پلیس فرانسه از دستگیری باند ۱۶ نفره از مجرمان حرفه ای در رابطه با سرقت جواهرات کیم کارداشیان خبر داد

پلیس فرانسه از دستگیری باند ۱۶ نفره از مجرمان حرفه ای در رابطه با سرقت جواهرات کیم کارداشیان خبر داد

سه ماه پس از حمله سارقان به کیم کارداشیان در اقامتگاه خصوصی‌ اش در پاریس و ربودن میلیون‌ ها دلار جواهرات این چهره سرشناس تلویزیونی، امروز پلیس فرانسه از دستگیری ۱۶ مجرم حرفه ای که در این سرقت دست داشته اند، خبر داد.

پلیس فرانسه امروز اعلام نمود در پی کشف DNA یکی از سارقان در آپارتمان کیم کارداشیان توانسته به همکاری و دخالت ۱۶ تبهکار حرفه ای پی برده و به همین اتهام آن ها را دستگیر نماید.

شاید بد نباشد یادآوری کنیم که کیم کارداشیان برای شرکت در هفته مد پاریس به فرانسه سفر کرده بود و سرقت یاد شده در ساعت ۳ صبح دوشنبه ۱۲ مهر روی داد اما به وی آسیبی وارد نشده بود. اگرچه میلیون‌ ها دلار جواهراتش به سرقت رفته و این چهره تلویزیونی به شدت دچار شوک شده بود.

پلیس در این مدت با مطالعه تصاویر ویدیویی و نشانه های احتمالی، به دنبال شناسایی افرادی بود که در این اقدام دست داشته اند و امروز سرانجام به سرنخ هایی مربوط به یک باند ۱۶ نفری از تبهکاران دست یافته است.

پس از این رویداد، یک منبع نزدیک به خانم کارداشیان که نامش فاش نشد، گفته بود که کیم به دنبال حمله سارقان نگران جانش بوده و از آنها خواسته که او را به خاطر بچه‌هایش نکشند زیرا او بر این باور بوده که سارقان او را خواهند کشت.

پس از اینکه سارقان دستان وی را بسته و درون وان حمام انداخته بودند، همسر کانیه وست و مادر دو فرزند توانسته خود را نجات داده و از همسایه ها کمک بطلبد.

در هفته گذشته، یک ویدئوی جدید در مورد این چهره تلویزیونی منتشر شد که نشان می داد او با گریه و ناراحتی در مورد سرقت توضیح می دهد. همچنین در پائیز خبری منتشر شد که در آن گفته شده بود، کیم کارداشیان پس از این سرقت به کابوس های شبانه دچار شده است.

منبع: thesun
دیجیاتو
بدون نظر

ورود