۱۰ رکورد عجیب و غریب گینِس که با گردهم آمدن جمعیت انبوهی از انسان ها به ثبت رسیدند

از چالش بالش و آلبرت انشتین تا جمع آوری کمک برای سگ ها

۱۰ رکورد عجیب و غریب گینِس که با گردهم آمدن جمعیت انبوهی از انسان ها به ثبت رسیدند

برای شکستن رکوردهای گینس به ثبت رسیده، همواره اقدامات عجیب و غریبی صورت می پذیرد. بسیاری هم علاقه دارند که از نزدیک ثبت چنین رکوردهایی را شاهد باشند. جالب است بدانیم که برخی از این رکوردها تنها توسط یک نفر ثبت نمی شوند بلکه مجموعه ای از افراد و در یک کار گروهی، این فعالیت جذاب را رقم می زنند.

در این نوشته بر آنیم که رکودهای ثبت شده که جمعیت نسبتا فراوانی را در کنار هم جمع کرده و دلایل عجیبی هم برای چنین تجمعاتی وجود دارد را برشماریم.

2
بزرگ ترین چالش بالش در جهان در سی ام تیر ماه سال ۱۳۹۴ در مینه سوتا و در خیابان پُل سنتس و محل انجام مسابقات بیسبال صورت گرفت. البته این رکورد در شهریور ماه با تجمع ۲۴۰۰ نفر شرکت کننده در دانشگاه کالیفرنیا شکسته شد.
3
در چهاردهم اسفند سال ۱۳۹۴، ۳۰۴ نفر با پوشیدن لباس آلبرت انیشتین، رکورد تجمع این دانشمند بزرگ تاریخ را در برکلی کالیفرنیا شکستند.
4
در پانزدهم اردیبهشت سال ۱۳۹۴، دقیقا ۱۰۰۰ نفر برای شکستن رکورد ماساژ صورت در شاندونگ چین دور هم جمع شدند.
5
در ۱۷ ام آذر ماه سال ۱۳۹۴، ۴۳.۸۳۰ نفر از شرکت کنندگان هندی، برای شکل دادن بزرگ ترین پرچم ساخته شده با حضور انسانی با هم متحد شدند.
7
۹۱۳ زن باردار در ۱۶ ام خرداد سال ۱۳۹۴، برای انجام تمرین های یوگای خود در هِفی چین دور هم جمع شدند و رکوردی را به ثبت رسانیدند اما کمتر از یک ماه بعد، یعنی اولین روز تیر ماه همان سال، ۱.۵۴۶ زن باردار هندی در ایالت راجکت این کشور، رکورد جدیدی را از آن خود کردند.
8
در یازدهم اسفند سال ۱۳۹۴، ۲۱۴ نفر شرکت کننده، رکود حضور در داخل حباب صابون را در پراگ شکستند.
9
۱۱۷ زن حدود دو سال پیش و در همین ماه، توانستند رکورد پرواز در آسمان با دست های در هم گرفته شده را بشکنند. آنها در این ماجراجویی، شکل دانه های برف را در آسمان به وجود آوردند.
10
در ۲۲ ام دی ماه سال ۱۳۹۵، ۳۰۰ دانش آموز تایلندی در مدرسه «وات لام نائو» شهر بانکوک موفق به پرش همزمان از روی یک طناب شدند.
11
۶۰۰۰ شرکت کننده در ۳۰ ام دی ماه سال ۱۳۹۵، در فیلیپین برای بزرگداشت دریانوردان کشورشان، بزرگ ترین لنگری که از تجمع انسان بوجود آمده را در تاریخ رقم زنند.
12
در اول اریبهشت سال ۱۳۹۵، ۴۳۹ نفر با پوشیدن لباس هایی به شکل سگ، در «استنردفور اپان اون» انگستان در کنار هم قرار گرفتند تا رکورد تعداد افرادی که در طول تاریخ لباس سگ پوشیده اند و در کنار هم قرار گرفته اند را بشکنند. آنها با این کار قصد جمع آوری کمک های مالی برای مرکز «گاید داگز» را داشتند. این مرکز به تربیت سگ هایی می پردازد که به افراد نابینا کمک رسانی می کنند.

منبع: businessinsider
دیجیاتو
بدون نظر

ورود