۹ نمونه از اشیا و کالاهای معمولی که با تزئینات ویژه قیمتی سرسام آور پیدا کرده اند

۹ نمونه از اشیا و کالاهای معمولی که با تزئینات ویژه قیمتی سرسام آور پیدا کرده اند

در صنعت مد و اجناس گران قیمت، مواردی وجود دارد که تنها افراد بسیار متمول و ثروتمند قادر به خرید آن ها هستند. این گونه اقلام معمولا در مواردی مانند سرویس های طلا و جواهر، لباس های متنوع و یا کیف و کفش های بسیار لوکس دیده می شوند. اما جالب است بدانید برخی از اشیایی که به وفور مورد استفاده همه قرار می گیرند، برای افراد پولدار هزاران دلار و گاهی اوقات میلیون ها دلار هزینه در بر دارد.

تصاویری که در ادامه خواهید دید، وسایلی را نشان می دهند که با وجود ظاهر و کاربرد ساده، به اشیایی لوکس تبدیل شده و قیمت بسیار سرسام آوری دارند. پیشنهاد می دهیم عکس ها را ببینید، توضیحات را بخوانید و مطلب را تا پایان دنبال کنید.

پستانک الماس

1

گرانترین پستانک جهان از سیلیکون ساخته شده، دسته آن طلای سفید است و ۲۸۰ قطعه الماس در آن به کار رفته است.

آیفون ساخته شده از طلا و جواهر

2

این وسیله یک موبایل معمولی نست و برای افراد VIP ساخته شده است. در ساخت آیفون لوکس، طلا یا پلاتین به کار رفته و در پشت آن یک قطعه الماس دیده می شود.

تخت خواب طلایی همراه با سنگ های قیمتی

3

برای ساخت فریم تخت، از چوب درختان اش، بلوط و گیلاس استفاده شده است. ۱۰۶ کیلوگرم طلای ۲۴ عیار به علاوه الماس و یاقوت کبود در تزئین تخت به کار رفته که زیبایی آن را دو چندان می کند.

جارو برقی منبت کاری شده با کریستال

5

قیمت این جارو برقی درخشان به قدری بالاست که توانسته به کتاب رکوردهای گینس نیز راه پیدا کند. برای تزئین آن بیش از ۳۷۰۰ قطعه کریستال به کار رفته رفته و به سختی می توان تصور کرد که یک شخص با چنین وسیله ای خانه خود را تمیز نماید.

دوچرخه طلایی

6

در این دوچرخه گران قیمت، مقدار زیادی طلای ۲۴ عیار دیده می شود. نشیمنگاه آن نیز با جیر نرم پوشانده شده و خود دوچرخه نیز با الماس های مختلف تزئین گشته است. در نگهداری از آن باید دقت زیادی به خرج دهید و حتی به قفل ها نیز اعتماد نکنید.

چتر ساخته شده با چرم کروکودیل

7

برای ساخت گرانترین چتر جهان، مقدار زیادی چرم کروکدیل به کار رفته است. این وسیله لوکس توسط «Billionaire Couture» – شرکتی که فلاویو بریاتور میلیونر ایتالیایی تاسیس کرده – ساخته شده و طراحی آن نیز بر عهده آنجلو گالاسو بوده است.

چمدان برقی

8

در این چمدان موارد عجیب و غریب زیادی دیده می شود. موی اسب، آبنوس، منیزیم، آلومینیوم، تیتانیوم، فیبر کربن، پارچه بادبانی و انواع مختلف چرم در ساخت آن به کار رفته اند. علاوه بر آن، چرخ ها نیز مجهز به موتور الکتریکی هستند. کافی است چمدان را کج کرده و آن را بکشید تا ساک شما به جهت نشان داده شده توسط دسته هدایت گردد.

بند کفش های طلایی

9

اگر این بند کفش های گران قیمت و اشرافی را سفارش دهید، یک پیک ویژه آن ها را تا درب منزل شما خواهد آورد.

خمیرهای خوراکی آبی رنگ

10

رستوران «گلدن گیتز» در شهر نیویورک آمریکا، گرانترین خمیر ها (نوعی غذا شبیه به پیراشکی) در سراسر جهان را به مشتریانش عرضه می کند. برای درست کردن آن ها علاوه بر مواد معمول، از غده های «فانوس ماهی شاخدار» نیز استفاده شده و رنگ آبی خمیرها نیز از همین مسئله ناشی می شود. آن ها بسیار خوشمزه هستند و طرفداران زیادی دارند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود