شخصیت شناسی: احمق ترین فردی که در تصویر می بینید را انتخاب کنید

شخصیت شناسی: احمق ترین فردی که در تصویر می بینید را انتخاب کنید

شاید شما همه تاکنون با خود فکر کرده باشید که چرا انتخاب های افراد تا این حد با هم تفاوت داشته و طرز فکر افراد در مورد یک مولفه با شما تفاوت بسیاری دارد. مثلاً گاهی اتفاق می افتد که در انتخاب لباس تفاوت فاحشی بین شما و نزدیک ترین همراهان و دوستانتان اتفاق می افتد به نحوی که شما در یک لباس خاص زیبایی غیرقابل انکاری را می بینید اما آن ها برخلاف شما بر این باورند که لباس مورد نظر بسیار زشت و بی ریخت است. البته عکس این موضوع نیز کاملاً درست بوده و در چنین مواردی انسان از چیزی که در دید شما بدیهی است و دیگران آن را نمی بینند متحیر می شوید.

واقعیت این است که انتخاب های ما در واقع نشان دهنده شخصیت و طرز فکر ما هستند حتی اگر تصمیم در مورد موضوعات بسیار ساده، پیش پا افتاده و بی اهمیت باشند. در واقع شیوه ی کار ناخودآگاه ما چنین است.

در ادامه ی این مطلب قصد داریم یک تست ساده را ارائه دهیم که جواب شما به آن شخصیت شما را تا حدودی نشان می دهد. تنها کاری که باید بکنید این است که بگویید از نظر شما کدام یک از ۴ نفری که در تصویر بالا می بینید از بقیه احمق تر است و جواب را در ادامه متن بخوانید تا ببینید که انتخاب شما چه اطلاعاتی در مورد شخصیت شما ارائه می دهد.

نفر شماره ۱: شما یک رهبر بالفطره و به احتمال زیاد برونگرا هستید. کسانی که در اطراف شما هستند فکر می کنند که می توانند به شما تکیه کنند هر چند به سرسختی و کله شق بودن مشهور هستید. شما معمولاً در تصمیم گیری عجله دارید. پس بهتر است زمان بیشتری را به فکر کردن در مورد دیدگاه های خود اختصاص دهید.

نفر شماره ۲: شما مصداق بارز ضرب المثل «صد بار گز کن، یکبار پاره کن» هستید. خرد و ثبات عاطفی از بهترین و بارزترین صفات شما هستند. با این وجود برخی اوقات سعی می کنید که مسئولیت هایتان را گردن دیگران بیاندازید. شما انسان مهربانی هستید و به همین دلیل بعضی اوقات اطرافیان شما وسوسه می شوند که از مهربانی شما سوء استفاده کنند.

نفر شماره ۳: شما عاشق رویا هستید اما رویاهایتان بسیار بلندپروازانه و متهورانه هستند. اما در هر صورت موفق می شوید که به نحوی آن ها را به واقعیت تبدیل کنید. اغلب اطرافیانتان نظرات و دیدگاه های شما را نپسندیده و آن ها را جالب نمی دانند.

نفر شماره ۴: شما یک انسان بسیار منظم با شخصیتی سرسخت و خودرأی هستید. در مورد همه چیز نظری دارید که بسیار خاص است و همیشه دوست دارید برخلاف مسیر و سیستم رایج حرکت کنید. اما مراقب کارهایی که انجام می دهید باشید زیرا ممکن است برای این که یک موضوع ساده را به دیگران ثابت کنید به خودتان آسیب بزنید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • saeed تیر ۱۸, ۱۳۹۶

    جالب بود…

  • علی پایز تیر ۱۹, ۱۳۹۶

    یه سایت فقط میتونه روزیاتو باشه تا جایی که می تونم مطالبتون رو ذخیره می کنم خیلی مفیدن ممنونم.

  • مهشید تیر ۲۰, ۱۳۹۶

    احمقانه و بی معنی

  • آرشام آبان ۱۲, ۱۳۹۷

    دقیقا چیزی که هستم

  • علیرضا آبان ۲۳, ۱۳۹۸

    صد درصد جواب اصلی و منطقی دومیه چون بدون اینکه هیچ کاری بکنه نیگا میکنه و به نفر اول هیچی نمیگه حالا بماند که بقیه هم یه تخته‌شون کمه ولی نفر دوم واقعا داره در حقش ظلم میشه?
    و به نظرم این هیچ ربطی به سلیقه و شخصیت افراد نداره به منطق مربوطه