با ۱۰ قرارداد تبلیغاتی گران قیمت کفش های بازیکنان فوتبال در سراسر جهان آشنا شوید

با ۱۰ قرارداد تبلیغاتی گران قیمت کفش های بازیکنان فوتبال در سراسر جهان آشنا شوید

بازی های متعددی در سراسر جهان وجود دارند که تماشاگران بسیاری را به سمت خود جلب کرده اند، اما در میان همه ی آن ها فوتبال بیشتر از هر بازی دیگری طرفدار و تماشاگر را دارد. فوتبال همزمان یک سرگرمی، ورزش و صنعت بزرگ است که حتی سیاستمداران را نیز جذب خود کرده و طرفداران بسیاری در بین تمامی اقشار جامعه دارد. روی هم رفته بازیکنان فوتبال بیشترین سهم را در این بازی مفرح داشته و به همین دلیل بیش از هر ورزشکار دیگری در جهان محبوب طرفداران بوده و مورد توجه قرار می گیرند. برخی از شرکت های تولید کننده ی محصولات جهانی نیز از همین محبوبیت بازیکنان فوتبال استفاده کرده و با پرداخت مبالغی هنگفت از آن ها می خواهند که محصولات این شرکت ها را چه در حیطه ی زندگی ورزشی و چه خارج از آن استفاده کنند تا بدین ترتیب طرفداران آن بازیکن خاص یا باشگاه متبوع او را نیز به سمت استفاده از این محصولات سوق دهند.

maxresdefault-w700

بدون شک چنین سیاست هوشمندانه ای در تبلیغات گسترده باعث می شود که فروش این محصولات به شدت افزایش یافته و هزینه های هنگفتی که شرکت های مذکور به بازیکنان سرشناس مذکور می پردازند جبران شود. در این میان برخی از تولید کنندگان ورزشی با این بازیکنان قراردادهایی را امضا کرده و در قبال پرداخت دستمزدهایی بسیار بالا از آن ها می خواهند که در حین مسابقات فوتبال لباس ها و به خصوص کفش های این برند خاص را استفاده کنند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ قرارداد بزرگی که در این رابطه بین کمپانی های ورزشی بزرگ و بازیکنان سرشناس فوتبال منعقد شده است آشنا کنیم که دانستن آن ها خالی از لطف نخواهد بود. با ما همراه باشید.

۱۰- نیمار و نایکی

01-10-w700

نیمار یکی از بازیکنان سرشناس و جوان برزیل و شاید سرشناس ترین آن ها در حال حاضر باشد که او را یکی از بهترین بازیکنان شاغل در فوتبال امروزی می دانند. او خریداران بسیاری دارد و هر روزه در شایعات ورزشی می شنویم که باشگاه های متمول و بزرگ رقم های سرسام آوری را برای به خدمت گرفتن او پیشنهاد کرده اند. وی بعد از پیوستن به تیم فوتبال بارسلونا قراردادهای سنگینی را با کمپانی های سرشناسی مانند ردبول، کاسترول، پاناسونیک، فولکس واگن و چند کمپانی دیگر امضا کرد. اما در این میان گران ترین قرارداد تبلیغاتی وی با کمپانی ورزشی نایک بوده که بر اساس آن این کمپانی تا ۱۱ سال مبلغی بالغ بر ۱ میلیون دلار را سالانه به او پرداخت خواهد کرد و او نیز در مقابل در برخی از مسابقات فوتبال خود از کفش های ساخت این کمپانی استفاده خواهد نمود.

۹- وین رونی و نایکی

02-10-w700

وین رونی که اخیراً بعد از سال ها حضور در باشگاه فوتبال منچستریونایتد به تیم سابقش اورتون پیوسته است یکی از سرشناس ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال انگلیس به شمار می آید. بر اساس آخرین قرارداد وی با باشگاه منچستر یونایتد، مسئولین باشگاه شیاطین سرخ سالانه مبلغ ۲۶ میلیون دلار به عنوان دستمزد به وی پرداخت می کردند اما او به این مقدار بسنده نکرده و قراردادهای تبلیغاتی مختلفی را با کمپانی های معتبر بین المللی از جمله شبکه ی EA Sports، کوکاکولا و به خصوص نایکی امضا کرده است. این کمپانی نیز سالانه مبلغ ۱.۶۷ میلیون پوند به این بازیکن انگلیسی سرشناس پرداخت می کند.

۸- سرخیو آگوئرو و پوما

03-10-w700

سرخیو آگوئرو داماد سابق مارادونا و یکی از سرشناس ترین بازیکنان آرژانتینی به شمار می آید که درخشش خود را از تیم های کشورش آغاز کرده و در حال حاضر در تیم منچسترسیتی عضویت دارد. توانایی های خارق العاده ی این بازیکن سبب شد که در سال ۲۰۰۶ به تیم اتلتیکو مادرید منتقل شده و به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل گردد. این بازیکن تکنیکی قراردادی را با کمپانی آلمانی پوما امضا کرده که در قبال پوشیدن کفش های ورزشی این برند سالانه مبلغ ۲ میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

۷- لیونل مسی و آدیداس

04-10-w700

لیونل مسی را جادوگر دنیای فوتبال امروزی می دانند که اکنون سال هاست در تیم بارسلونا حضور داشته و به ستاره ی بی چون و چرای این تیم قدرتمند تبدیل شده است. تکنیک و هوش فوق العاده ی این بازیکن در کنار خونسردی منحصر به فرد او باعث شده که بسیاری از طرفداران و متخصصان حوزه ی فوتبال او را بهترین بازیکن تمام دوران بدانند که تا حدود زیادی نیز معقول به نظر می رسد. این بازیکن سرشناس قراردادی را با کمپانی نایک امضا کرده که بر اساس آن برای پوشیدن کفش های ورزشی مارک آدیداس سالانه ۳.۳۴ میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

۶- مسوت اوزیل و آدیداس

05-10-w700

مسوت اوزیل بازیکن سرشناس آلمانی و ترک تبار باشگاه آرسنال به یک باره در دنیای فوتبال به شهرت رسید و با مبالغی هنگفت به باشگاه های رئال مادرید و سپس آرسنال نقل مکان کرد. وی در دوران حضور در باشگاه رئال مادرید قراردادی را با کمپانی نایکی برای پوشیدن کفش های این برند به امضا رساند. اما بعدها قرارداد دیگری را نیز با کمپانی آدیداس در این زمینه امضا کرد که سالانه مبلغ ۴.۹ میلیون دلار برای وی درآمد خواهد داشت.

۵- سسک فابرگاس و پوما

06-10-w700

سسک فابرگاس را یکی از بهترین بازیکنان اسپانیایی می دانند که خلاقیت و هوش بالایی دارد و این موضوع را در زمان حضورش در تیم بارسلونا به خوبی نشان داد. وی در بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ در عضویت باشگاه آرسنال بوده و بر طبق قراردادی که با کمپانی پوما داشت برای پوشیدن کفش های این کمپانی سالانه ۵.۳۴ میلیون دلار دریافت می کرد.

۴- گرت بیل و آدیداس

07-10-w700

گرت بیل ولزی یکی از سرشناس ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا به شمار می آید که قدرت بدنی و سرعت خارق العاده اش زبانزد همگان است. او بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ در باشگاه تاتنهام انگلیس عضویت داشته و برای خود نامی دست و پا کرد. وی قراردادی ۶ ساله را با کمپانی آدیداس امضا کرده که بر اساس آن برای پوشیدن کفش های این کمپانی در هر فصل ۵.۵ میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

۳- ماریو بالوتلی و پوما

08-10-w700

ماریو بالوتلی بازیکن غیرقابل یپش بینی و جوان ایتالیایی بارها ثابت کرده که علی رغم مشکلات اخلاقی و رفتاری بازیکن باهوش و با استعدادی است. وی زمانی که در باشگاه میلان ایتالیا توپ می زد قراردادی را با کمپانی ورزشی پوما به ثبت رسانده بود که بر اساس آن برای هر فصل پوشیدن کفش های این کمپانی مبلغ ۶.۹ میلیون دلار دریافت می کرد.

۲- کریستیانو رونالدو و نایکی

09-10-w700

کریستیانو رونالدو یکی از مشهورترین بازیکنان تاریخ فوتبال است که طرفداران بی شماری در سراسر جهان دارد. وی یکی از پولسازترین بازیکنان فوتبال جهان به شمار آمده و هیچ باشگاه و کمپانی بزرگی در عقد قراردادهای هنگفت با وی تعلل نخواهد کرد. رونالدو در زمان بازی برای تیم منچستر یونایتد قرادادهای مختلفی را با کمپانی های کاسترول، امیریتز، کی اف سی و کوکاکولا داشت. همچنین وی قراردادی با کمپانی آدیداس داشت که بر اساس آن برای هر فصل پوشیدن کفش های این کمپانی مبلغ ۸.۳۵ میلیون دلار دریافت می کرد.

۱- دیوید بکهام و آدیداس

10-13 (1)-w700

دیوید بکهام یکی از سرشناس ترین و محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان و کشور انگلیس به شمار می آید. وی همراه با همسر مشهور خود زوج موفقی در زمینه ی تبلیغات به شمار می آیند که حتی پس از بازنشستگی از حضور در مستطیل سبز نیز قراردادهای تبلیغاتی بزرگی را با کمپانی های معروف امضا می کند. بکهام هنوز هم طرفداران بسیاری در جهان داشته و کمپانی های تجاری بزرگ نیز این موضوع را به خوبی می دانند. وی در زمان بازی خود قراردادی را با کمپانی آدیداس امضا کرده بود که بر اساس آن برای هر فصل پوشیدن کفش های ورزشی ساخت این کمپانی مبلغ ۱۱.۷ میلیون دلار دریافت می کرد.

منبع: thenewstrack
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود