تک‌نوازی ساکسیفون توسط داود اریکه در برنامه «صداتو» + ویدیو

تک‌نوازی ساکسیفون توسط داود اریکه در برنامه «صداتو» + ویدیو

داود اریکه، نوازنده باسابقه و ماهر ساکسیفون که مدرک دکترای طب سنتی را هم دارد، در برنامه صداتو با اجرای قطعه‌ای زیبا و دل‌نواز، توجه بسیاری از مخاطبان را به خودش جلب کرد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • Sara خرداد ۷, ۱۴۰۴

    اسم قطعه ی نواخته شده چیه

  • محمود عرب فروردین ۲۱, ۱۴۰۵

    برنامه ایی رو که الان دیدم وشنیدم لذت بردم برا اتی هم از این شاهکارهای بیاد ماندنی بگذارید