نگاهی به داخل خانه های میلیون دلاری تیلور سوئیفت

از پنت هاوس لوکس رود آیلند تا آپارتمان کرایه ای در وست ویلج

نگاهی به داخل خانه های میلیون دلاری تیلور سوئیفت

وقتی شما یک آدم مشهور بسیار پولدار باشید که در ابتدای جوانی سرمایه ای کلان برای خود رقم زده، بدون شک خانه ای که برای زندگی انتخاب می کنید، در یک محله عالی با معماری بسیاری لوکس و استثنایی خواهد بود. احتمالا به یک خانه یا آپارتمان هم اکتفا نکرده و در شهرهای موردعلاقه خود، واحدهای موردنظرتان را خریداری خواهید نمود.

این دقیقا موقعیتی است که تیلور سوئیف در آن قرار دارد و به منوال یاد شده، چندین خانه در محله ها و شهرهای گوناگون کشور آمریکا برای خود خریداری کرده است.

چندی پیش مجله فوربس، سوئیف را در فهرست یکصد چهره برتر سال قرار داده و درآمد وی را ۱۷۰ میلیون دلار اعلام کرد.

خواننده موردبحث در طول سالیان گذشته، بخش اعظمی از پول های خود را برای خرید یا کرایه خانه هایی در گوشه و کنار کشور آمریکا از کالیفرنیا و بورلی هیلز گرفته تا تنسی و نشویل صرف کرده است. به طور مثال، می توان به عمارت لوکس ۱۷ میلیون دلاری وی در رود آیلند که در سال ۲۰۰۱ میلادی به صورت نقدی آن را خریداری کرد یا خانه ویلایی اش در وست ویلج کالیفرنیا اشاره نمود که ماهانه ۴۰ هزار دلار کرایه برای آن پرداخت می کند.

در همین راستا شاید برایتان جالب باشد که هر ۵ خانه ی تحت تملک تیلور سوئیف را ببینید. از این رو از شما دعوت می کنیم تا در ادامه این مطلب با روزیاتو همراه باشید.

نشویل- تنسی

0-w800

سوئیفت در سال ۲۰۰۹ میلادی و در سن ۲۰ سالگی پنت هاوس مجموعه «آدِلِشیا» در مرکز شهر نشویل را با قیمت ۲ میلیون دلار خریداری نمود.

در سال ۲۰۱۲، هنرمند یاد شده به «کیتی کوریک» اجازه داد تا ویدئویی از آپارتمان ۳۷۰ متری اش تهیه نماید. کوریک، دکوراسیون داخلی این خانه را «شدیدا دخترانه» توصیف نموده و آن را به «آلیس در سرزمین عجایب» تشبیه کرد.

وی همچنین گفته بود: «اتاق های این خانه مملو از کتاب است و دیوارها یا آجری هستند یا با کاغذدیواری هایی با طرح های درشت پوشانده شده اند.

بورلی هیلز – کالیفرنیا

2-w800

تیلور سوئیفت این عمارت را در سال ۲۰۱۱ میلادی و با قیمت ۳.۹۷ میلیون دلار خریداری کرده است.

3-w800

این خانه ۲۶۳ متر مربع مساحت داشته و دارای ۴ اتاق خواب و ۴ سرویس بهداشتی است.

واچ هیل – رود آیلند

4-w800

خواننده مورد بحث در سال ۲۰۱۳ میلادی با پرداخت ۱۷.۷۵ میلیون دلار به خرید عمارت یکهزار و ۳۰ متر مربعی در جزیره Rhode اقدام نمود. بنا بر گزارشات موجود، وی به صورت نقدی هزینه خرید را پرداخت کرده است.

the-massive-home-features-eight-bedrooms-eight-fireplaces-and-a-pool

این عمارت وسیع، ۸ اتاق خواب، ۸ شومینه و یک استخر دارد.

نیویورک سیتی

new-york-city-this-summer-swift-started-renting-a-40000-a-month-townhouse-in-manhattans-west-village

در تابستان سال جاری، سوئیفت یک خانه ویلایی در وست ویلج منهتن کرایه نموده که برای هر ماه اجاره آن ۴۰ هزار دلار می پردازد.

5-w800

این آپارتمان ۵ اتاق خواب، دو اتاق نشیمن و یک پارکینگ اختصاصی دارد.

6-w800

در زیرزمین این خانه ویلایی بسیار شیک، یک استخر مسقف قرار دارد که با لوسترهای زیبا و بزرگ مزین گشته.

7-w800

دلیل کرایه خانه یاد شده این بوده که سوئیف فرصت کافی برای تغییر کفپوش های پنت هاوس خود در منطقه تریبِکا منهتن که عکس آن را در بالا می بینید را نداشته. وی این آپارتمان را از کارگردان مجموعه ارباب حلقه ها در سال ۲۰۱۴ میلادی و به قیمت ۲۰ میلیون دلار خریداری کرده بود.

8-w800

کفپوش های این خانه بیشتر فرم روستایی داشته و به آپارتمان نشویل سوئیف شباهت دارند.

9-w800

همچنین باید اشاره نمود که مساحت این آپارتمان ۷۷۱ متر مربع بوده و یک آشپزخانه وسیع با یک جزیره از جنس سنگ مرمر د آن کار شده. وسایل و تجهیزات داخلی این فضا تماما از استیل ضدزنگ انتخاب شده اند.

منبع: businessinsider
بدون نظر

ورود