۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت دوم]

۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت دوم]

بچه دار نشدن یکی از مشکلاتی است که بسیاری از زوجین با آن مواجه می شوند و معمولاً به مشکلات جسمی اکتسابی یا ژنتیکی هر دو یا یکی از زوجین مربوط می شود. اگر چه بسیاری از افراد داوطلبانه خواهان بچه دار شدن هستند اما برخی افراد نیز خود به دلایلی که خود منطقی می دانند بچه دار نشدن را ترجیح داده و علیرغم ازدواج سعی می کنند هیچگاه بچه دار نشوند. این اتفاق جالب در میان سلبریتی ها بسیار بیشتر از دیگران شایع است و بسیاری از آن ها بین بچه دار شدن و نشدن، گزینه دوم را انتخاب کرده اند.

بچه دار نشدن سلبریتی ها

جورج کلونی که بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سرشناسی به شمار می آید روزگاری گفته بود که هیچگاه نمی تواند خود را پدر تصور کند و بچه دار نشدن را ترجیح می دهد اما در نهایت و در دوره میانسالی ازدواج کرده و زندگی مسیری را برای او مشخص کرد که خود تصور آن را هم نمی کرد. او اکنون صاحب فرزند شده است. علاوه بر کلونی، ۱۵ سلبریتی دیگر نیز بچه دار نشدن را ترجیح داده و هر کدام به دلایلی اعلام کرده اند که هیچ وقت نمی خواهند بچه دار شوند. برخی از دلایل این سلبریتی ها دردناک بوده و برخی دیگر انسان را به فکر فرو می برد. لازم به ذکر است که قسمت اول این مطلب را می توانید در لینک «۱۴ سلبریتی مشهوری که برای بچه دار نشدن دلایل خاص خود را دارند [قسمت اول]» مطالعه نمایید.

۹- کیم کترال

بچه دار نشدن سلبریتی ها

کیم کترال، بازیگر مشهور سریال های تلویزیونی، در مصاحبه با اپرا وینفری گفت زمانی که جوان تر بوده فکر می کرده که وقت محدودی برای بچه دار شدن دارد از این رو سعی کرده که از طریق تخمک و رحم اهدایی بچه دار شود. وقتی ۴ نمونه به در خانه او ارسال شده و او باید از این بین یکی را انتخاب می کرد، کیم با سخت ترین تصمیم زندگی اش مواجه شد.

وی در این باره چنین گفته است:” زمانی که ۵ سال داشتم، رویای من این بود که صدها سگ و صدها بچه داشته باشم. بعدها فهمیدم که بخش زیادی از فشاری که حس می کردم از منابع بیرونی بود و دانستم که برای قدم گذاشتن به مرحله مادر بودن آمادگی ندارم… مادر بیولوژیکی بودن بخشی از تجربه من در زندگی ام نیست”. وی گفته که بارها حسی شبیه مادران داشته است؛ برای مثال زمانی که یک بازیگر زن جوان برای مشاوره گرفتن به نزد او می رود یا وقتی که در مدرسه ای سخنرانی می کند یا بچه دوستش را نگه می دارد.

۱۰- اشلی جود

بچه دار نشدن سلبریتی ها

کسانی که سریال کم دوام «گمشده» (Missing) در سال ۲۰۱۲ را دیده اند بدون شک فکر می کنند که اشلی جود خود بچه دارد. شیوه ای که این زن زندگی خود را برای پیدا کردن پسر ۱۸ ساله اش به خطر می اندازد بسیار دردناک بود. اما در کمال ناباوری باید بدانید که این بازیگر ۵۰ ساله فرزندی ندارد اما نسبت به بچه ها بسیار مهربان است به خصوص بچه هایی که از نعمت پدر و مادر محرومند.

وی در مصاحبه ای با ساندی میل در این باره چنین گفته است:” زمانی که کودکان رها شده و یتیم زیادی وجود دارند که نیاز به محبت، توجه، زمان و مراقبت دارند نیازی نمی بینم که بچه های خودم را داشته باشم. به نظر من بسیار خودخواهانه است که منابع مالی خود را صرف بزرگ کردن بچه های خودمان بکنیم وقتی که همان منابع مالی و انرژی به کودکانی که از قبل وجود دارند کمکی نکرده است، اما از طریق پشتیبانی و ارایه خدمات می توان دنیا را به مکانی تبدیل کرد که در آن نیازی نیست هیچ بچه ای دوباره در فقر و شکنجه بدنیا بیاید”.

۱۱- جی لنو

بچه دار نشدن سلبریتی ها

جی لنو، مجری سرشناس آمریکایی بچه دار نشدن را برگزیده و از این تصمیم خود نیز پشیمان نیست. در سال ۲۰۱۴، همسر او، ماویس، در مصاحبه ای با واشنگتن پست در مورد دلیل واقعی خود برای بچه دار نشدن صحبت کرد و ظاهراً فیلم کمدی «ماه عسلی ها» (The Honeymooners) تاثیر زیادی در این تصمیم وی داشته است.

ماویس در این باره چنین گفته است:” من زن جوانی را دیدم که بسیار جذاب بود و هزاران برابر باهوش تر، و او همراه با شوهرش، رالف، در یک کلبه اجاره ای زندگی می کرد. و بعد اد نورتون را دیدم که همسری بسیار جذاب تر داشت. در تمام مدت، این مردان همواره از وبال بودن همسران خود و سوال کردن در مورد چگونگی خلاص شدن از دست آن ها صحبت می کردند. کاملاً مشخص است که زنان همان کسانی هستند که در دام افتاده اند. به یاد دارم زمانی که ۷ یا ۸ سال داشتم به مادرم گفتم هیچگاه ازدواج نمی کنم و بچه دار نمی شوم. برای من، به این دو شیوه زنان خودشان را گرفتار می کنند”.

۱۲- چلسی هندلر

بچه دار نشدن سلبریتی ها

دلیل این کمدین سرشناس برای بچه دار نشدن، بهانه ای است که بارها از سلبریتی های بدون فرزند شنیده ایم:” وقت کافی نداریم”. اما این تنها دلیل چلسی چندلر برای بچه دار نشدن نیست. وی ادعا می کند که صبور نبودنش نیز باعث می شود که نتواند مادر خوبی باشد. اگر چه وی طعم مادر بودن را نچشیده و فکر می کند مادر خوبی نمی شود اما بدون شک یک خاله بسیار خوب و دوست داشتنی است و با فرزندان خانواده رابطه بسیار خوبی دارد. این بازیگر ۴۳ ساله در مصاحبه ای در این مورد تصریح کرده است:” به نظر من باید در مورد نقاط قوتی که در زندگی داری صادق باشی. من هیچ مسئولیتی جدای از لذت بردن ندارم. نیازی نیست که من بازی مادر بودن را برای مدت زمان طولانی اجرا کنم؛ من تنها می توانم به یکباره ظاهر شده و برای مدتی از بودن در کنار آنان لذت ببرم. این چیزی است که من در زندگی در آن خوب عمل می کنم”.

۱۳- استیوی نیکس

بچه دار نشدن سلبریتی ها

استیوی نیکس که یک خواننده و ترانه سرای مشهور و ۶۹ ساله است یکی از دلایل تصمیم خود برای بچه دار نشدن را تنفر از جلسات مشاوره ای بین والدین و معلمان دانسته است اما این تنها دلیل ماجرا نیست. موسیقی تنها چیزی است که استیوی همواره خواسته روح و جان خود را وقف آن کند. از این رو وقتی که بچه دان هنلی را باردار شد تصمیم گرفت بچه را سقط کند.

وی در این باره چنین گفته است:” می دانم که نمی توانستم هر دو کار را انجام دهم. در نهایت مجبور می شدم که دست از کارم در حوزه موسیقی بردارم و یا این که به احتمال فراوان به کس دیگری اجازه می دادم بچه ام را بزرگ کند که مرا بسیار ناراحت می کرد”. اکنون هر بار که از او پرسیده می شود آیا از تنها ماندن نمی ترسد، نیکس چنین پاسخ می دهد:” من زنانی که می گویند نمی خواهم در تنهایی پیر شوم را می شناسم. جواب من این است: ببین، این موضوع مرا نمی ترساند. زیرا من هیچگاه تنها نخواهم بود. من همیشه در محاصره طرفدارانم خواهم بود”.

۱۴- جان هام

بچه دار نشدن سلبریتی ها

بر اساس گزارش ها، تصمیم راسخ جان هام برای بچه دار نشدن و اصرار او بر این موضوع باعث شد که زندگی مشترک او و جنیفر وستفلت بعد از ۱۸ سال به پایان برسد. قبل از جدایی، هام در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر اعلام کرد که همواره به بچه ها فکر می کند اما همیشه بر این باور بوده است که محیط و جو اطراف او و همسرش برای بدنیا آوردن یک بچه مناسب نیست. همچنین وی ادعا کرده که به نظر خودش هیچگاه نمی تواند پدر خوبی باشد. وی در این باره چنین گفته است:” دوستانم که بچه دارند را می بینیم و با خودم می گویم: رفیق، چطور حتی می توانی سرپا بایستی، بخصوص در سر کار در ساعت ۶ صبح؟”.

سلبریتی های سرشناسی که به دلایلی خاص اجازه سفر به چین را ندارند

۱۳ سلبریتی مشهوری که در زندگی شان صاحب فرزندان دوقلو شده اند

چهره های مشهور هالیوودی که والدینشان در کودکی آن ها را رها کردند

منبع: shared
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود