۱۲ زوج مشهوری که کلیشه های رایج ازدواج را کنار گذاشته و با بقیه متفاوت هستند

۱۲ زوج مشهوری که کلیشه های رایج ازدواج را کنار گذاشته و با بقیه متفاوت هستند

بعضی اوقات کلیشه ها، عدم اعتماد به نفس و البته به اصطلاح تلاش برای همرنگ جماعت شدن باعث می شود که شادی شما قربانی شده و حتی دچار ناراحتی بشوید. مطمئناً اگر دوست داشته باشید کاری را انجام دهید و به خاطر برخی ملاحظات اعم از اجتماعی، خانوادگی، رفتاری یا هر مقوله ی دیگری نتوانید آن کار را بکنید و یا ترجیح دهید آن کار را انجام دهید خود را از لذتی زائدالوصف محروم کرده اید. نکته این که منظور ما آن دسته از کارهای لذت بخشی است که قانونی بوده و مانعی برای آزادی و راحتی دیگران نخواهد بود.

برخی از چهره های مشهور جهان وسواس بی مورد و بیش از حد در مورد قد، جایگاه اجتماعی، سن یا هر مانع دیگری را کنار گذاشته و با کسانی ازدواج کرده اند که بیش از هر چیزی علاقه و عشق را ملاک قرار داده اند. در ادامه می خواهیم ۱۲ زوج را به شما معرفی کنیم که کلیشه های رایج را کنار گذاشته و تنها عشق و علاقه را ملاک خود در زندگی با همسر خود قرار داده اند.

۱- آن هایی که به قد همسر خود هیچ اهمیتی نداده اند

Ex-Daniel-Radcliffe-daniel-radcliffe-38416372-1071-1600-w700
ارین دارک با ۱ متر و ۷۰ سانتیمتر قد با دانیل رادکلیف ۱ متر و ۶۵ سانتیمتری ازدواج کرد و علی رغم این که ارین ۵ سال از دانیل بزرگ تر است اما نه اختلاف قد و نه اختلاف سن باعث نشده که این دو با هم ازدواج نکنند.
olivier-sarkozy-and-mary-kate-olsen-inline-7af86d77-5354-49df-bca2-452509b3e0bf-w700
الیویه سارکوزی با قد ۱ متر و ۹۰ سانتیمتر با ماری کیت اولسن با قد ۱ متر و ۵۷ سانتیمتر ازدواج کرده است. سارکوزی یک عمارت گران قیمت برای همسر خود در منهتن خریداری کرده و بی سرو صدا با هم ازدواج کردند.

۲- آن هایی که به سن همسر خود هیچ اهمیتی نداده اند

FFN_Swinton_Tilda_CHP_111613_51264969-w700
تیلدا سوینتون و ساندرو کوپ زندگی خود را بی سروصدا آغاز کرده و از چشم رسانه ها دور نگه داشته اند و علی رغم این که به ندرت با هم در انظار عمومی ظاهر می شوند اما اختلاف ۱۸ سال در سنشان آن ها را از در کنار هم بودن منصرف نکرده است.
501810558_catherine-zeta-jones-michael-douglas-zoom-c8430cee-98d9-426c-bedc-04d6f1b8ce14-w700
کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس در یک تاریخ یکسان و با اختلافی ۲۵ ساله به دنیا آمده اند. مایکل با تماشای فیلم «ماسک زورو» (The Mask of Zorro) در اولین نگاه عاشق کاترین شد و این دو سال هاست که در کنار هم زندگی می کنند.

۳- آن هایی که به جایگاه اجتماعی همسر خود هیچ اهمیتی نداده اند

she-keeps-a-low-profile-w700
مت دیمون بازیگر سرشناس هالیوود با یک گارسن ساده به نام لوسیانا باروسو ازدواج کرده است. این دو در اتفاقی جالب دو بار عروسی گرفته اند: یک بار در سال ۲۰۰۵ در یک مراسم ساده و یک بار دیگر در سال ۲۰۱۳ در یک مراسم باشکوه و بزرگ در سنت لوسیا.
La-princesse-Mette-Marit-et-le-prince-Haakon-de-Norvege-a-Oslo-le-31-mars-2016-w700
هاکون که ولیعهد شاه نروژ است نیز با یک گارسن به نام مت مریتازدواج کرده است. مت مریت از شوهر خلافکار سابق خود یک پسر داشت و مدتی نیز به مواد مخدر اعتیاد داشت اما با این وجود شاهزاده جوان بر این باور بود که گذشته به گذشته تعلق دارد و با او ازدواج نمود.

۴- آن هایی که به مهر پاسپورت همسر خود هیچ اهمیتی نداده اند

150130-news-shakira-gerard-pique-w700
شکیرا و جرارد پیکه نیز در یک تاریخ یکسان اما با ۱۰ سال اختلاف به دنیا آمده اند. برخلاف تفاوت نژادی و ملیتی آن ها، این دو زوج خوشبختی را تشکیل داده و شکیرا در همه ی بازی های تیم بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در میان تماشاگران حضور داشته و همسر خود را تشویق می کند.
Ryan-and-Eva-w700
اوا مندس و رایان گاسلینگ نیز اگر چه از دو ملیت متفاوت هستند اما خوشبخت به نظر می رسند. رایان گاسلینگ در مراسم اسکار سال گذشته چنین گفت:” زمانی که من در حال آواز خواندن و رقصیدن بودم، همسر من در حال بزرگ کردن دخترمان بود و همزمان و در شرایط حاملگی به برادرش در مبارزه با بیماری سرطان کمک می کرد”.

۵- آن هایی که به ملیت متفاوت همسر خود هیچ اهمیتی نداده اند

zoe-saldana-baby-marco-perego-w700
زوی سالدانا و مارکو پرگو تنها بعد از یک ماه آشنایی با هم ازدواج کردند و زندگی خصوصی شان را از چشم رسانه ها دور نگه داشته اند و علی رغم تفاوت در ملیت و نژاد زندگی عاشقانه ای داشته و صاحب دوقلوهای زیبایی شده اند.
matthew-mcconaughey-camila-alves-zoom-a0b5537f-8706-4b78-8b25-0aa32b10e7ee-w700
متیو مک کاناهی در مراسم جشن تولد کامیلا با وی آشنا شد. آن ها بعد از ۵ سال آشنایی با هم ازدواج کردند و اکنون سه فرزند دارند. کامیلا برزیلی و متیو آمریکایی است.

۶- آن هایی که در ازدواج تنها به صدای قلبشان گوش داده اند

6f0d41d9be950742c9f0a4581498129d-w700
کیت بلنشت و اندرو آپتون زوج خوشبختی هستند. بلنشت در این مورد چنین می گوید:” وقتی که اولین بار من و او با هم ملاقات کردیم من فکر می کردم اندرو کمی مغرور است و او نیز فکر می کرد که من دست نیافتنی هستم. یک شب که در حال حرف زدن بودیم او ناگهان به من ابراز علاقه کرد و من نیز به او جواب مثبت دادم”.

 

 

bbmain-w700
کریستینا هندریکس و جافری آرند نیز زندگی عاشقانه ای دارند. در اولین دیدارشان کریستینا شماره ی جافری را از او خواست و این اولین اظهار عشق وی به همسر آینده اش بود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود