سفارت ایران در آنکار از مردم خواست تا از سفرهای غیر ضروری به ترکیه خودداری کنند

سفارت ایران در آنکار از مردم خواست تا از سفرهای غیر ضروری به ترکیه خودداری کنند

در سال های اخیر، ترکیه به یکی از مقاصد اصلی سفرهای برون مرزی ایرانی ها تبدیل شده که با صرف کمترین هزینه ها می توان چندین روز را در هتل های ۵ ستاره واقع در شهرهای مختلف این کشور سپری کرد.

در همین راستا تورهای مسافرتی بی شمار و پیشنهادهای زیادی در این رابطه وجود دارند که هر روز بیشتر از دیروز مردم را به سفر کردن به این کشور ترغیب می نمایند. اما با توجه به حملات تروریستی که در ماه های گذشته در شهرهایی همانند استانبول صورت پذیرفت، آژانس های هواپیمائی به صورت موقت از ارائه تورهای گردشگری به مقصد این کشور منع شدند که پس از مدتی این ممنوعیت لغو گشته و سفرها دوباره از نو آغاز شدند.

اکنون سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با صدور بیانه ای از هموطنان مقیم، دانشجویان و مسافران عازم جمهوری ترکیه درخواست کرد تا از انجام سفرهای غیرضروری و حضور در اماکن پرتجمع در این کشور خودداری کنند.

در این بیانیه خطاب به هموطنان ایرانی آمده است: «با توجه به اطلاع‌ رسانی رسانه‌ ای سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه در مورد احتمال وقوع عملیات تروریستی در اماکن حساس و ممنوعیت هرگونه تجمع با توجه به برقراری حالت فوق‌ العاده، درخواست می‌ شود حتی‌‌المقدور از انجام سفرهای غیرضروری و حضور در اماکن حساس و پرتجمع جدا پرهیز کرده و به هشدارهای مقامات امنیتی کشور میزبان توجه کنند.»

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود