مردانی با ویژگی های زیر بیشتر از بقیه مستعد خیانت کردن هستند

مردانی با ویژگی های زیر بیشتر از بقیه مستعد خیانت کردن هستند

بدون شک مورد خیانت واقع شدن یکی از بدترین اتفاق های زندگی هر فردی می تواند به شمار برود. این رفتار کاملا غیر انسانی بوده و موجب ایجاد بی اعتمادی می شود.

اما چگونه می توان خیانت کار بودن یک مرد یا زن را تشخیص داد. این مبحثی است که قصد نداریم در این مطلب به آن بپردازیم، اما در عوض به صورت کلی برخی نشانه های مربوط به خیانت کار بودن مردان را برایتان بر شمرده ایم.

شاید لازم نباشد یادآوری کنیم که داشتن این نشانه ها لزوما به مفهوم داشتن رفتارهای غیراخلاقی نیست. اما بر اساس تحقیقات صورت گرفته در سال های اخیر، مردانی که چنین ویژگی های داشته اند، بیشتر از بقیه به شرکای عاطفی خود خیانت کرده اند.

برای آشنایی با این مردان در ادامه با روزیاتو همراه باشید.

aab7fc8d2ce8a4daa5deed8517e21109

مردان قد بلند

بر اساس تحقیقات صورت پذیرفته توسط «ایلیسیت اینکانتر» در سال ۲۰۱۴ میلادی، مشخص شده مردان قد بلند بیشتر به سمت خیانت کردن کشش دارند. مردانی که بالای ۱ متر و ۷۸ سانتی متر قد دارند، دو برابر بیشتر از مردانی با قدهای کوتاه تر در روابط عاطفی خود دغلکاری می کنند.

دلیلش نیز این است که اعتماد به نفس بیشتری دارند و به خوبی می دانند که بیشتر زنان به سمت مردان بلند قد جذب می شوند.

مردانی با سنین ۲۹، ۳۹، ۴۹ و …

طبق تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۵ میلادی توسط آکادمی دانش و علوم طبیعی انجام شد، بیشتر مردم وقتی در آستانه شروع دهه جدیدی از زندگی خود قرار دارند، به دنبال مفاهیم جدیدی در زندگی هستند. ظاهرا یکی از این امور، روابط نامشروع و خیانت در رابطه است.

مردانی که ورزش های گروهی انجام می دهند

تحقیقات اخیر بیان داشته، مردانی که در تیم های ورزشیِ گروهی مشغول فعالیت هستند از این مساله برای پوشش رفتارهای غیراخلاقی خود بهره می گیرند. بر اساس این مطالعه، گفته شده بیشتر بازیکن های راگبی، بدترین شرکای عاطفی برای زنان به شمار می روند.

مردانی که در حوزه اقتصادی مشغول فعالیت هستند

مردانی که در صنعت بانکداری کار می کنند، یا کارگزاران بورس و دلالان معاملات بازرگانی، عموما انسان های غیر قابل اعتمادی به شمار می روند. این ادعا بر اساس رای گیری صورت گرفته از بیش از ۵ هزار زن در وب سایت «ویکتوریا میلان» مطرح شده است. تقریبا همه این زنان تجربه خیانت از چنین مردانی را داشته اند. البته این نتیجه گیری صرفا بر اساس ادعای زنان انجام پذیرفته، اما به عنوان یک هشدار می توان آن را در گوشه ذهن نگه داشت.

مردانی که ریش یا سبیل دارند

در نتیجه تحقیقی که توسط شبکه اجتماعی ویدئویی «ایوا» انجام پذیرفته، گفته می شود مردانی که در صورت خود مو دارند بیشتر از بقیه احتمال خیانت کردن را خواهند داشت.

مردانی که روی بدن خود تتو دارند

مردانی که تتو دارند نیز چندان قابل اعتماد به نظر نمی رسند. بر اساس یک تحقیق روی ۳ میلیون مرد در ۱۵ کشور مختلف جهان مشخص شده که این مردان بیشتر از بقیه می توانند گمراه شده و خیانت کنند.

منبع: indy100
بدون نظر

ورود