دیزنی از نکات مخفی در انیمیشن های «منجمد» و «موانا» و «زوتوپیا» پرده برداشت

دیزنی از نکات مخفی در انیمیشن های «منجمد» و «موانا» و «زوتوپیا» پرده برداشت

کارتون ها و انیمیشن ها از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و همه آن ها را دوست دارند. آن ها سن و سال نمی شناسند و حتی برخی بزرگترها بیشتر از کودکان کارتون تماشا می کنند. در میان تمام شرکت های سازنده انیمیشن، والت دیزنی توانسته با اخلاف زیاد از بقیه جلوتر باشد و خودش را به عنوان سرآمد صنعت انیمیشن معرفی کند. این شرکت تا به حال محصولات زیادی مانند دیو و دلبر، موانا و منجمد را روانه بازار کرده است.

یکی از ترفندهایی که همواره در کارتون های دیزنی مشاهده می کنیم، استفاده هوشمندانه از شخصیت های کارتون های قبلی در محصولات جدید است. والت دیزنی به تازگی ویدیویی منتشر کرده و در آن ترفندهای به کار رفته در انیمیش های موانا، زوتوپیا و یخ زده را آشکار کرده است.

قبلا چند نمونه از این کارها در وب سایت روزیاتو به شما نشان داده شده و اکنون نیز قصد داریم موارد دیگری را پیش روی چشمان شما قرار دهیم. تصاویر و ویدیوی زیر را ببینید تا جزئیات ماجرا برایتان روشن گردد.

sub-buzz-1211-1489171801-2-w700
اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که انیمیشن ها را دنبال می کنند، حتما تا به حال ترفندهای به کار رفته در محصولات مختلف را دیده اید. در این جا شاهد به کار گیری شخصیت دیوِ «دیو و دلبر» در کارتونی دیگر هستیم.
sub-buzz-29085-1489170640-2-w700
در انیمیشن موانا ماهی را دیدیم که دقیقا مشابه با فلاندر بهترین دوست پری دریایی در کارتون «پری دریایی کوچک» بود.
sub-buzz-29678-1489171395-10-w700
در کارتون موانا شخصیت مائوی به گوزنی تبدیل می شود که دقیقا شبیه به شخصیت سوئن در کارتون منجمد است.
انیمیشن
فیل های کوچکی که در زوتوپیا دیده ایم، دقیقا همان لباس هایی را به تن داشتند که شخصیت های السا و آنا در کارتون منجمد پوشیده بودند.

ویدیوی زیر باقی ترفندهای به کار رفته در «منجمد»، «موانا» و «زوتوپیا» را به شما نشان خواهد داد. پیشنهاد می دهیم به تماشای آن بنشینید.

منبع: buzzfeed
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • علی اشهدی فروردین ۲۵, ۱۳۹۶

    توی یوتیوب کاربر ها ایستر اگ بیشتر پیدا کرده بودند!

  • ناشناس فروردین ۲۸, ۱۴۰۱

    فک کنم همینطور پیش بریم نیک زرنگ نوه ی رابین هوده جودی هم نوه ی اسکیپی ?حقیقتا ملت خودشون کارخونه نوشابه سازی توپی دارند ?