راهنمای جامع خرید ماشین لباسشویی

راهنمای جامع خرید ماشین لباسشویی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

موقع خرید وسیله‌ای که قیمت ارزانی ندارد، لازم است که حتما تحقییقات کافی را به عمل بیاورید تا هزینه و سرمایه شما نسوزد و خرید خوبی داشته باشید. لباسشویی نیز یکی از همین لوازم است که باید با اطلاعات کامل سراغ خرید آن بروید تا از خرید خود رضایت کامل را به دست بیاورید. در راهنمای جامع خرید ماشین لباسشویی، تمام آن‌چه که باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما می‌گوییم. پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

در خرید ماشین لباسشویی به چه مواردی دقت کنیم؟

در ادامه، به شما می‌گوییم که برای خرید لباسشویی لازم است چه مواردی را در نظر بگیرید و در موردشان تحقیق کنید.

ظرفیت لباسشویی و ابعاد

ماشین های لباسشویی در ظرفیت‌های مختلف ساخته می‌شوند تا شما با توجه به میزان لباسی که در هر بار شستشو داخل ماشین می‌ریزید و همینطور تعداد افراد خانواده، ماشین لباسشویی مورد نظرتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که ظرفیت لباسشویی یکی از عواملی است که در قیمت این محصول تاثیرگذار است.

  • لباسشویی با ظرفیت ۶ کیلوگرم مناسب خانوارهای یک الی دو نفره؛
  • لباسشویی با ظرفیت ۷ کیلوگرم مناسب خانوارهای سه نفره؛
  • لباسشویی با ظرفیت ۸ کیلوگرم مناسب خانوارهای چهار نفره؛
  • لباسشویی با ظرفیت بالای ۱۰ کیلوگرم مناسب خانوارهای پنج نفر به بالا.

ابعاد ماشین لباسشویی نیز موردی است که با ظرفیت آن رابطه مستقیمی دارد و موقع انتخاب باید به خوبی طول و عرض و همینطور عمق آن را در نظر بگیرید.

تعداد برنامه های شستشو

راهنمای جامع خرید ماشین لباسشویی

ماشین لباسشوییهای جدید همگی برنامه های شستشو متنوع و زیادی دارند که به شما در شستشوی البسه کمک زیادی می‌کند. این ویژگی در محصولات اکثر برندها دیده می‌شود. برای مثال شما چه به سراغ لباسشویی پاکشوما در مدل‌های جدید بروید، چه ال جی یا اسنوا یا هر برند دیگری، قابلیت‌های جدید لباسشویی را می‌توانید ببینید. از این قابلیت‌ها می‌توانیم به امکان شستشوی سریع، شستشوی لباس‌های زیر، شستشوی اقتصادی، شستشوی لباس نوزاد و … اشاره کنیم.

اتومات یا نیمه اتومات بودن

موقع خرید ماشین لباسشویی، باید بدانید که قصد تهیه محصولی دارید که کاملا اتومات باشد یا نیمه اتومات انتخاب شماست. 

محصول تمام اتومات به طور کل لباس‌ها را می‌شوید و تحویل شما می‌دهد؛ اما در محصولی که نیمه اتومات باشد شما باید بخشی از کار را به دست بگیرید. همچنین، ماشین لباسشویی تمام اتومات، قیمت بالاتری از مدل های نیمه اتومات دارد.

طراحی درب لباسشویی (درب از بالا یا درب از پایین)

مورد بعدی، نحوه باز شدن درب لباسشویی است. درب تمامی لباسشویی‌ها در حال حاضر یا از بالا باز می‌شود یا از جلو و هر کدام، مزایا و معایبی دارند. 

ماشین لباسشویی‌هایی که از بالا باز می‌شوند، نیاز به خم شدن کاربر برای انداختن لباس داخل دستگاه ندارند و برای افرادی که نمی‌توانند راحت خم شوند، گزینه خوبی هستند.

از سوی دیگر، ماشین لباسشویی‌های درب از جلو، موقع تخلیه لباس بسیار راحت هستند و به‌سادگی می‌توانید لباس‌های شسته شده را از آن خارج کنید. 

موقع انتخاب، خوب است این موارد را در نظر داشته باشید تا در استفاده از آن به مشکل نخورید.

میزان مصرف انرژی

راهنمای جامع خرید ماشین لباسشویی

میزان مصرف انرژی بسیار عامل مهمی در انتخاب و خرید ماشین لباسشویی است! با این که امروزه اکثر لباسشویی ‌ها و لوازم خانگی مصرف انرژی بسیار کمی دارند، باز هم لازم است که موقع خرید به دقت توجه کنید تا محصول پرمصرفی نگیرید؛ چرا که در این صورت، هزینه برق شما بسیار بالا خواهد رفت.

برند

برندهای زیادی در بازار هستند که می‌توانید انتخاب کنید. قطعا یکی از مهمترین مواردی که موقع خرید ماشین لباسشویی در نظر دارید، انتخاب بهترین مارک لباسشویی است. برندهای خارجی و داخلی، اکثرا محصولات خوب و با کیفیتی تولید کرده‌اند. در حال حاضر از برندهایی که اکثر کاربران موقع خرید انتخاب می‌کنند، می‌توانیم به ال جی، دوو و سامسونگ در میان لباسشویی های خارجی و اسنوا، پاکشوما و جی پلاس در میان مدل های ایرانی اشاره کنیم. 

قیمت ماشین لباسشویی

شاید مهمترین و کلیدی‌ترین فاکتور در انتخاب لباسشویی، قیمت آن باشید. عوامل مختلفی بر قیمت لباسشویی تاثیرگذارند که در این مطلب بهشان اشاره کردیم. به‌طور قطع، هرچه امکانات محصول بالاتر باشد، شما باشد هزینه بالاتری را برای خرید لباسشویی بپردازید. 

و در آخر

در راهنمای جامع ماشین لباسشویی، به این اشاره کردیم که چه مواردی را در نظر بگیرید تا ماشین لباسشویی با کیفیتی تهیه کنید و از خرید خود پشیمان نشوید. در این مطلب، ما مواردی را به شما معرفی کردیم که توجه به آن‌ها پیش از خرید ماشین لباسشویی لازم است. 

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود