برد پیت خواستار حق حضانت هر ۶ فرزند خود شد

برد پیت خواستار حق حضانت هر ۶ فرزند خود شد

برد پیت در پی اقدام آنجلینا جولی برای طلاق و حضانت فرزندان، درخواست جدیدی مبنی بر سرپرستی مشترک فرزندان به دادگاه ارائه داد.

آنجلینا در بیستم سپتامبر تقاضای طلاق و سرپرستی هر ۶ فرزند خود را که بین ۸ تا ۱۵ سال سن دارند را به دادگاه ارائه داده بود. اما اکنون، برد پیت تقاضا کرده تا هر دو آنها در سرپرستی این کودکان نقش داشته باشند.

زوج طلائی هالیوود که از محبوبیت بسیاری در میان مردم و رسانه ها برخوردار بودند، پس از حدود یک دهه در سال ۲۰۱۴ میلادی با یکدیگر به طور رسمی ازدواج کردند. اما این ازدواج چندان دوام نیاورده و امسال به دلیل «مشکلات حل نشدنی» از یکدیگر جدا شدند.

پیت و جولی خانه خود به ارزش ۳.۵ میلیون دلار را در سال ۲۰۰۷ میلادی خریداری کرده بودند و به گزارش هالیوود ریپورت با قیمت ۴.۹ میلیون دلار آن را فروختند.

این زوج فراموش نشدنی نخستین بار در فیلم سینمائی آقا و خانم اسمیت با یکدیگر همبازی شده و از همان جا آشنائی شان رقم خورد. این دومین ازدواج برد پیت و سومین ازدواج آنجلینا جولی محسوب می شد.

جدائی آنها واکنش های بسیاری را در پی داشت به طوری که ادل پس از شنیدن این خبر، کنسرت خود را به این زوج تقدیم نموده و بیان داشت که این جدایی پایان یک دوره محسوب می شود.

1-w900

2-w900

4-w900

5-w900

6-w900

7-w900

8-w900

9-w900

10-w900

منبع: independent
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • مردم ایرانی مرداد ۷, ۱۴۰۱

    سلام سلبریتیای خارجی ۶ بچه دارن و هیچ ابایی هم از نمایش دادنشون ندارند در صورتی که سلبریتیایی ایرانی تازه گیا خاک بر سر شده و تغییر جنسیتی میدن بچه ک ندارن بجاش سگ نگه می‌دارند یا بعضیاشون میرن بلاد کفر فرزنداوری می‌کنند بچه ایرانی را در کانادا کافرستون بدنی میارند ای مرگ بر اینجور سلبرسیتیای بدبخت خودتحقیر کن