«شهرزاد۲» عیدی نوروز ۹۶

حسن فتحی کارگردان سریال پر طرفدار «شهرزاد» به طور رسمی زمان کلید خوردن و توزیع فصل دوم سریال «شهرزاد» را اعلام کرد.

«شهرزاد۲» عیدی نوروز ۹۶

سریال «شهرزاد» اتفاق شبکه نمایش خانگی بود و برای اولین بار تماشاگران یک سریال دوشنبه صبح اول وقت خود را به نزدیک ترین محل فروش سریال(سوپر مارکت ها) می رساندند و بی صبرانه منتظر قسمت بعد بودند و پس از پایان سریال منتظر فصل بعد…

حالا کارگردان سریال حسن فتحی خبر از پخش فصل دوم سریال در نوروز ۹۶ می دهد، حسن فتحی کارگردان سریال پر طرفدار «شهرزاد» به طور رسمی زمان کلید خوردن و توزیع فصل دوم سریال «شهرزاد» را اعلام کرد. فتحی می‌گوید تصویربرداری این مجموعه تا حدود دوماه آینده آغاز خواهد شد و فصل دوم به احتمال زیاد نوروز ۹۶ در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. نکته جالب آن است که تعداد قسمت‌های فصل دوم کمتر از فصل اول است.

با توجه به استقبال گسترده مخاطبان از سریال «شهرزاد»، سازندگان این مجموعه تصمیم گفتند با پایان فصل اول ، فصل دوم آن را هم جلوی دوربین ببرند. اما بعد از چندماه گمانه زنی در مورد زمان ساخت «شهرزاد ۲»،‌حسن فتحی کارگردان این سریال به طور رسمی، زمان کلید خوردن فصل دوم این مجموعه را اعلام کرد.

فتحی با بیان این‌که قراردادهای بازیگران «شهرزاد ۲» منعقد شده است، در مورد زمان آغاز تصویربرداری فصل دوم این سریال به گفت:« کار انتخاب بازیگران و عقد قراردادشان انجام شد و پس از طی مراحل اولیه پیش تولید با پایان نگارش سریال فصل دوم اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه کلید می‌خورد.»

فتحی همچنین در مورد نحوه و زمان توزیع این سریال توضیح داد: «قطعاً پس از پایان تصویربرداری تمام سریال و طی شدن مراحل فنی کار توزیع سریال «شهرزاد ۲» آغاز خواهد شد. این به آن معناست که گمانه زنی در خصوص تولید و پخش همزمان سریال «شهرزاد» به وقوع نمی پیوندد و سریال «شهرزاد» پس از پایان تصویربرداری به احتمال زیاد نوروز ۹۶ توزیع خواهد شد»

کارگردان «مدار صفر درجه» در پایان درباره تعداد قسمت‌های فصل دوم «شهرزاد» هم گفت: «تعداد قسمت هایی که تا به امروز برای فصل دوم در نظر گرفته شده حدود ۲۰ قسمت است که با همین تعداد فیلمنامه سریال کلید خواهد خورد.»

سریال «شهرزاد» اواخر مهرماه سال گذشته در ۲۸ قسمت توزیع شد و توانست مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. در فصل اول این سریال علی نصیریان، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، ابوالفضل پورعرب، محمود پاک نیت، مهدی سلطانی، فریبا متخصص، جمشید هاشم پور، حمیدرضا آذرنگ، پانته‌آ پناهی‌ها و… به ایفای نقش پرداختند.

بدون نظر

ورود