اثر انگشت شما چه رازهایی را در مورد شخصیت تان هویدا می کند؟

اثر انگشت شما چه رازهایی را در مورد شخصیت تان هویدا می کند؟

جالب است بدانید که دانشی موسوم به «درماتوگلیفیکز» به مطالعه اثر انگشت انسان و تعیین شخصیت و الگوهای رفتاری فرد می پردازد.

بر اساس این دانش شاید بتوانید بیشتر با شخصیت درونی خود آشنا شده و از ندانسته های زندگی خود آگاه گردید. برای این منظور سه نمونه ساده از این علم را در ادامه می توانید مطالعه کنید.

خطوط حلقه ای

fingers2

خطوط حلقه ای از رایج ترین اثرات انگشت در میان اروپائی ها محسوب می شود. این افراد عموما انسان های آرام و متعادلی هستند. کسانی که چنین اثر انگشتی دارند بسیار خوب با دیگران همدردی کرده و سعی در کمک کردن به اطرافیان دارند. بسیار سریع برای خود دوست پیدا کرده و کاملا مسوولیت پذیر و با وجدان هستند.

بهترین و اصلی ترین منبع برای احساسات و کارهای آن ها را تعاملات اجتماعی و ارتباط مستقیم با اطرافیان تشکیل داده است.

این افراد کاملا خوش قلب و مهربان هستند و با کودکان خیلی سریع ارتباط برقرار می کنند.

کسانی که اثر انگشت حلقه ای دارند، بسیار خوش مشرب و اجتماعی محسوب می شوند. به کارهای معمولی و خسته کننده علاقه ای ندارند و قوه تخیل شان بسیار قوی است به طوری که می توان به آن ها لقب رویاپرداز نیز داد.

خطوط خمیده

fingers1

کسانی که اثر انگشت شان به این شکل است بسیار پرانرژی و با اعتماد به نفس هستند و وجوه مختلف زندگی بسیار هوشمندانه رفتار می کنند. لجاجت بسیاری در رفتار خود نشان می دهند به طور که گاهی نمی توانید به هیچ وجه طرز فکر یا نظرشان را در مورد موضوعی عوض کنید.

به دلیل سرسختی زیادی که در نظرات خود دارند، چندان راحت با تغییرات کنار نمی آیند و گوش سپردن به ایده های بقیه برایشان دشوار است.

این افراد ترجیح می دهند برای انجام کارها و تحقق اهداف خود از دیگران کمک بگیرند. آن ها در حوزه های هنر و موسیقی بسیار موفق ظاهر می شوند و عموما زبان بدن هنرمندانه ای هم دارند.

از این افراد نباید انتظار دلرحمی و مهربانی زیادی را داشته باشید. در مواقع خطر ترجیح می دهند تا سرشان را با موضوع دیگری گرم کنند. در ضمن، در دوستی های خود بسیار وفادار هستند.

خطوط چرخشی

fingers3

این افراد اصولا تندخو اما بی غرض هستند. آن ها ذاتا انسان های موفق و با استعدادی محسوب می شوند. خیلی سریع می توانند محیط پیرامون خود را ارزیابی کرده و موقعیت های گوناگون را تشخیص دهند.

این افراد اصولا مشاغل متعددی عوض می کنند زیرا در میانه مسیر دلشان را زده و دیگر برایشان جذابیتی ندارد. آن ها خیلی خوب می دانند چگونه احساسات واقعی خود را مخفی کنند و به شدت مستعد عصبانی شدن هستند.

این افراد عموما به دنبال آرامش و خوشناسی هستند. در بیشتر مواقع از خود و شخصیت درونی خود رضایت کافی نداشته و دایم به دنبال بهبودند.

در مورد تیپ شخصیتی این افراد می توان گفت که ساکت، غیرقابل توصیف و تا حدی آرام هستند. اگر این چرخش در هر دو انگشت سبابه آن ها وجود داشته باشد، انسان های متفکری بوده و عمیقا دنبال تحقیق و مطالعه خواهند بود.

به طور کلی، باید گفت کسانی که خط چرخشی در انگشت خود دارند، شخصیتی پیچیده و متغیر دارند و به طور دقیق نمی توان در مورد توانائی هایشان نظر داد.

منبع: uglion
مطالب مرتبط
دیجیاتو
۷ نظر

ورود

  • عارف دی ۸, ۱۳۹۵

    برای من خطوط چرخشیه و کاملا هم درست بودش
    ممنون

  • مصطفی دی ۹, ۱۳۹۵

    جالبه منم همینطور خطوط حلقه ای هستش و کاملا درسته 🙂

  • Motahare دی ۹, ۱۳۹۵

    برای من خطوط خمیده بود همش درست بود ولی نه به این شدتی که نوشته بود

  • عرفان دی ۱۱, ۱۳۹۵

    برا منم حلقه ای بود و کااااملا درسته

  • khosrow دی ۱۱, ۱۳۹۵

    برای من حلقه ای بود ونصفش درست بود. اکثر مردم هم حلقه ای هستن

  • حسین دی ۱۲, ۱۳۹۵

    چجوری که کلن سه مدل بود و اکثرن هم میگن درست بود؟؟؟ مال منم درست بود . عجیبه

  • ایران وطن من اسفند ۱۸, ۱۳۹۹

    برای من هم حلقه ای و درست بود