سریال های انیمه ژاپنی که بدون شک از دیدن آن ها لذت خواهید برد [قسمت اول]

سریال های انیمه ژاپنی که بدون شک از دیدن آن ها لذت خواهید برد [قسمت اول]

این روزها تب سریال های تلویزیونی در سراسر جهان چنان بالا گرفته که فیلم های سینمایی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و بسیاری از افراد تماشای سریال های تلویزیونی را به فیلم های سینمایی ترجیح می دهند. به همین دلیل روز به روز بر تعداد سریال های تلویزیونی افزوده می شود و شبکه های تلویزیونی بر سر جلب کردن تماشاگران بیشتر به شدت با هم رقابت دارند. در این میان برخی سریال های انیمه که اکثراً در کشور ژاپن ساخته می شوند تا حدود زیادی در کشورهای اروپایی مهجور مانده و توجه زیادی به آن ها نمی شود. در این مطلب قصد داریم ۳۵ مورد از این سریال های انیمه را که از دیدن آن ها لذت خواهید برد به شما معرفی کنیم. با ادامه ی متن همراه باشید. لازم به ذکر است که از طریق این لینک به قسمت دوم این مطلب دسترسی خواهید داشت.

۱- Fullmetal Alchemist: Brotherhood

maxresdefault-w700
این سریال انیمه ژاپنی داستان دو برادر به نام های ادوارد و آلفونس الریک را روایت می کند که توسط مادرشان در یک روستای دور افتاده در یک کشور خیالی بزرگ می شوند. پدرشان که یک کیمیاگر ماهر و با استعداد بوده در دوران کودکی این دو، خانواده را ترک کرده است. این دو پسر نیز علاقه ی زیادی به کیمیاگری نشان می دهند و بعد از مرگ مادرشان برای بهبود بخشیدن استعداد کیمیاگری خود به تمام دنیا سفر می کنند و در نهایت سعی می کنند با استفاده از مهارت خود مادرشان را به زندگی بازگردانند.

۲- Hunter × Hunter

62c5a85d85606384037a64df03dd0ff0-w700
این سریال داستان پسربچه ای به نام گون فریکس را روایت می کند که از دوران کودکی به وی گفته شده که پدر و مادرش مرده اند. اما بعد از مدتی یکی از دوستان پدرش به وی می گوید که پدرش زنده و یک هانتر بسیار زبردست است. هانترها انسان هایی هستند که توانایی فوق العاده ای در ردیابی گنجینه های پنهان، هیولاهای شرور و دیگر انسان ها را دارند. از این رو پسر بچه ی داستان تصمیم می گیرد با یادگیری فنون هانترها و موفقیت در آزمون های آن ها به یک هانتر زبده تبدیل شده و پدرش را پیدا کند.

۳- Durarara!!

durarara2-w700
سریال انیمیشن «Durarara!!» یک انیمه ژاپنی است که داستان یک نوجوان به نام میکادو را روایت می کند که علاقه ی فراوانی به زندگی در یک شهر بزرگ دارد. بدین منظور همراه با دوست دوران کودکی خود به شهر بزرگ ایکبوکورو نقل مکان می کند. دوست میکادو در مورد کسانی که در این شهر باید از روبرویی با آن ها خودداری کند به او هشدار می دهد. این افراد معمولا خلافکار یا دارای قدرت های فراانسانی هستند. ادامه ی داستان به برخورد بین میکادو با این افراد و روابط آن ها با یکدیگر می پردازد.

۴- Yu Yu Hakusho

4172_yu_yu_hakusho-w700
این انیمیشن داستان یک خلافکار نوجوان خیابانی به نام یوسوکه اورامشی را روایت می کند که در تلاش برای نجات یک کودک بر اثر برخورد با ماشین جان خود را از دست می دهد. روح او توسط یک زن مورد استقبال قرار می گیرد و به جهان دیگر راهنمایی می شود تا در مورد اعمالش مورد قضاوت قرار گیرد. این زن به یوسوکه اعلام می کند که عمل قهرمانانه ی او حتی دنیای مردگان را نیز تحت تاثیر قرار داده و هنوز جایی در بهشت یا جهنم به وی اختصاص داده نشده است. از این رو در ادامه به وی اجازه داده می شود که به دنیای انسانی بازگردد. یوسوکه به کمک دوستانش آزمون های سخت را پشت سر می گذارد و به دنیا باز می گردد و به وی لقب «بازرس دنیای مردگان» داده می شود و از او خواسته می شود به بررسی فعالیت های فراطبیعی رخ داده در دنیای انسان ها بپردازد.

۵-Soul Eater

bd80032abbaeec4e317a651eadbc88f8-w700
داستان این سریال در مورد یک مدرسه ی آموزش سلاح مرگ درشهر مرگ در نوادا است. این مدرسه توسط شخصی به نام شینیگامی که به وی «مرگ» نیز می گویند اداره می شود. در این مرکز افرادی که توانایی تبدیل شدن به اسلحه را دارند و سازندگان این سلاح ها آموزش داده شده و رهبری می شوند. هدف اعضای این مدرسه ساختن سلاح هایی برای شکست دادن و جذب کردن روح ۹۹ انسان شرور و یک جادوگر است که در نهایت باعث بالا رفتن قدرت سلاح های آن ها می شود.

۶- Fruits Basket

fruits2-w700
بعد از این که مادر یک دختر دبیرستانی در یک حادثه ی رانندگی کشته می شود وی تصمیم می گیرد که با پدربزرگش زندگی کند. بافت جدید خانوادگی و رفتارهای غیردوستانه ی اعضای خانواده ی جدید با او باعث می شوند که وی موقتاً از خانه ی پدربزرگش خارج شده و از آن جایی که هیچ جایی برای رفتن ندارد وی در یک چادر ساکن شده و سعی می کند امورات خود را بگذراند. وی در نهایت خانه ای را در یک منطقه ی بدنام از شهر پیدا می کند که یکی از دوستان و همکلاسی هایش نیز در آن منطقه سکونت دارد. در همان روز اول ورود وی به خانه ی جدید یک نوجوان از سقف خانه پایین آمده و به وی حمله می کند و در نهایت متوجه می شود که این مکان نفرین شده است.

۷- Spice and Wolf

191608-w700
این سریال انیمیشن داستان یک بازرگان ۲۵ ساله به نام کرافت لارنس را روایت می کند که برای خرید و فروش کالا از شهری به شهر دیگر می رود. تنها هدف او از این کار به دست آوردن سرمایه کافی برای راه اندازی یک مغازه است و تاکنون در طول سال ها تجارت و سفر تجارب بسیاری را در این زمینه کسب کرده است. یک شب وی در واگنش در شهر پاسول یک الهه ی گرگی ظاهر می شود که هولو نام داشته و بیش از ۶۰۰ سال عمر دارد. وی خود را به شکل یک دختر ۱۵ ساله درآورده ولی دم و گوش گرگ را دارد. هولو خود را الهه ی حاصلخیزی مزراع شهر معرفی می کند. وی علی رغم این که از کشاورزی شهر مراقبت کرده است دوست دارد که به زادگاه خودش بازگردد. در این راه وی می خواهد همراه با لارنس همسفر شود.

۸- Inuyasha

کاگومه هیگوراشی در یک معبد خانوادگی فرقه ی شینتو در شهر توکیو همراه با مادر، پدر بزرگ و برادر کوچکترش زندگی می کند. در روز تولد ۱۵ سالگی کاگومه، وی در تلاش برای پیدا کردن گربه اش با یک هزارپای شرور که از چاه معبد بیرون آمده است مواجه می شود که کاگومه را با خود به درون چاه می کشد. اما به جای این که کاگومه به ته چاه برسد به دوران گذشته ی کشور ژاپن بازمی گردد. هزارپای مذکور به دنبال یک جواهر به نام «شیکون» می گردد که تمامی آرزوهای صاحب خود را برآورده می کند. این هزارپا قبلا توسط یک روحانی جنگجو به نام کیکیو که بسیار شبیه کاگومه بوده شکست خورده است و در واقع روح کیکیو در بدن کاگومه تجلی پیدا کرده و جواهر مذکور در بدن کاگومه قرار دارد. در نهایت یک جوان گماندار او را از دست هزارپای شرور نجات می دهد.

۹- Your Lie In April

your-lie-in-april-2-w700
این سریال داستان یک اعجوبه ی نواختن پیانو به نام کووسی آریما را روایت می کند که در میان نوجوانان موسیقی دان خود به شهرت رسیده و برنده ی رقابت های بین آن ها است. بعد از این که مادر و استاد پیانوی بی احساس اش می میرند، آریما به شدت دچار مشکلات روحی می شود و علی رغم سالم بودن سیستم شنوایی اش دیگر نمی تواند صدای پیانو خود را بشنود. بدین ترتیب وی به مدت ۲ سال به پیانو دست نمی زند و دنیا را یک جور می بیند و زندگی اش را با دوستانش می گذراند تا این که یک دختر با ورودش به زندگی او همه چیز را تغییر می دهد. این دختر که استعداد قابل تحسینی در نواختن ویولون دارد به آریما کمک می کند که بار دیگر به نواختن پیانو روی بیاورد.

۱۰- Usagi Drop

thumb-1920-322801-w700
وقتی که دایکیچی ۳۰ ساله برای مراسم تدفین پدربزرگش باز می گردد درمی یابد که وی یک دختر ۶ ساله به نام رین داشته که مادر او را کسی نمی شناسد. این دختر بچه مورد اذیت و آزار و بی اعتنایی افراد خانواده ی پدربزرگ او قرار می گیرد و دایکیچی برخلاف میل اش تصمیم می گیرد که از رین مراقبت کند. اما دایکیچی مجرد است و هیچ تجربه ای در زمینه ی بزرگ کردن بچه ندارد. وی در این زمینه با مشکلات زیادی مواجه می شود و بعد از آشنایی با یک مادر تنها اوضاع برای او و رین تغییر می کند.

۱۱- Erased

erased-1-w700
این سریال انیمه داستان یک مرد به نام ساتورو فوجینوما را روایت می کند که می تواند در زمان سفر کند و از وقوع رخدادهای ناگوار جلوگیری نماید. وقتی که مادرش توسط یک مهاجم ناشناس کشته می شود ناگهان ساتورو به ۱۸ سال قبل فرستاده می شود، زمانی که وی در دوران ابتدایی درس می خواند که بدین ترتیب وی موفق می شود از ربوده شدن سه نفر از دوستانش جلوگیری کند. این موضوع عواقبی را برای وی به همراه دارد.

۱۲-Paranoia Agent

Paranoia-Agent-w700
یک طراح کمرو به نام تسوکیکو ساگی بعد از این که شخصیت یک سگ صورتی را می سازد و با آن به شهرت می رسد به شدت تحت فشار است که موفقیت خود را تکرار کند. یک شب که در حال بازگشت به خانه است توسط یک پسربچه ی دبستانی اسکیت سوار مورد حمله قرار می گیرد. دو بازرس پلیس مامور رسیدگی به پرونده می شوند. آن ها در ابتدا تصور می کنند که تسوکیکو در مورد حادثه به آن ها دروغ می گوید تا این که خبرهایی در مورد حمله ی دیگری با همین اوصاف به دست آن ها می رسد که در نتیجه ی آن یک نفر جان خود را از دست داده است. این حملات ادامه پیدا می کند اما هیچ یک از قربانیان چهره ی مهاجم را به یاد ندارند. بازرس های مذکور برای پیدا کردن مظنون تلاش بسیاری می کنند اما موفق نشده و در نتیجه شغل خود را از دست می دهند. در ادامه مشخص می شود که حملات برنامه ریزی شده هستند و مهاجم با حمله به افرادی که در شرایط خوبی قرار ندارند باعث می شود که زندگی آن ها بهتر شود.

۱۳- Gintama

Episode_266-w700
داستان این سریال در دورانی رخ می دهد که بشریت توسط موجوداتی بیگانه به نام «آمانتو» مورد حمله قرار گرفته اند و سامورایی های ژاپن برای مقابله با این مهاجمان فرازمینی با هم متحد می شوند. شوگان که حاکم مردم ژاپن در آن دوره است بعد از پی بردن به توانایی های این بیگانگان به سامورایی ها خیانت کرده و کشور را به بیگانگان تسلیم می کند. در نهایت وی با ان ها قراردادی می بندد که بر اساس آن بیگانگان می توانند وارد محل زندگی مردم شده و هیچ کسی حق ندارد از شمشیر استفاده کند. شمشیرهای سامورایی ها نیز از آن ها گرفته می شوند تا نتوانند علیه بیگانگان قیام کنند. در این میان یک سامورایی به کمک جوانی رنج کشیده و دختری از بیگانگان را از دست یاکوزا نجات می دهند. و این سه نفر با هم متحد شده و علیه نابرابری و ستم وارد نبرد می شوند.

۱۴- Love, Chunibyo & Other Delusions

d897ccf6ad56552decee4e1e7cdc0a3924161fc4_hq-w700
این سریال داستان پسر نوجوانی به نام یوتا توگاشی را روایت می کند که در دوران دبیرستان به یک اختلال روانی مبتلا می شود و فکر می کند که دارای قدرت های ماوراء الطبیعه است و بدین ترتیب خود را از دوستانش دور نگه می دارد. اما در نهایت حال او بهتر شده و سعی می کند علی رغم نداشتن دوستان قدیمی به مدرسه بازگردد. در این زمان یکی از دخترهای همکلاسی او که در توهم به سر می برد از گذشته ی یوتا باخبر شده و به او علاقمند می گردد. در ادامه این دختر که ریکا نام دارد بعد از این که می بیند یوتا برخلاف دیگران از رفتارهای ناعاقلانه و توهمات او ناراحت نمی شود بیش از پیش به او وابسته می شود. یوتا در ادامه در می یابد که ریکا در اثر مرگ ناگهانی والدینش به توهم و خیالات روی آورده است. در نتیجه او تصمیم می گیرد که به ریکا کمک کند.

۱۵- Yuri!! On Ice

507d28767adaff2479ba6a50a53c6d00-w700
یک اسکیت سوار جوان بعد از شکست خوردن در مسابقه ی فینال اسکیت سواری کشور ناراحت از این موضوع به زادگاهش در کیوشو باز می گردد و در آن جا با دوست دوران کودکی اش ملاقات می کند. بعد از این که دوستش فیلمی از حرکات اسکیت سواری یوری را به صورت اتفاقی در اینترنت پخش می کند یک اسکیت سوار مشهور روسی بعد از دیدن این فیلم برای مربی گری یوری به کیوشو می رود و بار دیگر موفقیت را نصیب یوری می کند.

۱۶- Cowboy Bebop

cowboy-bebop1-w700
در سال ۲۰۷۱ و بعد از این که یک حادثه ی بزرگ زمین را غیرقابل سکونت کرده انسان در بسیاری از سیاره های کوهستانی و قمرهای منظومه ی شمسی ساکن شده است. بعد از بالا گرفتن خشونت در این قلمروها پلیس بین کهکشانی شکارچیانی به نام «گاوچران» را استخدام می کند که به تعقیب افراد شرور پرداخته و با زنده تحویل دادن آن ها جایزه دریافت می کنند. در ادامه یک تیم از این شکارچیان در تعقیب افراد شرور به مشکلات بسیاری دچار می شوند.
منبع: buzzfeed
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴۰ نظر

ورود

  • mehran-faraji خرداد ۷, ۱۳۹۶

    من با انیمیشن های ژاپنی زیاد حال نمیکنم یکم عجیبن

    • رامین خرداد ۸, ۱۳۹۶

      محض اطلاعت غنی ترین داستان هارو دارن من خودم زیاد طرف دارشون نیستم اما مطمعنم فیلم های هالیودی و سریال های خوبی که میبی خیلی از ای انیمه ها ایده گرفتن

    • mahyaddin مرداد ۱۶, ۱۳۹۷

      واسه من جذابیتشون تا حدیه که وقتی انیمیشن های غربی میبینم جذابیتشون به انیمه نمیرسه

    • RAGA خرداد ۱۱, ۱۴۰۰

      دقیقا

  • مصطفی خرداد ۸, ۱۳۹۶

    من خودم انیمه زیاد میبینم تو این لیست همشو دیدم جز ۵ تا
    منتظر قسمت دومت هستم
    ممنونم

  • Sshar خرداد ۱۳, ۱۳۹۶

    سلام دوستان من چند سال پیش یه انیمه سریالی ژاپنی دیدم که درباره یه دختر وپسر دبیرستانیه که مجبور میشن از یه بچه شیر خوار که از اینده اومده مراغبت کنن الان هر چی فکر میکنم اسمشو بادم نمیاد احیانا اگه کسی این انیمه رو دیده و اسمشو یا سال تولیدشو میدونه ممنون میشم راهنماییم کنه

    • آرمین دی ۱۵, ۱۳۹۷

      اسمش به انگلیسی هست Mama is a 4th Grader تو دوبله اسمش بود من و خواهرم

    • kawan اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۸

      جواب سحر
      اسم انیمه ای که دنبالش میگردی Beelzebub هستش

  • Maysam تیر ۲۰, ۱۳۹۶

    پس کارآگاه کونان کو؟؟

    • mehdi بهمن ۱۹, ۱۳۹۶

      متاسفانه چون زیرنویس فارسی نشده.
      خیلیا این انیمه رو ندیدن . البته این تیم ترجمه ها قدر این انیمه رو نمیدونن

  • arman مرداد ۲, ۱۳۹۶

    من فقط دو تا از انیمه راضی بودم
    ۱ _ FullMetal Alchemist: Brotherhood
    ۲ _Attack on Titan

    • Ali_M_81 شهریور ۱۲, ۱۳۹۶

      من زیاد با اون اولیه که گفتی حال نکردم ولی با Attack on Titan خیلی حال کردم چند تا انیمه جالب دیگ که باهاش حال کردم یکی Death Note یکی هم (Owari no Seraph (Seraph of the End
      با یکی دیگ Sword Art Online

      • Death boy آذر ۲۶, ۱۳۹۸

        منم موافقم
        از بین اینایی که گفتی من همه شو دیدم
        ☺☺
        ?

  • Bahar آبان ۱۹, ۱۳۹۶

    همه ی این انیمه ها به کنار yuri on ice , your lie in April هم به کنار
    ینی این دو تا فوووقققق العاده بودن مخصوصا دروغ تو در أوریل که کلیم پاش گریه کردم ??❤️❤️

  • Madara آبان ۲۸, ۱۳۹۶

    فقطFullmetal Alchemist
    و نارتو شیبودن و Attack on Titan بهترین انیمه هایی که تا حالا دیدم

    • کانکی خرداد ۶, ۱۴۰۰

      اگه اینارو دیدی حتما توکیو غول هم خوشت میاد

  • اردشیر اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷

    چند تا از انیمه های ژاپنی از نظر داستانی خیلی خیلی قوی ان . منتها یک سری ویژگیها در اخلاق و فرهنگ ژاپنی ها وجود داره که در انیمه ها به وضوح دیده میشه و عاملی شده تا برخی از دیدن انیمه لذت نبرن . خیلی مهمه که بتونیم هر نوع فرهنگی رو هر نوع اخلاقی رو رو بپذیریم . همین خودش یه عامل پیشرفت . متاسفانه تو کشور ما احترام به سایر فرهنگ ها جا نیفتاده . از طرفی ذهن ما ایرانی ها بسته شده و کلا با دنیای بیرون ارتباطی نداریم . پیشنهاد میکنم با دیدن انیمه های برتر خودتون رو از این محدودیت ها آزاد کنید . یک سری انیمه و مانگا که واقعا جذاب هستند رو به شما معرفی میکنم :
    tokyo ghol
    attack on titan
    hunter x hunter
    claymore
    basilisk
    death note
    k
    oniztsuka sense
    nanatsu taizan
    another
    … انیمه خوب زیاده

    • ناشناس اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷

      چرا چرت میگی؟ چه ربطی داره؟ این همه فیلم و سریال هالیوودی و هندی و کره ای می بینن ملت ارتباطم برقرار میکنن!؟!؟ واقعا چه ربطی داره!؟ ذهن شما بسته است چرا به بقیه نسبت میدی! قرار نیست همه از همه چیز لذت ببرن! خیلی ها جودی ابوت و دوست دارن اما نبرد تایتان ها رو دوست ندارن! سلیقه است زور که نیست!

      اونی که دوست داره می بینه اونی دوست نداره ام اصلا چرا عنوان انیمه رو سرچ کنه که کامنت شما رو ببینه؟!!

      همه شدن یه پا مصلح اجتماعی!!! دلیل تراشی رویایی میکنن! شما کمتر انیمه تخیلی ببین زیاد علت یابی های عجیب و غریب نکنی!

      • بالایی چرا عصبانی هستی؟ دی ۸, ۱۳۹۷

        من موندم شما چرا الکی عصبانی شدی؟؟؟ یا ظرفیتت و بالا ببر یا یکم ادب داشته باش. واقعا فرهنگ احترام گذاشتن و نداری. بهتره بری فیلن های هالیوودی ببینی خل تر شی.

  • ناشناس اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷

    من واقعا با دنیای انیمه حال میکنم چون یجورایی انگاری با شخصیت هاشون ارتباط برقرار میکنم . انیمه های که خیلی دوس دارم عروس جادوگر توکیو غول هر سه فصل و کلاس ادمکشی و دفترچه مرگ یا همون Death note واقعا انیمه قشنگ و عالی بود من موقع مرگ ال چقدر گریه کردم خیلی ناراحت شدم

  • مسعود تیر ۲۷, ۱۳۹۷

    gintama بهترین انیمه طولانی و طنزش فوق العادست و مناسب سن بالای ۱۶ سال

  • mahyaddin مرداد ۱۶, ۱۳۹۷

    انیمه دروغ تو در اوریل اخراش خیلی غمگنیه و احساسی عشقی که بعد از مرگ اعتراف میشه

  • هادی شهریور ۸, ۱۳۹۷

    حمله به تایتان ها و دفترچه مرگ رو هم به لیستتون اضافه کنید

  • Mahan مهر ۱۳, ۱۳۹۷

    چند تا انیمیشن براتون میگم حتما دانلود کنید ۱-ناروتو۲-دفترچه مرگ۳-مرد تک مشتی۴-غول کش ها بخدا اینارو نگاه کنید عاشق همشون میشید فک میکنید انیمیشن ژاپنی بده بخدا اینایی که بهتون گفتمو دانلود کنید مخصوصن ناروتو و مرد تک مشتی و درفترچه مرگ اینارو حتما نگاه کنید اوکی.

    • جفر آبان ۱۹, ۱۳۹۷

      بنظرم مسی که انیمه نگاه نمیکنه اگه میخوای بش پیشنهاد کنی انیمه های کوتاه بعدا اگه معتاد شد انیمه بلند برای سروع حمله به تایتان ها و دفترچه مرگ عالین

  • Mahan مهر ۲۶, ۱۳۹۷

    این همه انیمیشنی که گزاشتی دوبله فارسی اونا اصلا نیست که

  • morano roventi آبان ۱۳, ۱۳۹۷

    انیمیشن overlord رو ببین تا معتاد سریال ژاپنی بشی..یک بار امتحان کن..یک بار

  • علیرضا آبان ۲۵, ۱۳۹۷

    من از وقتی انیمه دیدم (ناروتو)
    انیمیشن های آمریکایی دیگه برام جذابیتی ندارند.

  • mahanhp99 دی ۲۴, ۱۳۹۷

    کسی انیمه رو میشناسه که شخصیت اصلیش ی پسر تقریبا جدی باشه ؟؟؟
    خسته شدم از بس شخصیت اصلی یه پسر مهربون و خوشگل و دست و پا چلفتی باشه

    • me بهمن ۲۸, ۱۳۹۷

      deathnote

    • سجاد اسفند ۵, ۱۳۹۷

      شما برو سه گانه ی برسرک رو ببین . بی شک بهترین انیمه ای بوده که دیدم . خبری از این بچه بازی ها و مسخره بازی ها نیست داخلش .

    • Roia شهریور ۱۲, ۱۳۹۹

      انیمه یونا دختر سپیده دم و بغل دستی من اقای هیولا رو ببین
      به نظرم اینا خوبن

    • یسرا بهمن ۲۹, ۱۳۹۹

      اره انیکه مبصر ما پیشخدمته دختر گرگی و شاهزاده سیاه به اسمشون نگانکن +۱۵ سال به بالاس

    • روهی اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۰

      دورورو
      دث نوت
      کد گیاس
      کارگاه میلیونر
      بنانا فیش
      انگل
      دکتر استون
      خادم سیاه ^_^
      اینا شخصیت اولشون جدیه ببین کیفشو ببر *~*

  • نیما اسفند ۵, ۱۳۹۷

    سه تا انیمه دیگه هم هست که خیلی قشنگن.۱:نبرد باتایتان ها.۲.توکیو غول.۳.عاشقان شیطانی

  • arman خرداد ۲۳, ۱۳۹۹

    من خیلی از انیمه ها رو دیدم نمیدونم چرابعضی ها اصلا انیمه رودوست ندارن من یه اوتاکو هستم

    • علی خرداد ۲۹, ۱۳۹۹

      من که فکر کنم برای اینه که بعضی ها اصلا صبر نمیکنن خط داستانی شکل بگیره همون اول ظاهرش رو نگاه میکنن فکر میکنن مثل بقیه کارتونهاست

      • اهم آبان ۲۷, ۱۴۰۱

        بعضی ها هم اوم دوست پ بینشون ی چیز +۱۸ انیمه ای فریتاده فک میکنن همشون اینجورین مثلا من ی چند نفرو دیدم

  • یسرا بهمن ۲۹, ۱۳۹۹

    اونــایی که انیمه عاشقانه و میبینن حتما این هارو ببین مهشــــــــــــــــــرن به ترتیب عالی بودنشون می نویسم 🙂

    مبصر ما پیشخدمته
    بوسه ایزدی
    سوار بر بهار جوانی
    دختر گرگی و شاهزاده سیاه
    سفید برفی با موهای قرمز
    یونا دختری از سپیده دم
    آئوچان نمی تونه درس بخونه
    بوسه او نه من
    یامادا کون و هفت جادوگر
    بقل دستی من آقای هیولا
    انتقام ماسامونه
    یک تار مو فاصله
    دختر خرگوشی
    دوس دختر اجاره ای
    انجمن ضایعات

  • دقیقا مخصوصا عاشقان شیطانیییییی اسفند ۲, ۱۳۹۹

    لطعد