چرا باید با صمیمی ترین دوستم به مسافرت بروم؟ [رپورتاژ آگهی]

چرا باید با صمیمی ترین دوستم به مسافرت بروم؟ [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مسافرت کردن، عالی و لذت بخش است. میزان عالی بودن آن غیرقابل بیان است. اما زمانی لذت آن بیش از پیش می گردد که با بهترین همسفر، مسافرتتان را شریک شوید. کسی که اصول مشابهی با شما داشته، تمایل به انجام کارهای مشابهی داشته و دقیقاً همان کسی است که شما دلتان می خواهد او را با خود همراه کنید. این موضوع حتی در صورتیکه این همسفر، اتفاقاً بهترین دوستتان باشد، بهتر و لذت بخش تر هم می گردد. در ادامه ۶ دلیل که چرا بهترین دوستتان می تواند بهترین همسفرتان نیز باشد را خواهید دید.

  1. برنامه ریزی برای مسافرت سرگرم کننده می شود

هیچ کس برنامه ریزی سفر را دوست ندارد؛ صادقانه بگویم که این کار می تواند باعث عذابی واقعی گردد. اما زمانیکه می توانید کل روز را با دوستتان در مورد پارک موج های آبی مشهد که قبلاً به گوشتان خورده یا تعریف و تمجید های رستوران های این شهر و شیشلیک های شاندیز که بشدت علاقه مند به دیدن خوردن آن هستید، صحبت کنید، برنامه ریزی برای سفر به این شهر و رزرو هتل در مشهد حقیقتاً برایتان سرگرم کننده می شود.

  1. جمع کردن و بستن چمدان ها آسان تر می شود

بستن چمدان ها، حداقل به نظر من، مشکل تر از برنامه ریزی است. اما در کل کسی هست که در مورد بستن چمدان ها و جمع کردن ملزومات از وی نظرخواهی کرد. وقتی دوستتان بار کمتری با خود به همراه داشته باشد، به شما نیز یاد می دهد که وسائل ضروری را برداشته و در طول سفر راحتتر بتوانید تحرک داشته باشید. صحبت در مورد جمع کردن وسایل با دوستتان، می تواند شما را واقعاً به انجام این کار تشویق کند، تا اینکه فقط به خودتان بگویید که بعداً وسایل هایم را جمع خواهم کرد.

  1. بیشتر سرگرم می شوید

احتمالاً قبلاً زیاد سرگرمی داشته اید، اما لذتتان در سفر پس از گم کردن راهتان با دوچرخه در جزیره کیش، سوار شدن به مترو تهران و خرید فروشنده های رنگارنگ آن، یا گذراندن یک روز با زوج آلمانی که در موزه جواهرات تهران با آنها آشنا شدید و گپ زدن در مورد موضوعات مختلف با آنها، بیشتر هم خواهد شد. این لذت واقعی سفر با بهترین دوستتان است؛ باهم لحظاتتان را شریک می شوید، از زمان برنامه ریزی برای سفر و رزرو هتل در تهران تا لحظه برگشت حقیقتاً کس دیگری نمی تواند این لذت شما را درک کند.

  1. مشکلاتتان با هم را حل می کنید

طبیعیست که پس از مدتی از بعضی از کارهایی که همسفرتان انجام می دهد، رنجیده خاطر شوید، خصوصاً وقتی مدت زمان طولانی را با هم باشید. با این وجود، با روبه رو شدن با چنین ناراحتی هایی، جلو رفته و با وی صحبت کنید،‌ معمولاً می توانید به نقاط مشترکی رسیده و در نتیجه رابطه تان قوی تر می گردد. بعلاوه، چون دوست صمیمیتان شما را بهتر از هر کسی می شناسد، این را نیز می داند که چگونه بعد از جروبحث با شما، ناراحتی پیش آمده را برطرف نماید. در نتیجه، امکان دعوا وجود دارد، اما حل و فصل شدن سریع آن هم امکانپذیر است – چیزی که در سفر بسیار مفید است.

  1. خروج از ناحیه راحتی و آسایش

اگر چیزی وجود دارد که باعث خجالت زدگی شما شده و به دنبال امتحان کردن چیز دیگری می روید، حضور در آنها با بهترین دوستانتان لذتبخش خواهد بود. این موضوع زمانی که در مسافرت برایتان پیش می آید، مفید است. بدون این دوستان،احتمالا هرگز محدودیت های مالیتان را بروز نمی دهید. مثلا زمانی که یک بودجه محدود برای سفر دارید از این خجالت نمی کشید که به دوستتان بگویید هزینه بالا برای رزرو هتل ضروری نیست به جای آن بیشتر مخارج را برای تفریح و گشت و گذار کنار بگذاریم. منظورم این است که، احتمالات بی پایان است و کنار زدن محدودیت ها همیشه لذتبخش است.

  1. بهترین دوستان + مسافرت = دوستان بهتر

درصورتیکه قبلاً فکر می کردید که در مورد دوستتان همه چیز را می دانید، تا زمانیکه با هم به مسافرت می روید، منتظر بمانید. با سفر به همراه بهترین دوستتان، شناختی عمیق تر نسبت به آنها به عنوان یک فرد بدست آورده و اعتماد مستحکم تری بین شما برای مسافرت ها و سالهای بعدی دوستی یتان ایجاد می گردد. من فکر می کنم که دوستانی که باهم به مسافرت می روند، با یکدیگر دوست می مانند – بعلاوه اینکه، بدون همراهی بهترین دوست برای تقسیم تجربیات، سفر فوق العاده به مکان های جدید بی معنی است.

بدون نظر

ورود