ویدیوی جذابی که زیبایی های کشور چین را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

ویدیوی جذابی که زیبایی های کشور چین را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

مناطق دیدنی بسیار زیادی در جهان وجود دارند که می توانند ما را حیرت زده کنند. هر یک از کشورها با توجه به شرایط اقلیمی و محیطی، امکانات و شرایط مناسب را برای جذب گردشگران داخلی و بین المللی فراهم نموده و از این فرصت برای توسعه ملی بهره می گیرند.

در این زمینه شاید بتوان کشورهای اروپایی را پیشتاز دانست. بیشتر این سرزمین ها بخش زیادی از بودجه خود را از صنعت توریسم تامین می کنند. اما کشورهای آسایی نیز دست به کار شده اند و توانسته اند بازدید کنندگان زیادی را به سمت خود بکشانند.

کشور چین، یکی از سرزمین هایی است که توانسته در این زمینه بسیار خوب عمل کند. چشم بادامی ها با توجه به پیشرفت روز افزون خود و دارا بودن جاذبه های طبیعی و تاریخی زیاد، درآمد خوبی از این راه به دست آورده اند. ما در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با این سرزمین تاریخی آشنا سازیم.

ویدیویی که در ادامه خواهید دید، مناطق دیدنی کشور چین را از زاویه بالا به تصویر می کشد. پارک ملی ژانگ ژیائه، دیوار بزرگ و مزرعه توربین های بادی گوانگ ژو، از جمله شاخص ترین جاذبه های گردشگری کشور چین هستند. در ادامه از شما دعوت می کنیم به تماشای این ویدیوی زیبا بنشینید.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود