مجموعه تصاویری خارق العاده که به جای تلخی ها و ناکامی ها، زیبایی ها و بقای انسانیت در سال ۲۰۱۶ را نشان می دهند

از گربه های شهر حلب تا آشپزی پلیس

مجموعه تصاویری خارق العاده که به جای تلخی ها و ناکامی ها، زیبایی ها و بقای انسانیت در سال ۲۰۱۶ را نشان می دهند

برای میلیون ها نفر از مردم جهان سال ۲۰۱۶ و اتفاقات تاریخی این سال نشانی از دست رفتن معنای واقعی انسانیت است. اتفاقاتی که در طول ۱۲ ماه اخیر در نقاط مختلف جهان رخ داد و از آنها پرده برداری شد، می تواند گواهی برای این روند باشد.

متاسفانه زمانی که بسیاری از مردم جهان در حال رفتن به استقبال سال نوی میلادی هستند، حادثه اخیر در برلین، اندوه بسیاری را خصوصا برای مردم سرزمین های سرد اروپا به وجود آورد و باعث ایجاد هراس در آنها گردید.

اما علی الرغم تمام آنچه برشمرده شد و خبرهای بدی از سراسر دنیا که هر روز شاهد آنها هستیم، اخباری نیز مبنی بر اتفاقات خوب و انسانی در جریان هستند. اگر باور چندانی در مورد این موضوع در شما وجود ندارد، «برد پاندا» مجموعه ای را برای تان فراهم آورده که در کنار تمام این خشونت ها و توحش ها، انسانیت هنوز تماما از دست نرفته را به تصویر می کشد.

مجموعه ای از این تصاویر به همراه توضیحات مختصر آنها را با هم مرور می کنیم:

1
در حالی که همه در حال ترک شهر حلب در سوریه هستند، این مرد به گربه هایی که به حال خود رها شده اند، غذا می دهد.
2
این مرد، ۱۰۰۰ سگ را از مراسم Yulin Meat Festival نجات داد. وی برای انجام این کار خود مورد تهاجم قرار گرفت. این مراسم هر سال در چین برگزار می شود و مردمی که در آن شرکت می کنند، گوشت سگ می خورند.
3
بچه ببر بیماری که وزنش تنها ۱/۴ وزن نرمال بود، از سیرک گرفته شد و مورد درمان قرار گرفت.
4
مردی کامیون خود را به حمام سیاری برای آوارگان و پناهجویان بی خانمان در آورد تا آنها بتوانند در داخل آن حمام کنند و طراوت و شادابی گذشته خود را به دست آورند.
5
پدر و پسری را ملاحظه می کنید که پس از طوفان در منطقه Brazoria در ایالت تکزاس آمریکا، ۳۰ سگ را از این محل نجات دادند.
6
پسربچه ۱۲ ساله ای که با آموختن چگونگی درست کردن عروسک برای کودکان بیمار، ۸۰۰ عروسک را برای آنها دوخت.
7
یک مهماندار هواپیما سرپرستی سگ ولگردی را متقبل می شود. سگ بی تابانه برای دیدن او انتظار می کشد.
8
مانی پاکیائو، بوکسور مسابقات المپیک جهانی برای ۱۰۰۰ خانواده بی بضاعت فیلیپینی خانه ساخت.
9
مردی که خود توانایی دیدن با یک چشم را داشت، سرپرستی از سگ یک ساله ای را متقبل شد. این سگ همانند خود او تنها با یک چشم می بیند و هیچ کس دلش نمی خواست که از او مراقبت کند.
10
یک زوج که یک مرکز مراقبت از حیوانات را دراختیار دارند و در این مرکز امکان نگهداری از سالمندان را نیز دارند، دو گربه یتیم را تحت مراقبت خود در آوردند.
11
این پسربچه ۸ ساله، دو سال موهایش را کوتاه نکرد تا بتواند برای بچه های سرطانی گلاه گیس درست کند.
12
این روحانی با باز گذاشتن درهای مسجد به گربه ها اجازه داد که برای گرم کردن خود، داخل مسجد شوند.
13
همسایه های یک معلم بازنشسته، بدون دریافت هیچ هزینه ای از او به بازسازی خانه اش پرداختند.
14
دختربچه ۱۲ ساله ای که مبتلا به نوعی عارضه نادر سنی است، تبدیل به بهترین دوست، یکی از قهرمان وزنه برداری شده است.
15
زمانی که پرنده ای بر روی یک ماشین پلیس برای خود آشیانه ساخت، پلیس ها برای آنکه او را مورد محافظت قرار داده باشند با قرار دادن یک چتر بر روی آشیانه اش او را از معرض آزار و اذیت دور نگه داشتند.

 

16
سگ ولگردی در مسابقات دوی ۱۵۵ مایل، دونده ای را همراهی کرده و سپس ناپدید شد. بعدها دونده برای پیدا کردن او به چین پرواز کرد تا او را بیابد.

 

17
پلیس آلبانی با ورود ناگهانی شخصیت های قهرمانی چون «سوپرمن»، کودکان بیمار و بستری شده در بیمارستان را غافلگیر کرد.
18
یک پسر ۱۴ ساله مبتلا به اوتیسم تنها می توانست از داخل فنجان مخصوص خود نوشیدنی بنوشد. خط تولید این نوع از فنجان متوقف شده بود اما آن کارخانه برای بدست آوردن دل پسربچه ۵۰۰ نمونه فنجان جدید مشابه را برای او تولید کرد.
19
در یک بیمارستان برای آنکه بیماران بدحال، وضعیت روحی بهتری را تجربه کنند، به آنها اجازه داد که حیوانات خانگی شان را در داخل بیمارستان ملاقات کنند.
20
مردی به اسلاح موهای سگ هایی که در پناهگاه ها نگهداری می شدند پرداخت. با این کار در نهایت آن سگ ها صاحبان و خانه های جدیدی برای خود پیدا کردند.
21
پدری به درخواست فرزندانش ماشین خود را متوقف کرد تا پسرانش بتوانند به مردی که روی ویلچر نشسته بود و برف ها را پارو می کرد کمک کنند.
22
یک دانش آموز دبیرستانی برای دوست خود که در زمان فارغ التحصیلی در کما به سر می برد، مراسم فارغ التحصیلی دیگری را ترتیب داد. دوستش بر اثر تصادف در کما به سر می برد.
23
پلیسی که ماده سگ دلگردی را پیدا کرده بود، بعد از پایان شیفت شب خود، در همان جا ماند تا خیالش از بابت آن سگ راحت باشد.
24
این آرایشگر با شرط آنکه کودکانی که برای اصلاح موهای شان به آرایشگاه او می آمدند کتابی را بلند بخوانند، از آنها پولی دریافت نمی کرد.
25
زمانی که یکی از پناهگاه های حیوانات مورد سرقت قرار گرفت، مردم تنها پس از ۱۴ ساعت از این اتفاق، ۱۵ برابر آن چیزی که دزدیده شده بود را به آن محل رساندند و سرپرستی بسیاری از آن حیوانات را نیز پذیرفتند.
26
یکی از خطوط پروازی با شکستن قوانین خود اجازه داد که مسافران بتوانند به همراه حیوانات خانگی خود پرواز کنند و حیوانات شان در طول پرواز راحت باشند.
27
زمانی که منقار این توکان توسط گروهی از نوجوانان شکسته شد، بخش شکسته شده منقار برای او ترمیم شد.
28
زمانی که پلیس متوجه می شود که زوج کهنسالی در حال گریستن هستند، برای شان پاستا می پزد و شروع به صحبت کردن با آنها می کند.

منبع: boredpanda
۸ نظر

ورود

  • سیما دی ۲, ۱۳۹۵

    انسانیت همیشه هست

  • مهران دی ۲, ۱۳۹۵

    ???

  • پویا جباری ثانی دی ۳, ۱۳۹۵

    بعد ما میگیم مرگ بر آمریکا… 🙁

    • you بهمن ۶, ۱۳۹۷

      ما همیشه میگیم مرگ بر آمریکا و بازم می گیم مرگ بر آمریکا و تا هزاران نسل خواهند گفت مرگ بر آمریکا و تو هیچ کاری نمی تونی درباره این بکنی@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

  • حبیب دی ۳, ۱۳۹۵

    انسانیت هیچگاه نمیمیرد

  • سروش دی ۹, ۱۳۹۵

    چقدر زیبا بودند
    مو به تنم سیخ شد
    معنی واقعی انسانیت همینه

  • میلاد مهر ۱۰, ۱۳۹۶

    فوق العاده بودن…هیچ چیزی تو دنیا برای من به شخصه مثل نجات دادن و نگهداری از حیوانات لذت بخش نیست
    واقعا حس زیباییه

  • ... فروردین ۲۸, ۱۴۰۲

    چرا انقدر خنگ بازی در میارید میتونید دلیلش رو بگید؟
    مگه نگفت مرد سوریه‌ای چه ربطی به آمریکا داره هر کشوری که گفت چرا بحث آمریکا رو باز میکنید؟ #خارج_به_معنای_چیز_بد_نیست همچنین آمریکا