تجربه هیجان دو برابری ترن هوایی با هدست های واقعیت مجازی [تماشا کنید]

تجربه هیجان دو برابری ترن هوایی با هدست های واقعیت مجازی [تماشا کنید]

در دنیای کنونی تقریبا همه انسان ها می توانند سوار بر جت جنگنده شده و در میان آسمان خراش ها ویراژ داده و هم زمان با فرازمینی ها هم مبارزه کنند. این تجربه های سرشار از لذت و هیجان، به لطف فناوری «واقعیت مجازی» برای بشر مهیا گشته و هر روز با پیشرفت های فراوانی همراه بوده و به عرصه های تازه ای از زندگی بشر وارد می شوند.

وی آر، تلاش انسان برای از بین بردن مرز بین واقعیت و خیال است؛ شاید درست تر این باشد که بگوئیم واقعیت مجازی در واقع ادغام فضای مجازی و دنیای واقعی است و بدون شک جذابیت فوق العاده زیادی برای کاربر در پی خواهد داشت.

یکی از حوزه هایی که این فناوری به آن ورود نموده، شهربازی و ترن های هوایی است؛ تجربه هیجان مثبت و سرشار از شادیِ ترن هوایی با فناوری VR تلفیق شده و سرگرمی جدیدی برای کاربران مهیا ساخته است. به این صورت که، داوطلبین، هدست واقعیت مجازی را روی صورت گذاشته و دیگر قادر نیستند که مسیر حرکتِ ریل ترن هوایی را ببینند اما در عوض، چشم اندازهای ۳۶۰ درجه مجازی را مشاهده می کنند که به مراتب ترسناک تر از تجربه عادی رولر کوستر خواهد بود.

برای اینکه دقیقا حس و حال این سرگرمی را درک کنید، پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را تماشا کنید. پیش از دیدن ویدئو شاید بد نباشد بدانید، در حال حاضر در گرجستان، تگزاس، کالیفرنیا، میسوری، ماساچوست، مریلند، نیویورک و مونتریال، چنین رولر کوسترهایی در حال فعالیت هستند.

با روزیاتو همراه باشید.

منبع: cnn
بدون نظر

ورود