بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما چه موقع است؟ [رپورتاژ آگهی]

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما چه موقع است؟ [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای تهیه بک بلیط هواپیما با خیال آسوده در بهترین زمانی که در نظر دارید و همچنین صرفه جویی در هزینه هایتان همیشه ترفندهایی وجود دارد با رعایت آنها می توانید سفری دلپذیر را تجربه کنید. برای یک مسافرت خوب و با صرفه همیشه به خاطر داشته باشید که باید زودتر برنامه ریزی کنید تا بتوانید بلیط خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. بنابراین با انتخابی درست و به موقع  می توانید تا میزان زیادی هزینه ها را کاهش دهید و با یافتن گزینه مناسب، سریع اقدام به خرید بلیط کنید که در ادامه با هم این ترفند ها را مرور می کنیم.

همانطور که گفتیم نکته اول برای خرید بلیط هواپیما برنامه ریزی است. معمولا قیمت هایی که آژانس ها ارائه می دهند متفاوتند بنابراین اگر زودتر برنامه ریزی کنید و در وبسایت ها کمی قیمت ها را چک کنید حتما می توانید بلیط خود را با قیمت بهتری خریداری کنید. به علاوه با برنامه ریزی کردن علاوه بر اینکه از نظر هزینه برایتان به صرفه تر است، باعث می شود که گزینه های بیشتری پیش رویتان قرار گیرد و حق انتخاب بهتری داشته باشید. در این صورت می توانید پرواز های بیشتری را با ساعت های مختلف و ایرلاین های متفاوت مشاهده کنید و گزینه مناسب خود را به راحتی انتخاب کنید. مورد دیگری که وجود دارد این است که بلیط ها در اواسط هفته معمولا قیمت مناسب تری دارند چون در این زمان معمولا تردد مسافرین کمتر است پس برای کاهش هزینه تان بهتر است اواسط هفته را برای سفر انتخاب کنید. همچنین پرواز های صبح زود نیز به دلیل خلوت بودن زمان بهتری هستند و مورد دیگری که هست این است که امکان کنسلی کمتری دارند به طوری که اگر هم کنسل شوند باز هم می توانید با پرواز بعدی در همان روز سفر کنید و معمولا پروازتان به روز بعد نمی افتد.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما چه موقع است؟
نکته اول برای خرید بلیط هواپیما برنامه ریزی است.

علاوه بر آن فصل ها هم در قیمت بلیط تاثیر گذار هستند مثلا در فصل های شلوغ مثل بهار و تابستان که اکثر مردم به مسافرت می روند “ خرید بلیط  “سفر های خارجی تا ۳ ماه قبل از سفر موجب کاهش مقدار زیادی از هزینه هایتان می شود. و از طرفی هم به راحتی می توانید در زمان مورد نظرتان بلیط تهیه کنید اما در این فصل ها معمولا به علت تردد مسافران هم قیمت بلیط ها افزایش پیدا می کند هم تعداد بلیط در زمان مورد نظرتان کاهش می آید.

به طوری که گاهی مجبور می شوید برای تهیه بلیط مورد نظرتان در یک زمان مشخص تا دو برابر هزینه کنید. در واقع یکی از مهم ترین عواملی که بر قیمت بلیط هواپیما تاثیر می گذارد، پر شدن هواپیما و تردد مسافرین است که با توجه به فصل و زمان سفر متفاوت است. زمان هایی مانند جشن عید نوروز، جشن کریسمس، عید پاک و جشن ها و تعطیلات قیمت ها گران تر می شوند همچنین این موضوع در برخی مسیر های بین المللی و داخلی که در برخی فصول سال آب و هوای بهتری دارند یا جشن هایی پیش رو دارند و شلوغ ترند نیز، وجود دارد. که پیشنهاد می شود که اگر قصد سفر در این ایام را دارید، حتما از قبل بلیط خود را رزور و یا خریداری نمایید.

یکی دیکر از راه های کاهش هزینه های سفر این است که بلیط های رفت و برگشت خود را به صورت ترکیبی خریداری کنید و با مقایسه ایرلاین های مختلف در مسیرهای رفت و برگشتتان بهترین گزینه ها را انتخاب کنید. این موضوع را نیز به خاطر داشته باشید که اگر در شهر مبداتان چند فرودگاه وجود دارد حتما قیمت ها را در هر دو فرودگاه چک کنید تا بتوانید بلیط خود را با قیمت مناسب تری بیابید چون امکان دارد بتوانید در یکی از پرواز های یک فرودگاه صندلی لحضه آخری با قیمتی بسیار مناسب رزرو کنید.

مثلا برای سفر به مشهد مقدس که یکی از پرتردد ترین مسیرهای پروازی است، یادتان باشد در مواقعی از سال که مناسبت های مذهبی و تعطیلی است به دلیل افزایش درخواست و تعداد مسافران قیمت بلیط ها نیز افزایش می یابد و انتخاب هایی که برای انتخاب زمان مورد نظر پیش رویتان قرار دارد، بسیار کمتر است. در فصل تابستان که مدارس تعطیل هستند علی رغم گرمای شدیدی که تا ۴۰ درجه نیز می رسد تردد مسافران در این شهر زیاد است.در فصل بهار نیز با شروع تعطیلات نوروز شهر مشهد بسیار شلوغ می شود ولی بعد از آن جمعیت مسافران کمتر شده ولی باز این فصل از فصل های شلوغ به شمار می رود اما با توجه به آب و هوایی معتدل و دلچسبی که دارد زمان خوبی برای زیارت و لذت بردن از سفر است. اما در فصل پاییز و زمستان مشهد بسیار خلوت و آرام است و بهترین زمان برای تهیه یک بلیط هواپیما مشهد با قیمت مناسب و به صرفه است.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما چه موقع است؟
یکی از راه های کاهش هزینه های سفر این است که بلیط های رفت و برگشت خود را به صورت ترکیبی خریداری کنید

نکته جالبی که در این مورد وجود دارد این است که هنگامی که در مواقع تردد مسافر قیمت بلیط ها بیشتر است، مشکلات دیگری نظیر کمبود اقامت‌گاه و هتل، ترافیک خیابان‌ها و از همه بدتر شلوغ بودن حرم نیز وجود دارد که موجب می شود تا بسیاری از مسافران به این فکر بیفتند که در زمان خلوت تر و مناسب تری به مشهد سفر کنند.

نکته آخر و مهم ترین موضوع در هنگام خرید بلیط هواپیما این است که از یک سامانه معتبر و در دسترس اقدام به خرید کنید به طوریکه که به راحتی بتوانید با مشاهده لیست کامل همه ایرلاین های موجود بهترین قیمت را انتخاب کنید.

وبسایت و اپلیکیشن ایرپلین تیکت به عنوان یک مرجع رسمی و معتبر به شما این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن لیست پرواز های همه ایرلاین ها و چارترکنندگان معتبر کشور را از کمترین قیمت به بیشترین قیمت بطور یکجا جستجو کنید. ارائه بیمه کنسلی پرواز تا بیست هزار تومان بیشتر و همچنین ضمانت ارزان ترین قیمت ویژه پرواز های سیستمی و اعتبار چارتر کننده ویژه پروازهای چارتری از مزایای خرید از این سامانه می باشند که اینگونه به راحتی می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود