همراه با روزیاتو در معروف ترین رستوران های تهران

از “مسلم” تا “ لوشاتو”  

همراه با روزیاتو در معروف ترین رستوران های تهران

شب های تابستان، فرصت خوبی را برای گردش با دوستان و اقوام برای پایتخت نشینان خوش نشین در کافه ها و رستوران های شمال و جنوب شهر فراهم می کند که گزارش امروز سرویس گردشگری روزیاتو، شما را با ۱۶مورد از رستوران های شناخته شده پایتخت آشنا خواهد کرد. با ما همراه باشید.

1-w900-h600

این گفتار شما را به دنیای رستوران های شناخته شده تهران از جنوب شهر تا بالای شهر می برد. از رستوران مسلم در بازار تهران که گردن پلو و کباب برگ هایش آن قدر معروف هست که روبرویش هر روز صف های طویل کشیده می شود و سابقه چند دهه مانند رستوران نایب دارد تا رستوران های لوکس و شیک چند ستاره بالاشهر.

رستوران گردی و پاساژ گردی، بخش جدایی ناپذیر از سبک زندگی ایرانی ها به خصوص تهرانی های عزیز است. مخصوصا در چند سال اخیر با رشد قارچ گونه پاساژ های عریض و طویلی که در شمال و جنوب تهران طراحی و ساخته شده است، شمار پاساژ گردان افزایش یافته و این تفریح کم هزینه و شاد، به خصوص برای دختران نوجوان و جوان، بعضا بخشی از فرهنگ گردشگری شهری آن ها به خصوص در ایان تابستان و اوایل پاییز هست. به هر حال، پاساژ گردی و بعضا رستوران گردی،‌ تفریح شیک، امن و مفرحی هست که ابزار های چندانی نیاز ندارد و در تهران به اندازه کافی،‌برای سلایق گوناگون، پاساژ و رستوران ایرانی و اروپایی و سنتی هست که اگر ماه ها به این کار مبادرت ورزید، باز هم جا برای رفتن هست!

رستوران در فرهنگ ایرانی ها از تبریز که شهر اولین های ایران هست آغاز شد و آرام آرام به شهر های مختلف کشور گسترش یافت. در تهران با ساخته خیابان لاله زار که ناصر الدین شاه قاجار قصد داشت تا شانزلیزه تهران شود، رستوران و کافه گردی از کافه نادری و رستوران نایب رونق یافت و تا به امروز که شاهد رستوران های لوکس چند ستاره و گردان در بخش های مختلف تهران و ایران هستیم، این مقوله ادامه یافته است.

در تاریخ معاصر ایران، بسیاری از قرار ها و ارتباطات و تعاملات سیاسی و فرهنگی و هنری، خواستگاهش مانند وین و پاریس و لندن،‌ در رستوران ها و کافه ها بوده است که کافه نادری یکی از آن هاست. کافه ای که محل گذر بزرگان ادب و فرهنگ بود.

گزارش امروز سرویس گردشگری روزیاتو برای کسانی که دوست دارند با رستوران های خاص و معروف تهران آشنا شوند، توصیه های جالبی دارد. با ما همراه باشید. رستوران اول را به رستوران مسلم اختصاص می دهیم.

رستوران مسلم

2-w900-h600

(چلوکبابی مسلم، مسلم ترین رستوران برای بازاری ها و چلوکباب خور های حرفه ای تهران هست)

قدیمی ها و بازار برو ها و اهالی کسب و کار سمت سبزه میدان و بازار قدیمی تهران، نام رستوران مسلم را به خوبی شنیده اند. حتی خیلی ها که این نام را نشنیده و کلا اهل پیتزا پپرونی و اسموتی و لازانیا با سس خردل ایتالیایی و ژیگو و این جور غذاهای فرنگی هستند، وقتی گذرشان به بازار می افتد و یک صف طویل را مشاهده می کنند، ناخودآگاه از خود می پرسند این جا کجاست؟ این جاکجاست که روی تابلو ان نوشته شده:

3-w900-h600

اگر به خیابان پانزده خرداد بروید، می توانید در یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین رستوران های تهران، غذا میل کنید. رستوران مسلم بر خللاف رستوران های لوکس ۵ ستاره، محیط آنچنانی با صندلی های فرانسوی و طراحی لهستانی ندارد! اما غذاهای خاصش مانند ته چین مرغ با ضخامت ۳۰ سانت و کباب برگ و مخصوصا گردن پلو، یکی از معروف ترین غذا های ایران رستوران پایین شهر تهران هست.

مسلم برای کسانی که کیفیت غذا و به طور کل غذا شناس هستند و می خواهند برای غذا پول بدهند و نه جا، بهترین انتخاب در تهران است. تقریبا در همه ایام سال برای صرف نهار، روبروی این رستوران صف کشیده می شود. هم بازاری ها و هم گردشگران و خریدارانی که به بازار قدیم تهران می آیند،‌علاقمند هستند تا در مسلم، غذا صرف کنند.

4-w900-h600

(ته چین مسلم و گردن مسلم، معروف ترین غذا هایی هست که احتمالا در این رستوران با آن مواجه می شوید)

اینجا بازار است! اصطلاحی هست که می گوید: بازاری جماعت، برای غذای بد پول نمی دهد!‌ اگر در بازار کسی غذا فروشی باز کند، یکی از پر ریسک ترین کارهای ممکن را کرده است. دوام در این بازار، یعنی طلای المپیک! کاری که مسلم از عهده اش بر آمده است.

5-w900-h600

(مسلم شعبه دیگری ندارد و بیرون بر متفاوتی دارد)

غذا فروشی دو طبقه مسلم، معمولا در راه پله هایش مملو از جمعیتی هست که در صف هستند. در مسلم، کسی دنبال خورشت نمی رود. نه این که خورشت بد باشد! خیر به این خاطر که اهالی بازار، خورشت را فقط در خانه و دست پخت عیال را قبول دارند! به هر حال،‌این فرهنگ جالبه بازار تهران است. بازاری با بیش از ۱ قرن سابقه.

به هر حال، اگر چلو کباب خور حرفه ای هستید و خود را بچه پایین حساب می کنید!، رستوران مسلم، انتخاب اول و اخر است! مشتری مسلم  تهران را می  توان با مشتری شیرینی فروشی حاج خلیفه یزد که بیش از نیم قرن در ساخت و تولید شیرینی های یزدی سابقه دارد، مقایسه کرد.

6-w900-h600

(تصویر نمای داخلی رستوران مسلم- جایی که سرویس دهی مطلوب است)

جالب است که بدانید شبکه های تلویزیونی مختلف خارجی، مستند هایی از این رستوران تهیه و در شبکه های اجتماعی مانند یویتوب به اشتراک گذاشته اند.

رستوران نایب

7-w900-h600

رستوران نایب، یکی از معروف ترین رستوران های ایران و تهران است. خیلی از قدیمی ها و چلوکباب خور های حرفه ای تهران، هنوز پس از گذشت چند دهه، بعضا رستوران نایب را به عنوان انتخاب اول قبول دارند. رستورانی که خیارشور های کوچکش، اوا را به برندی در میان رستوران دار ها تبدیل کرد. رستوران های نایب را باید معروفترین رستوران های تهران به حساب آورد. رستوران های زنجیره ای نایب که نقطه آغازشان چلوکبابی حاج علی نایب در بازار تهران بود، اکنون در اغلب نقاط تهران دایر هستند و توسط نوه های حاج علی مدیریت می شوند. رستورانی که اکنون تحت نام شرکت نایب گستر فعالیت دارد و ادامه دهنده راه یک رستوران دار بزرگ هست.

8-w900-h600

(تصویر گواهی تاریخی و جالب اداره کل شهربانی وقت مبنی  بر اجازه تاسیس رستوران نایب در بازار صحاف ها – سال ۱۳۱۷)

این که چطوری نایب، نایب رستوران دار های تهران شد، پارگراف زیر اطلاعاتی خوبی می دهد:

حاج علی فردی بود که از تبریز به تهران به دربار ناصرالدین شاه آمد. بعد از مدتی تمامی‌همراهان ایشان به تبریز مراجعت کردند ولی حاج علی چون در تهران با یکی از اقوام ازدواج کرده بود برنگشت و چون شغلی هم نداشت یکی از آشپزان دربار در تبریز را با خود به تهران آورد و اولین چلوکبابی ایران را در بازار تهران برپا کرد. بازار تهران هم پس از آن به بازار صحاف‌ها و بعد هم بازار طلافروشان یا زرگرها تغییر نام داده است. چلوکبابی حاج علی در یک سال اول مشتری نداشت و فقط درباری‌ها یا سفارتخانه‌ها چلوکباب حاج علی را سفارش می‌دادند. پس از یک سال چلوکبابی رونق گرفت و بوی کباب بازاری‌ها را به سمت مغازه حاج علی می‌کشاند.. . . . . . .

نایب از جمله رستوران های پر شعبه در تهران هست که گویا اخیرا به فرانسه و آمریکا هم رفته است. رستوران نایب اگر چه معروف و خوش نام هست در تهران و پاتوق بسیاری از شخصیت های سیاسی و هنری و ورزشی معاصر بوده است، اما صابون وزارت بهداشت، بعضا به تن برخی از شعبه هایش مانند سهروردی خورده است.

9-w900-h600

نایب در تهران شعب زیادی دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://nayebonline.com مراجعه کنید.

چلوکبابی البرز

10-w900-h600

از دیگر رستوران های معروف تهران و به قول چلو کباب خور های حرفه ای، بهترین کبابی های تهران. کباب های ۷۰ سانتیمتری رستوران البرز چند دهه هست که شهره بوده و بااستقبال گسترده ایرانی ها و حتی گردشگرانی که توسط تریپ اداویزر و لونلی پلنت با رستوران های تهران آشنا می شوند،‌قرار گرفته است. البرز، یکی از گران ترین و خوشمزه ترین کباب های ایران را به سبک خودش سرو می کند.

11-w900-h600

جایی در سهرودی شمالی و کمی پایین تر از شعبه سهروردی رستوران نایب تهران، رستوران البرز قرار دارد که البته سر یک کوچه قرار دارد و اگر شما رستوران گرد حرفه ای نباشید، به طور  تصادفی بااین رستوران آشنا نخواهید شد.

البته این رستوران فضای خیلی خوبی دارد و به قولی طراحی مدرن دارد و سبک غذاهایش ایرانی و فرنگی می باشد. اما بسیاری از مشتریان قدیمیش، هم چنان عاشق کباب های ۷۰ سانتی البرز هستند. این رستوران اکنون بیش از ۱۲۰ پرسنل و سالن VIP دارد که مخاطبان و شخصیت های مختلفی از ان در طول سال استفاده می کنند.

چلوکبابی البرز در سال ۱۳۴۶ توسط مرحوم “برماس” بنیان نهاده شد. از همان ابتدا هدف این رستوران ارائه غذا با بهترین کیفیت و بالابردن استاندارد کاری در این صنف بود. این رستوران در سال ۱۳۵۰ به مکان فعلی آن یعنی خیابان سهروردی شمالی نبش کوچه نیکوقدم، منتقل شد.

12-w900-h600

در سال هایی که سیستم های مدیریت جدید و استانداردهای کیفی و بهداشتی چندان جایی در صنف رستوران و چلوکبابی نداشت، چلوکبابی البرز در تلاش بود تا سیستم مدیریت جدید را در کار خود پیاده سازی کند. سیستم های HACCP ، استفاده از متخصصین بهداشت، ایزو و سیستم های مدیریتی، فرستادن افراد به خارج از کشور جهت دیدن دوره های تخصصی، همه و همه از جمله مواردی است که رستوران البرز در آنها پیش گام است.

رستوران البرز تهران را در نشانی www.alborzrest.com دنبال کنید.

 

رستوران اسفندیار

13-w900-h600

رستوران ۵ ستاره اسفندیار، یکی از رستوران های خیلی لوکس تهران است. رستورانی روبروی اتوبان نیایش در تقاطع ولیعصر. رستورانی برای سلیقه های خاص و قرار های خاص و خلاصه،‌برای آدم های خاص. اما همواره از طیف های مختلف در این رستوران حضور دارند. مخصوصا در ایام رمضان که منوی ویژه و جذابی برای روزه داران عزیز در نظر گرفته است. به هر حال، اسفندیار یک سالن بزرگ کلاسیک دارد که در آن موسیقی کلاسیک نیز اجرا می شود. طبقه دوم اسفندیار نیز دارای مبلمان و دکوراسیون سنتی است و در آن موسیقی سنتی اجرا می شود. اسفندیار منوهایی مجزا مناسب جشن های شما دارد. رستوران اسفندیار بعضی شب ها به صورت بوفه غذا سرو می کنید.

14-w900-h600

موسیقی زنده در بوفه رستوران اسفندیار از جمله برنامه هایی هست که شب های تابستان را برای شما خاطره انگیز می کند. رستوران اسفندیار را در بلوار اسفندیار تجربه کنید که معمولا تخفیف های خوبی هم از طریق سایت های تخفیف در اختیار مخاطبانش قرار می دهد.

 

 

سفره خانه سنتی عالی قاپو

15-w900-h600

اگر گذر شما به ونک و ابتدای خیابان گاندی افتاد، سری به رستوران عالی قاپو بزنید. عالی قاپو را در اصفهان زیاد شنیده ایم. اما این بار در تهران، رستورانی با سبک معماری و چیدمان جالب از تهران قدیم پیش روی ما قرار دارد که تجربه غذا خوردن در ان جالب خواهد بود.

16-w900-h600

(تصویری از فضای داخلی و خاص رستوران سنتی عالی قاپوی تهران)

طراحی رستوران به گونه ای هست که تابلوها و اشیای نفیس، شما را به تهران نه چندان دور زمان ناصری می برد. اگر قصد دارید در فضای تهران قدیم به نهار یا خوردن شام بپردازید، رستوران عالی قاپو انتخاب خوبی  هست. در این رستوران فقط غذاهای ایرانی سرو می شود و کباب و دوغ و ریحان و چنجه آن، مشهور است.

رستوران گردان برج میلاد

17-w900-h600

اگر دوست دارید در ارتفاع ۳۰۳ متری از سطح زمین با عالی ترین view از تهران، غذای ایرانی و فرنگی میل کنید و حاضرید بش از ۱۷۰ هزار  تومن به ازای هر نفر پرداخت کنید، شما را به بزرگ ترین رستوران گردان جهان در برج میلاد تهران دعوت می کنیم. این رستوران، بوفه هم دارد که حدود ۱۴۵ هزار تومان به ازای هر نفر خواهد بود.

18-w900-h600

رستوران گردان برج میلاد، یک تجربه متفاوت برای رستوران گرد های فعال است. تجربه ای که شاید خیلی ها به دنبال صرف غذای خاص در ان نباشند، اما مکان، بر غذا می چربد! رستوران گردان برج میلاد جایی هست که می توانید تا دور دست های تهران را از شرق و غرب و شمال و جنوب نظاره گر بوده و با توجه به گردش ۳۶۰ درجه ان، غذایی با دورنمایی از شهری در دامنه کوه البرز را صرف کنید. البته اگر از این نوع رستوران دوست ندارید، شما را به استفاده از رستوران سنتی برج میلاد دعوت می کنیم.

تجربه ای متفاوت در  رستورانی متفاوت.

برای اطلاعات بیشتر به سایت    http://www.milad.tanin-restaurants.ir   مراجعه کنید.

رستوران آنتروکوت

20-w900-h600

این رستوران یکی از رستوران های فرانسوی معروف تهران هست که برای فرنگی پسند ها، انتخاب خوبی هست. رستورانی که از جهاتی منحصر به فرد بوده و این قضیه را می توان از مبلمان، دکوراسیون، تابلو های روی دیوار و شکل پرداه های احساس کرد. رستورانی که سر درش: پاریس تا ژنو هک شده است. انتروکوت می کوشد تا حال و هوای کافه رستوران های پاریس را در تهران به شما بدهد.

درباره این رستوران آمده است:

کافه دو پاریس “آنتروکوت” توسط “خانم بوبیر” در شهر ژنو سوئیس در سال ۱۹۳۰ با موفقیت بی نظیر و غیر قابل تصوری روبرو شد. او با تهیه منوی ابتکاری و مخصوص خود به شهرت و موفقیت جهانی رسید. منوی ویژه آنتروکوت شامل استیک مخصوص و یک نوع سس که با فرمول بین المللی تولید می شود، این منو همراه با سالاد ویژه و ابتکاری آنتروکوت سرو شده و سالاد ابتکاری آنتروکوت سس منحصر به فرد خود را دارد.

21-w900-h600
دسرهای مخصوص شامل پروفیت رولز و بستنی های مختلف با سس شکلات سرو می گردد. فرمول تهیه سس آنتروکوت هنوز هم فقط در اختیار رستورانهای تحت کنترل و وابسته آن می باشد.
رستورانها در سرتاسر دنیا سعی در تقلید این فرمول نموده اما هیچ یک از آنها نتوانستند سس مشابه و با کیفیت اصلی را تهیه نمایند. بدینوسیله خوشحالیم به اطلاع برسانیم که رستوران آنتروکوت تهران تنها و نخستین رستوران این گروه از رستوران ها در ایران می باشد.

غذاهای دریایی و پخت و شیوه سرو فرانسوی، سبب میشود تا آنتروکوت با دیگر رستوران های هم ردیف خود قدری متفاوت باشد. رستورانی که در خیابان شیراز جنوبی قرار دارد و تقریبا پاتوقی  خاص برای رستوران گرد های فرنگی دوست خاص هست.

برای کسب اطلاعات بیشتر به http://www.entrecote.ir/Default.aspx?Lan=fa مراجعه کنید.

رستوران لوشاتو

23-w900-h600

اگر فرنگی باز و عشق پاریس و فرانسه و این حرف ها هستید، پیشنهاد دیگری به شما داریم. رستوران لوشاتو در شمال تهران، یکی از معروف ترین رستوران های چند سال اخیر برای لاکچری باز ها به شمار می رود. کافیست به دربند روبروی کاخ سعد آباد بروید، با لوشاتو مواجه می شوید.

24-w900-h600

لوشاتو که در زبان فرانسه«لِچاتوو »تلفظ می شود به معنی «قصر» است. رستوران لوشاتو که حدود ۴۰۰ متر زیر بنا دارد از دو طبقه کامل و یک نیم طبقه تشکیل شده است که در طبقه نخست شاهد میزهای ۶ نفره و ۸ نفره و ۲ نفره خواهی بود که به میزان نیاز مستقر می شود.

با نگاهی به منوی رستوران لوشاتو در بخش پیش غذها از خاویار بلوگا که کمیاب نیز هست به چشم می خورد تا سالمون دودی با نان تُست. بیش از ۱۰ نوع پیش غذا را خواهی دید و ۴ نوع سوپ خاص نیز لحظات آرامی را به صرف غذای اصلی متصل خواهد کرد. اما منوی غذاهای اصلی کلکسیونی است از انوع غذاهای ویژه و خوش طعم.

انتظار چلوکباب و غذا های ایرانی در این نوع رستوران ها نداشته باشید و اگر خیلی با گوشت میانه ندارید، رستوران های فرانسوی خیلی برای سلیقه شما مطلوب نیست.

رستوران باغ گیلاس

25-w900-h600

رستورانی خاص در محیطی جالب. رستوران باغ گیلاس از جمله رستوران های جدید تهران هست که مدتی از معروفیت آن می گذرد. این رستوران در منطقه ولنجک قرار دارد و کافه رستوران لوکس مانند رستوران اسفندیار محسوب می شود. سالن های مجزا با فضای باز و سرو غذاهای ایرانی، محیط منحصر به فردی برای صرف غذا در تابستان ۹۵ است. روبروی دانشگاه شهید بهشتی، رستوران باغ گیلاس در دسترس شما خواهد بود.

26-w900-h600

(تصویری از محیط جالب رستوران یاغ گیلاس)

رستوران الیزه

27-w900-h600

اگر به تجریش رفته باشید و سری به مرکز خریدتندیس زده باشید،‌ احتمالا از اردک آبی و رستوران الیزه، چیز هایی شنیده اید. رستوران الیزه در بان تندیس قرار دارد و فضایی ۷۰۰ متر سرپوشیده و ۹۰۰ متر  فضای باز در اختیار مشتریان خاص قرار داده است. از محیط باز ان، دربند و کوه های کنار مشخص  هست و مخصوصا شب های تابستان، محیط خنگ و منظره زیبایی را روبروی چشمان شما قرار می دهد که خیابان ولیعصر یکی از ان ها است.

28-w900-h600

(یکی از جذابیت های رستوران الیزه، قرار گیری شمع های عطری در وسط هر میز هست)

غذاهای بین المللی معمولا دراین رستوران سرو می شود و آشپزی بین المللی در این مجموعه فعال هست. یکی از جذابیت های رستوران، قرار گیری آشپزخانه ای در وسط سالن هست که با دیوار های شیشه ای، شما را با نحوه پخت غذا آشنا می کند.

رستوران نارنجستان

29-w900-h600

رستوران نارنجستان در نزدیک قنادی لادن روبروی میدان شهرداری سعادت آباد قرار دارد. رستوران نارنجستان در یکی از مرتفع ترین برج های منطقه واقع شده و لحظات خاصی را برای مخاطبان خاص در محیطی لاکچری با چشم انداز شهرک غرب و سعادت آباد برای مشتریان رقم می زند. پیانوی بزرگی که در این رستوران قرار گرفته است، فرصت خوبی برای گوش دادن به موسیقی های کلاسیک و هم چنین، صرف کردن غذای لذیذ است.

رستوران نارنجستان از جمله رستوران های لوکس با غذا های متفاوت به نسبت رستوران هایی هست که در بالا به آن اشاره شد و بد نیست یک بار ان را تجربه کنید.

30-w900-h600

به هر حال اگر دنبال صرف غذا با موسیقی زنده و نمایی خاص از تهران چه در روز و چه در شب هستید، نارنجستان سعادت ٖآباد را توصیه می کنیم. رستورانی مجلل با مکانی جالب در غذا فروشی ایی با منوهای فرنگی و ایرانی.

رستوران اردک آبی

31-w900-h600

برای کسانی که به تجریش می روند و سری به بازار تندیس می زنند، اگر علاقه ای به رستوران الیزه نداشته باشند، می توانند تجربه استفاده از منوی باز رستوران اردک آبی را داشته باشند. رستوران اردک آبی بیش از ۱۰ سال هست که در زمینه بوفه باز متنوع ایرانی و فرنگی فعال هست و برندی خاص در میان رستوران های شمال شهر به شمار می رود.

32-w900-h600

شما با پرداخت ورودیه، می توانید از غذاهای مختلف به هر اندازه که دوست دارید استفاده کنید و چند ساعتی در این رستوران سپری کنید. اردک آبی از جمله رستوران هایی هست که پاتوق خیلی هاست و بعضی ها در طول ماه ،‌بارها با دوستانشان به این رستوران منو  باز و بوفه ای شکل و سلف سرویس، مراجعه می کنند.

33-w900-h600

ادرک آبی چند باری باز و بسته شده است. بیش از ۳۰۰ هزار نتیجه جست و جو درباره این رستوران در وب، نشان می دهد که اردک آبی در تهران،‌شناخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت blueduck.ir مراجعه کنید.

اردک آبی برای صبحانه، نهار و شام، یک انتخاب خوب هست مخصوصا اگر مهمان خارجی دارید و دوست دارید انواع مختلف غذاهای ایرانی را تست کند!

۵ رستوران دیگر تهران هم هستند که مخاطبان خاص خود را دارند و به نظر می رسد در همه فصل سال، می توانند مورد استفاده هموطنان به خصوص تهرانی های خوش نشین باشند.

34-w900-h600

(تصویری از رستوران دیوان در خیابان فرشته تهران)

رستوران دیوان که در خیابان فرشته تهران واقع شده است، رستورانی لوکس است. رستورانی با غذا های متنوع اما محیطی خیلی خاص و جذاب. محیط لوکس این رستوران برای کسانی که دوست دارند همواره در فضایی مدرن به غذا خوردن مشغول باشند، تجربه لذت بخشی خواهد بود. ظرف هایی که در آن غذا سرو می شود و محیط رستوران، خیلی ها را جذب می کند. حتی مشکل پسندای رستوران گرد.

35-w900-h600

پذیرایی با چای طعم دار از جمله سرویس های خاص این رستوران به شمار می رود.

رستوران دیوان را در طبقه ۸ مجتمع سام سنتر در خیابان فرشته ببینید.

رستوران لوکس طلایی، رستوران سنتی دیزی سرا، رستوران کردی کازیوه از جمله دیگر رستوران های خاص برای سلیقه های خاص در تهران هستند که پیشنهاد میکنیم حداقل یک بار تجربه نمایید.

رستوران گردی در تهران، بر اساس فصل و سلیقه افراد، وضعیت متفاوتی را خلق می کند. خیلی ها علاقه ای به غذای فرنگی ندارند، بعضی ها هم با گوشت میونه خوبی ندارند. بعضی ها هم فقط غذای فرنگی دوست دارند و غذای ایرانی را فقط پیش خانواده و با دست پخت همسرشان یا مادرشان قبول دارند.

خلاصه برای هر نوع ذائقه و سلیقه ای در تهران، رستوران ایرانی و بین المللی وجود دارد. رستوران هایی با طیف گوناگونی از خدمات و شیوه ارائه غذا و هم چنین شیوه های سر و غذا. رستوران های در مکان های خاص و لوکس با فضایی باور نکردنی از برج میلاد تا سام سنتر!

خلاصه اگر عاشق رستوران گردی هستید و مهمان خیلی خاص دارید، یکی از رستوران های پیشنهادی را انتخاب کنید. هر کدام را که انتخاب کنید، تجربه غذا خوردن در محیطی خاص را خواهید داشت که می تواند لحظات خاطره انگیزی برای شما به خصوص در تابستان ۹۵ رقم بزند.

تجربه های خود را از کافه گردی ها و رستوران گردی های تهران و شهر خود در سراسر ایران از طریق کانال های ارتباطی روزیاتو برای ما ارسال کنید تا در سایت درج شود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • احمد آذر ۱۸, ۱۳۹۶

    مطالب پیشنهادی وب جالبه ” کشف داروى ضد سفیدى مو در ایران دنیا را متعجب کرد! ” تبلیغات۵۰۴۰ مجموعه ای کلاهبردار و دروغ پرداز که کافیه یه سرچ کوچیک انجام بدید دربارش . چقدر سر ملت را شیره و مالیدن و چاپیدن
    واقعا متاسفم برای رزویاتو