از کالسکه گردی های آقای “سفیر” تا ارتش “ بهنوشی ها”

خبرهای داغ در اینستاگردی آذر ماهی روزیاتو با پر فالوور های ایرانیان

از کالسکه گردی های آقای “سفیر” تا  ارتش “ بهنوشی ها”

مجله اینستاگردی روزیاتو همچون روال ماه های اخیر، نگاهی دارد به جدید ترین نوشته ها و تصاویر پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان تا شما را با آخرین پست های سلبریتی های ایرانی که فالوور های زیادی دارند آشنا کند. دنیای جذاب و رنگارنگ اینستاگرام در روزهای سرد پاییز هزار رنگ ایران، همچنان داغ است و به نظر می رسد، اوضاع در صفحات شخصیت های سیاسی، فرهنگی، هنری و اجتماعی کشور، داغ تر باشد.

در اینستاگردی آذر ماهی ما همراه باشید.

خبر اول را به نخستین کالسکه گردی سفیر ایران در لندن و اینستا نوشته های ایشان اختصاص می دهیم.

کالسکه گردی های آقای سفیر در لندن

i25

حمید بعیدی نژاد را که یادتان می آید! مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان در مذاکرات طولانی و نفس گیر ایران با گروه ۵+۱ بر سر مناقشه هسته ای. . . وی اخیراً، سفیر جدید جمهوری اسلامی در لندن شده و استوار نامه اش را در کاخ باکینگهام ، تقدیم الیزابت دوم، ملکه بریتانیا کرده است.

i26

ایشان در جریان تقدیم استوار نامه خود به بالاترین شخصیت سیاسی بریتانیا، سوار بر کالسکه ای مجلل شده و طبق اصول و عرف سیاسی این کشور، به کاخ باکینگهام رفت و همسرش را نیز به همراه برد.

او نوشت:

امروز در ملاقاتی که با ملکه الیزابت در کاخ باکینگهام صورت گرفت استوارنامه خود را رسماً به وی تقدیم نمودم. انگلستان کشور سنت ها و پروتکلها است و طبیعتاً این دیدار و تحویل استوارنامه نیز دارای پروتکلهای مخصوصی است. کالسکه های مخصوص سلطنتی برای بردن سفرا و همسران آنها به اقامتگاه سفیر رفته و سپس با طی کل مسیر به کاخ ملکه وارد می شوند. طبق رویه های دیپلماتیک، سفرا در بدو ورود، با تحویل رونوشت استوارنامه خود به وزارت امور خارجه، کار رسمی خود را به عنوان سفیر آغاز می کنند ولی اصل استوارنامه را در زمان مناسب که معمولاً طول می کشد به ملکه می دهند.

i27
اینستا نوشته های آذر ماهی آقای سفیر

ملکه انگلستان به گرمی استوارنامه را که به امضای ریاست محترم جمهوری رسیده بود، دریافت نمود و ابراز امیدواری نمود که ارتقاء جدید روابط دو کشور باعث گرددکه همکاری انگلستان و جمهوری اسلامی ایران هر چه بیشتر منافع دو ملت را در بر داشته باشد. در این ملاقات از جمله در خصوص شرایط نوین جهان معاصر و چالش های جدیدی که این شرایط برای کشورها در آسیا، اروپا، آمریکا و خاورمیانه ایجاد کرده است، گفتگو بعمل آمد.

تصاویر بالا، کالسکه گردی های آقای سفیر را در لندن نشان می دهد که در اینستاگرام و کانال تلگرام آقای سفیر، با استقبال گسترده اینستا بازها و همچنین رسانه های کشور همراه شد.

آقای سفیر را در این نشانی دنبال کنید که تا کنون ۳۴ هزار مخاطب را کسب کرده است.

بهنوش بختیاری و ارتش ۵ میلیونی

i1

شمار فالوورهای بهنوش بختیاری، هنرپیشه سینما و تئاتر کشورمان از مرز ۵ میلیون فالوور گذشته است و او همچنان پر بیننده ترین صفحه را در اختیار دارد. ایشان یکی از فعال ترین هنرپیشه ها در شبکه محبوب اینستاگرام بوده و ظرف ۳ سال گذشته، بیش از ۱۸۰۰ پست که شامل تصاویر و ویدئو های مختلف از سبک زندگی دیجیتالی اش بوده را به اشتراک گذاشت.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، بهنوش، باز هم تصویری تبلیغاتی و یک عکس سلفی با دوستش منتشر کرد و نوشت:

همراه با آقای مهندس محمدرضا رضایی همکارخوبم ومدیر عامل محترم گروه صنعتی ماهان دکور…با یک همکاری بزرگ در جهت حفاظت از محیط زیست و حمایت از تولید ملی…به یاری خدا خبرهای بسیار خوبی در راه است…..اطلاعات کامل رو خدمتتون اعلام خواهم کرد…عکس:کورش جوان…طراح لباس:شاهدخت…..میکاپ :بانو آتنا محمودی از شیمربیوتی سال.

بسیاری از سلبریتی های ایرانی اینستاگرام در سال ۹۵، به پست های تبلیغاتی روی آورده اند که محمد رضا گلزار و بهنوش بختیاری از آن جمله هستند.

ارتش بهنوشی ها را در این نشانی دنبال کنید. بد نیست بدانید، فیلم سینمایی “ماجان” جدید ترین کار بهنوش است که برای جشنواره فجر آماده می شود.

محمد رضا گلزار و سلام بمبئی

i2

فروش میلیاردی آذر ماهی فیلم سینمایی جنجالی سلام بمبئی که با هنرنمایی محمد رضا گلزار، هنرپیشه کشورمان همراه شده است، همچنان نقل داغ محافل سینمایی و هنری است.

چند پست اخیر در صفحه اینستاگرامی آقای گلزار به این فیلم و حاشیه های آن اشاره کرده است. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، رضا این پست را منتشر کرد و زیرش نوشت: خیلی دوستتون دارم!

عرضه فیلم پر سر و صدای سلام بمبئی که ساخت جدیدی در سینمای ایران محسوب می شود، سبب شد تا شمار مخاطبان رضا گلزار که این روزها به فوتوشوتینگ های تبلیغاتی نیز علاقمند شده است، به مرز ۴ میلیون نفر برسد و شاید بزودی، رضا جای بهنوش را در فهرست پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام بگیرد.

البته او کم تر از ۹۰۰ پست را به اشتراک گذاشته است. وی را در این نشانی دنبال کنید.

الناز و کیک تولد اینستاگرامی!

i3

الناز شاکردوست پس از حمله هکرها به صفحه اش، بار دیگر به اینستاگرام بازگشته است و مخاطبان ۵ میلیون نفریش را همچنان با تصاویر گوناگونی از خود سورپرایز می کند. وی اخیراً یک سلفی هنری انداخته است و زیرش تنها نوشت: آفتاب که می زند . . . .

اما همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، برخی از کاربران اینستاگرام به خاطر ۵ میلیونی شدن صفحه ایشان، کیک تولدی برایش مهیا کردند و گویا به اطلاع الناز رسانده و او را به انتشار اینستا نوشته زیر، ترغیب کردند:

بهترین طرفداراى دنـیـــا شُما دوستاى خودم هستین دوستتون دارم مرسى بابت تمام لبـخـنــدهایى که در هرلحظه با وجود و حضور بى منتتون به لبم میارین بابت این همه عشق خالص خدا رو شکر میکنم .پنج میلیونى شدنمون مبارک. بچه ها ببخشید نتونستم همه رو تگ کنم بیشتر از ٢٠ تا نمیشه.

i4
فیلم هایی که الناز شاکردوست در آذر ماه تماشا کرد

جالب است که بدانید این پست هیجانی الناز، با بیش از ۱۴۷ هزار لایک و بیش از ۳۵۰۰ کامنت همراه شد که این کامنت ها همچنان از سوی مخاطبان الناز ادامه دارد. ۵ میلیونی شدن الناز در آذر ماه، شاید وی را بزودی جایگزین ارتش ۵.۲ میلیونی بهنوش بکند.

الناز شاکردوست را در این نشانی دنبال کنید. الناز همچون ادل و بیانسه، هیچ صفحه ای را در اینستاگرام فالو نکرده است.

از نیکی کریمی چه خبر؟

i5

“عروس” سینمای ایران دهه شصت، مدتی است که به جمع سلبریتی های اینستا باز ایرانی پیوسته و ظرف ۲ سال گذشته بیش از ۵۴۰ پست را منتشر کرده است که بخشی از آن ها، به پشت صحنه زندگی و فعالیت های هنری وی اختصاص دارد.

جدید ترین پست آذر ماهی نیکی به معرفی کتاب جنگل نروژی، نوشته هاراکی موراکامی اختصاص یافته که وی گویا به خاطر شب کاری هایش در جریان فیلمبرداری فیلم جدید، مشغول به مطالعه آن شده است.

i6

همانطور که در مجله گالری گردی آذر ماه روزیاتو گفتیم، نمایشگاه آثار استاد ابراهیم حقیقی، پیشکسوت گرافیک ایران در خانه هنرمندان در جریان است و این فرصتی برای خانم کریمی فراهم کرده تا به تماشای آثار استاد برود و تصویر بالا را به اشتراک بگذارد.

نیکی را این نشانی دنبال کنید.

تایلند گردی های سحر دولتشاهی

i7

سحر دولتشاهی از روزهای سرد آذر ماه تهران استفاده کرده و به جزایر تایلند در جنوب شرق آسیا رفته و تصویر بالا را که سلفی قایقی است را به اطلاع مخاطبان ۱.۳ میلیون نفری رساند. او به ندرت سلفی از خود منتشر می کند و سلفی آذر ماهی وی، با استقبال مخاطبانش همراه شد.

عکس زیر را که قبلاً در اینستاگردی روزیاتو از سحر منتشر کردیم را شاید به خاطر داشته باشید که وی در کافه ویونا گرفت. این تصویر همچنان با استقبال مخاطبان سحر مواجه شد و شمار کامنتهایش از مرز ۲۱۰۰ مورد فراتر رفت.

i8

سحر را در این لینک دنبال کنید.

از بهرام رادان چه خبر؟

i9

سلبریتی دیگری از جمع اینستا باز های ایرانی، بهرام رادان است. او در جدید ترین پست آذر ماهی خود، تصویر بالا را منتشر کرد و تنها زیر آن، همچون رسم همیشگی اش، تنها یک لینک ارائه کرد که مربوط به صفحه اینستاگرامی رضا یزدانی، خواننده پاپ کشورمان بود.

i11
پست آذر ماهی بهرام به یاد جاده چالوس در زمستان ۸۱- فیلم شمعی در باد

جالب است که بدانید پست آبان ماهی بهرام رادان که به نوعی فوتوشوتینگ تبلیغاتی وی به شمار می آمد و او را در کنار سگی بزرگ مشاهده کردیم، همچنان پر کامنت است.

i12

اگر دوست دارید بدانید که بهرام چه هشتگ هایی برای این پست جنجالی منتشر کرد، موارد زیر را بررسی کنید

#OnceUponATimeInNYC#UrbanPhotography #Nimany#ManiZarrin #Manhattan#MeatpackingDistrict#CityThatNeverSleeps

او را در این لینک دنبال کنید.

اینستاگردی با صدای نوستالژیک

i10

صحبت از رضا یزدانی شد، بد نیست نگاهی به جدید ترین پست های آذر ماهی این خواننده جوان پاپ کشورمان بیاندازیم. وی گویا در حال سفر بوده و تصویری هنری در داخل هواپیما گرفته و به اشتراک گذاشته که زیر آن نیز، شعر زیر را نوشت:

چگونه با تو باشم که در تو فنا شم… تو رفته اى و بهتر که من هم نباشم… چگونه جان خود را به دستم بگیرم… بگو چگونه باید برایت بمیرم… به عمر باتو بودن به خود برنگشتم.. هر آنچه که تو از آن گذشتى گذشتم… . تو با دلم چه کردى، که در زمان ندیدم… من آن نشانه هارا به این نشان ندیدم.. به جز هواى عشقت، هوایی در سرم نیست.. هر آنچه که تو هستى ، در این و آن ندیدم…   #سفر#افشین_مقدم #علیرضاافکارى#تاتر #مسافران#محمدرحمانیان

رضا را در این نشانی دنبال کنید که ۳۳۱ هزار طرفدار دارد.

همراه با اینستا نوشته های استاد پرویز

پرویز خان پرستویی همانطور که قبلاً هم عنوان کردیم، یکی از خاص ترین صفحات اینستاگرامی را نه تنها در بین سلبریتی ها بلکه در بین کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی محبوب در اختیار دارد. نه تنها به خاطر عکس هایی که استاد از خود و زندگی و فعالیت های هنریش به اشتراک می گذارد. بلکه به خاطر اینستا نوشته های جذاب و با محتوای وی که مقولات فرهنگی و هنری و اجتماعی را شامل می شود.

i13

وی جدید ترین اینستا نوشته آذر ماهی خود را از ژان پل سارتر نقل می کند که خواندنش خالی از لطف نیست:

در عصر بخبندان، همه ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﯾﺦ ﺯﺩﻧﺪ ﻭ ﻣﺮﺩﻧﺪ. ﺧﺎﺭﭘﺸﺘﻬﺎ ﻭﺧﺎﻣﺖ ﺍﻭﺿﺎﻉ ﺭﺍ ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﻨﺪ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ : ﺩﻭﺭﻫﻢ ﺟﻤﻊ ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﺑﺪﯾﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﺣﻔﻆ ﮐﻨﻨﺪ …!؟

ﻭﻗﺘﯽ ﻧﺰﺩﯾﮑﺘﺮ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﮔﺮﻣﺘﺮ ﻣﯽ ﺷﺪﻧﺪ ﻭﻟﯽ ﺧﺎﺭﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﺯﺧﻤﯽ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ ﺍﺯﻫﻢ ﺩﻭﺭ ﺷﻮﻧﺪ ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﺯ ﺳﺮﻣﺎ ﯾﺦ ﺯﺩﻩ ﻣﯽ ﻣﺮﺩﻧﺪ. ﺍﺯﺍﯾﻦ ﺭﻭ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺑﺮﮔﺰﯾﻨﻨﺪ ﯾﺎ ﺧﺎﺭﻫﺎﯼ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﺤﻤﻞ ﮐﻨﻨﺪ، ﯾﺎ ﻧﺴﻠﺸﺎﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﺑﺮ ﮐﻨﺪﻩ ﺷﻮﺩ .

ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﺯ ﮔﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﮔﺮﺩﻫﻢ ﺁﯾﻨﺪ. ﺁﻣﻮﺧﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺯﺧﻢ ﻫﺎﯼ ﮐﻮﭼﮑﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﺰﯾﺴﺘﯽ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﻮﺟﻮﺩ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ، ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﭼﻮﻥ ﮔﺮﻣﺎﯼ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻣﻬﻤﺘﺮ ﺍﺳﺖ . ﻭ ﺍﯾﻦ ﭼﻨﯿﻦ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻨﺪ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻤﺎﻧﻨﺪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﺷﺨﺎﺹ ﺑﯽ ﻋﯿﺐ ﻭ ﻧﻘﺺ ﺭﺍ ﮔﺮﺩ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ ﺑﻠﮑﻪ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﻫﺮ ﻓﺮﺩ ﺑﯿﺎﻣﻮﺯﺩ ﺑﺎ ﻣﻌﺎﯾﺐ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﮐﻨﺎﺭ ﺁﯾﺪ ﻭ ﻣﺤﺎﺳﻦ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﺤﺴﯿﻦ ﻧﻤﺎﯾﺪ ﻭﻗﺘی ﺗﻨﻬﺎﻳﻴﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻭﺳﺖ ﻣی ﮔﺮﺩﻳﻢ ﭘﻴﺪﺍﻳﺶ ﻛﻪ ﻛﺮﺩﻳﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻋﻴﺐ ﻫﺎﻳﺶ ﻣی ﮔﺮﺩﻳﻢ ﻭﻗﺘی ﻛﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺶ ﺩﺍﺩﻳﻢ ﺩﺭ ﺗﻨﻬﺎﺋی ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺶ می گردیم .. .

وی جای دیگری نوشت:

فارسى دبستان سال ۱۳۲۴ ، ببینید سطح آموزش در آن دوران چگونه بوده ..!! دو برادر ، مادر پیر و بیماری داشتند ..!! با خود قرار گذاشتند که یکی خدمت خدا کند و دیگری در خدمت مادر باشد ..!! یکی به صومعه رفت و به عبادت مشغول شد و دیگری در خانه ماند و به پرستاری مادر مشغول شد ..!! چندی نگذشت برادر صومعه نشین مشهور عام و خاص شد و به خود غره شد که: خدمت من ارزشمندتر از خدمت برادرم است ..!!

چرا که او در اختیار مخلوق است و من در خدمت خالق ..!! همان شب پروردگار را در خواب دید که وی را خطاب کرد : به حرمت برادرت تو را بخشیدم ..!! برادر صومعه نشین اشک در چشمانش آمد و گفت : یا رب ، من در خدمت تو بودم و او در خدمت مادر، چگونه است مرا به حرمت او می بخشی ..؟؟ آیا آنچه کرده ام مایه رضای تو نیست ..؟؟ ندا رسید : آنچه تو می کنی من از آن بی نیازم ولی مادرت از آنچه او می کند بی نیاز نیست ..!! کتاب فارسی دبستان سال ۱۳۲۴ به فرزندان خود ، ” انسان بودن بیاموزیم.

پرویز خان را در این نشانی دنبال کنید که بیش از ۱.۵ میلیون طرفدار دارد.

از آقای گل فوتبال آسیا چه خبر؟

i14

مشغله های علی دایی اجازه نمی دهد که او همچون دیگر فوتبالیست ها، در اینستاگرام فعالیت کند و در چند سال اخیر، تنها ۸۷ پست روی صفحه شهریار به اشتراک گذاشته شده است.

در تصویری که در بالا مشاهده می کنید، وی یاد گذشته کرده و تصاویری از حضوری در لیگ آلمان را به اشتراک گذاشت. همچنین سلفی اتوبوسی با شاگردانش، اینستا نوشته های آذر ماهی علی دایی را تشکیل می دهد. وی ۱.۷ میلیون مخاطب دارد.

وی را در این نشانی دنبال کنید.

از جادوگر آسیا چه خبر؟

i16

علی کریمی، بخاطر هفته جهانی ایدز، اینستا نوشته ای را با انتشار تصویر بالا منتشر کرد:

 برای به صفر رساندن اچ آی وی/ ایدز، اطلاع رسانی در میان نوجوانان و جوانان را فراموش نکنیم.
با آنها صحبت کنیم و آگاهشان کنیم. قضاوت نکنیم. یادمان باشد انگ و تبعیض افراد مبتلا به اچ آی وی را از درمان دور می کند.
با آزمایش محرمانه و رایگان می توانیم از وضعیت خود با خبر شویم.
محل انجام این آزمایش ها و مراکز مشاوره در سایت: www.hiv-sti.ir
#WorldAIDS #foreverychild

علی آقا نیز همچون بهرام رادان، یاد قدیم ها کرده است و از لابلای آلبوم عکس خود، تصویری مربوط به ۳۰ سال پیش را زمانی که با توپ های پلاستیکی در زمین های خاکی بازی می کرد را به اشتراک گذاشت.

i17

علی آقا را در این نشانی دنبال کنید که ۱.۷ میلیون مخاطب دارد.

از سلطان قرمز ها چه خبر؟

i15

شماره تاریخی ۷ پرسپولیسی ها، این روز ها در روزهای سرد شمال تهران، در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و تصاویری از زندگی خود در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

علی آقا، در مکان های زیادی عکس می گیرد و به اطلاع نیم میلیون هوادارش می رساند. حتی اگر در مراسم ختم خواهر زن دوستش باشد! تصاویر آذر ماهی علی پروین را در بالا مشاهده می کنید.

علی پروین را در این نشانی دنبال کنید.

از زانیار چه خبر؟

i18

آذر ماه، فصل کنسرت است به خصوص نیمه دوم آن که از رضا یزدانی تا سیروان و زانیار و خیلی های دیگر، سالن های کنسرت تهران و مراکز استان ها را از قبل رزرو کرده و عاشقان موسیقی پاپ و سنتی را به سمت استیج های داغی پاییزی کشانده اند.

زانیار را که این روزها هموطنان تهرانی با بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگراه ها در حال تبلیغ کنسرت اخیرش با اسپانسری یک شرکت تولیدی ایرانی مشاهده می  کنند، اینستاگرام ۷۱۴ هزار فالووری خود را به پشت صحنه تصاویر آماده سازی برای کنسرت های پاییزی همراه کرده است که در بالا مشاهده می کنید.

زانیار خسروی را در این نشانی دنبال کنید.

از آقای فروشنده چه خبر؟

i19

شهاب حسینی، هنرپیشه مطرح سینما و تلویزیون کشورمان که سال ۲۰۱۶ میلادی را با افتخار نخل طلای بهترین بازیگر کن فرانسه به پایان می برد، اخیراً در اینستاگرام فعال شده و توانسته ۱.۶ میلیون طرفدار جمع کند.

پست های آبان و آذر ماهی شهاب حسینی، همچنان بوی فروشنده اصغر فرهادی می دهد.

شهاب را در این نشانی دنبال کنید.

از نقاش هنرمند ایرانی چه خبر؟

i20

فاطمه حمامی را یادتان می آید؟ دختر هنرمند کاشانی که با انگشتان پا، پرتره های جذاب شخصیت های هنری و ورزشی کشور را می کشید و یکی از شخصیت های هنری معروف سال ۹۵ است.

جادوی اینستاگرام سبب شده تا وی طرفداران بسیاری در ایران و سایر نقاط جهان پیدا کند و برخی از شخصیت های هنری و سیاسی و فرهنگی و ورزشی ایران به خانه اش بروند و با او عکس بگیرند. معرفی فعالان هنری کم توان ایرانی و حمایت از آن ها، وظیفه همه اینستا بازی های کشورمان به شمار می رود.

فاطمه را در این لینک دنبال کنید.

چه خبر از کافه وی؟

i21

کافه وی، همچنان می تازد. فولکس واگن آبی رنگ معروف این روزهای خیابان های سرد پایتخت، شاهد هنرنمایی زوج جوان کارآفرینی است که خلاقیت آن ها، هر روز مخاطبان جدیدی به سمت خود می کشاند و نوآوری جذابشان، به آن سوی مرزها نیز کشیده شده است.

کافی شاپ سیار تهرانی ها، این روزها با ۶۳ هزار فالوور همراه شده و به نظر می رسد، برای ۵ رقمی شدن، کار سختی در پیش نداشته باشند.

اگر در پاییز گردی های تهران، با این فولکس واگن آبی آشنا شدید، بدانید که نخستین کافی شاپ سیار ایران است.

کافه وی را در این نشانی دنبال کنید.

از آقا فرهاد اسب سوار چه خبر؟

i22

فرهاد قائمی گنبد کاووسی، یکی از سرویس زن های قهار تاریخ والیبال کشورمان است که در اینستاگرام، معمولاً مخاطبانش را با اسب سواری هایش سورپرایز می کند.

این بازیکن فعال تیم ملی والیبال، با ۲۴۱ هزار مخاطب ، قریب به ۱۴۰ پست را به اشتراک گذاشته است که اینستانوشته های آبان و آذر ماهی آن را در بالا مشاهده می کنید.

فرهاد قائمی را در این نشانی دنبال کنید.

از پژمان بازغی چه خبر؟

i23

پژمان بازغی که به تازگی از سفر سوئد بازگشته است،  جدید ترین پست های آذر ماهی وی را در تصویر بالا مشاهده می کنید.

وی زیر یکی از آنها نوشت:

سلام و روز خوش، من درایستگاه هفت #توچال برای حضور در فیلم سینمایی توچال به کارگردانی #محمداهنگرانی.هوا بس ناجوانمردانه سرد

وی را در این نشانی دنبال کنید که شمار فالوورهایش بزودی ار مرز ۱ میلیون نفر فرا تر خواهد رفت.

جالب است که بدانید، وی فقط صفحه همسرش (مستانه مهاجر) را فالوو کرده است.

اینستاگردی با رئیس مجلس!

i24

بله! رئیس مجلس شورای اسلامی هم فعالیت های خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، مربوط به دیدار لاریجانی با خبرنگار فونیکس چین است. وی در این پست نوشت:

  • دموکراسی سوریه با توپ و تانک تقویت نمی شود
  •   برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارم
  •   قضاوت کاملی در خصوص انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا نداریم
  •   برجام توافقی است بین‌المللی؛ نه دو جانبه
  •   اگر طرف‌های برجام به تعهدات خود عمل کنند، ایران نیز همین مسیر را ادامه می‌دهد
  •   فروش هواپیما به ایران باید بر اساس برجام تسهیل می‌شد
  •   عملکرد غلط آمریکا و متحدانش سبب شکل گیری جریان های تروریستی در منطقه شد
  •   رفتار بد عربستان در یمن از خاطر مردم این کشور پاک نمی‌شود
  •   نمی‌توان با قلدری و پول در سایر کشورها سلطه ایجاد کرد
  •   هیچگاه پایگاه نظامی به روسیه نداده‌ایم

دکتر لاریجانی را در این نشانی دنبال کنید.

همراهان همیشگی

هر هفته با مجله اینستاگردی روزیاتو با خبرهای جالب از اینستا نوشته های سلبریتی  های ایرانی این شبکه اجتماعی با ما همراه باشید.

یادتان باشد که اعتیاد به اینستاگرام، می تواند یکی از عوامل ابتلا به بیماری خاموش قرن (دیابت) باشد!

سبک زندگی دیجیتالی خود را کنترل کنیم.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۷ نظر

ورود

  • امیر آذر ۱۶, ۱۳۹۵

    وای
    این گزارش خیلی خوب بود
    روایت جذاب آقای زمانی، جذابیتش رو بیشتر کرده
    فرستادم توی گروهمون

  • کیمیا محسنی آذر ۱۶, ۱۳۹۵

    کالسکه گردی تون خیلی با حال بود 🙂
    فقط زانیار زانیار زانیار

  • پاسارگاد آذر ۱۶, ۱۳۹۵

    مطلب جالبی بود ، مرسی

  • فهیمه آذر ۱۶, ۱۳۹۵

    ارتش بهنووووووووشی ها واقعن معرکن 🙂
    مرسی از معرفی فیلمای مورد علاقه الناز و کتاب نیکی
    خیلی خوب بود
    دوسش داشتم

  • لیلا آذر ۱۶, ۱۳۹۵

    مرسی فهمیه جان از لینک
    عکسا جذاب بود. ندیده بودم این جور خبرهارو

  • رعنا آذر ۱۶, ۱۳۹۵

    کافه وی خیلی خوبه
    من هفته پیش رفتم 🙂

  • به امید ایران آباد آبان ۶, ۱۳۹۹

    شگفتم از این مردم ۵میلیون فالوور درسته همشون طرفدارش نیستن ولی برای بهنوش بختیاری کسی که درد و رنجش از جنس مردم نیست جای افسوس داره