا با حدیث تهرانی بیشتر آشنا شوید.

حدیث تهرانی، متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر و فارغ‌التحصیل لیسانس رشتۀ مامایی است. او از شرکت در کلاس‌های بازیگری شروع کرد و با قاب تلویزیون به شهرت رسید. همچنین همسر سابقش نیز یک هنرمند موسیقی است.

خانواده حدیث تهرانی

حدیث تهرانی تنها یک خواهر بزرگ‌تر به نام هانیه دارد که دکترای ژنتیک دارد و در آلمان ساکن است. اگرچه حدیث از دوران نوجوانی عاشق بازیگری بود، اما خانواده‌اش تنها زمانی اجازه حضور او در این رشته را دادند که بتواند لیسانس خود را دریافت کند.

سال‌های آخر دانشگاه که درگیر درس و بیمارستان بود، وارد کلاس‌های بازیگری به نام ‘ایران’ زیر نظر استاد اصغر محبی شد. پس از پایان دانشگاه، وی جدی‌تر دوره‌های بازیگری را طی کرد.

ورود حدیث تهرانی به تلویزیون و سینما

حدیث تهرانی کیست؟

از کلاس‌های بازیگری، به دفتر کارگردان ابوالقاسم طالبی معرفی شد و به این ترتیب، در سال ۱۳۸۸ و در سن ۲۵ سالگی، جلوی دوربین سریال “به کجا چنین شتابان” به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۱۳۹۱ نیز در فیلم تلویزیونی “لارستان ۶:۳۰ بامداد” بازی کرد. سپس در سال ۱۳۹۲، با بازی در فیلم سینمایی “پانسیون”، تجربه بازی در سینما را به دست آورد.

شهرت حدیث تهرانی

پس از بازی در مجموعه “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد”، در سال ۱۳۸۹ با ایفای نقش در سریال “خوش‌نشین‌ها” به کارگردانی سعید آقاخانی، چهره‌اش در میان مخاطبان بیشتر شناخته شد.

ماجرای ازدواج و طلاق حدیث تهرانی

حدیث تهرانی کیست؟

حدیث تهرانی چندین سال قبل با کیان مقدم (موزیسین) ازدواج کرده بود. کیان مقدم، متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۶ در تهران، آهنگساز و خواننده سیک راک است.

به تازگی حدیث تهرانی بازیگر معروف ایرانی از همسرش کیان مقدم جدا شد و به انگلستان مهاجرت کرد.

نسبت حدیث تهرانی با هدیه تهرانی

حدیث تهرانی کیست؟

پس از شروع فعالیت حدیث تهرانی، مدت‌ها شایعه شده بود که او خواهر کوچک‌تر هدیه تهرانی، بازیگر صاحب‌نام سینما است. اما این موضوع صرفاً یک تشابه فامیلی بوده و ارتباطی میان آن‌ها وجود ندارد.

در ادامه تصاویری از حدیث تهرانی ببینید

بیس
بیس
بیس
بیس
بیس
بیس
بیس
بیس
بیس
بیس
بیس

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود